۵۱۱۰۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری ها در مصارف خود بازنگری کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری‌ها به دلیل محدودیت در منابع، باید در مصارف جاری خود بازنگری جدی داشته باشند و با شناخت ظرفیت و باورها و توانمندی‌های داخلی، الگوی مناسب مصرف را در نظر قرار دهند.

خبرگزاری فارس: الهه راستگو درباره نقش مدیریت شهری در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت:‌ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در همه اجزای شهر و مدیریت شهری قابل اجرا است. از تولید تا مصرف،از فرهنگ تا صنعت، از تبلیغ تابلوی شهری تا ساخت و ساز منطبق با الگوهای بهینه مصرف، مصالح و انرژی، الگوهای بهینه حمل و نقل تا شیوه‌های مدیریت پسماند، همگی قابل الگوسازی و مصداق سازی در اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: با توجه به اینکه گستره فعالیت‌های شهرداری‌ بر سبد اقتصادی مردم بسیار وسیع و دوسویه است، بنابراین لازم است شهرداری خدماتی ارائه ‌دهد و بخش‌های مختلف سلامت، آموزش،صنعت و بازار را پر رونق و تقویت نماید و بسترساز کارآفرینی در جامعه باشند. در این راستا راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری با تاکید بر تولید و اشتغال ارائه ‌می‌شود.

راستگو ادامه داد: استفاده از محصولات دانش بنیان در حوزه خدمات شهری با بهره‌گیری از نخبگان و متخصصان توانمند باعث افزایش سطح کیفیت و خدمت رسانی در این حوزه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: شهرداری‌ها بعنوان‌یکی از متولیان اصلی در شهرها که زیرساخت‌های مناسب برای بسترسازی و توسعه انرژی‌های نو را دارا می‌باشند با عنایت به در اختیار داشتن بیشترین فضای عمومی‌و مشارکتی شهر سیستم‌های حمل و نقل عمومی،نظارت بر ساخت و سازها و.. می‌توانند در توسعه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر مهمترین نقش را ایفا کنند.

وی بیان داشت:استفاده از روش‌های نوین در مدیریت پسماند، مدیران شهری می‌بایست روش‌هایی را بکار گیرند تا علاوه بر جلوگیری از دفع غیر اصولی پسماند و کمک به حفظ محیط زیست،بتواند مراحل بازگشت و استفاده این سرمایه به اقتصاد و ایجاد اشتغال فراهم سازد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یاد آور شد: بهره‌گیری از فضاهای موجود و در اختیار مدیریت شهری (به عنوان مثال سراهای محلات) و در اختیار قراردادن فضا و خدمات رایگان جهت حمایت از جوانان و نخبگان محلی جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال در تخصص‌های مختلف و نوین.

راستگو یاد آور شد: شهرداری‌ها بدلیل محدودیت در منابع، باید در مصارف جاری خود بازنگری جدی داشته باشند و با شناخت ظرفیت و باورها و توانمندی‌های داخلی، الگوی مناسب مصرف را در نظر قرار دهند، همچنین مقابله جدی مدیریت شهری با تجمل گرایی و فساد و رشوه، تلاش و همت برای ارتقاء کیفیت خدمات عمرانی، ایجاد زیرساخت لازم برای مشارکت مردم در اداره شهر و ایجاد مدیریت‌یکپارچه شهری از جمله ضروریاتی است که شهرداری‌ها باید به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در تولید و اشتغال مورد توجه قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج