۵۱۱۱۰۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تلاش آمریکا برای تأمین نیروهای خود در سوریه

مقام‌های آمریکایی می‌گویند به خاطر تنش‌های حاصل از حمله موشکی اخیر به پایگاه نیروی هوایی سوریه، مجبور شده‌اند که تلاش بیشتری برای حفظ جان نیروهای خود در سوریه به کار ببندند.

خبرگزاری فارس: در حالی که سیاسیون آمریکایی سعی می‌کنند با تأکید بر لزوم شکست داعش، بر حمایت عملی خود از تروریست‌ها با حمله موشکی به ارتش سوریه سرپوش بگذارند، پنتاگون کماکان مسیر پیشین خود را ادامه می‌دهد.

آنطور که رویترز گزارش داده، ارتش آمریکا با توجیه «لزوم حمایت از نیروهای آمریکایی»، تغییراتی در نوع فعالیت‌های خود در سوریه ایجاد کرده است.

مقامات آمریکایی بی‌نام گفته‌اند که این تمهیدات امنیتی در سایه «تشدید تنش‌ها» بخاطر حمله موشکی بامداد جمعه به پایگاه هوایی «الشعیرات» سوریه اتخاذ شده است؛ مقامات مزبور از توضیح در خصوص نوع تمهیدات امنیتی مزبور طفره رفته‌اند.

البته یکی از مقاماتی که با رویترز مصاحبه کرده، تأکید داشته که حملات موشکی اخیر خللی در روند عملیات ضدداعش نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا چی میشد ملتهای دنیا به جای موشک دسته گل به هم میددادن چرا باید انسانها به جای دوستی به طرف جنگ پیش میرن انسانی که خدا بهش زبان داده عقل داده شعور فهم داده چرا باید از عقل شعورش برای جنگ استفاده کند واقع رسیدن به قدرت انقدر جذبه دارد که برای رسیدن به ان باید خون ادمهای بیگناه ریخته شود واقع زنان وبچه های بی گناه سوریه چه کار کرده ان که باید زیر بمباران موشک باشن انشان یک اشتباه کرد از بهشت اخراج شد وبه جای انکه توبه کند به بهشت بدگردد هزاران اشتباه دیگر میکند تا از بهشت دور گردد اگر انسان چشم بینا داشته باشد به زمین اسمانها بنگرد به قدر عطیم خدا پی میبرو وخود را ناتوان میشمارد ولی وقتی بر اثر گناه بینای دل او میمیرد خود را پرتوان میبیند هزران گناه دیگر مرتکب میشود واز مسی خدا دور میشود وخوشبختی خود را در بدبختی دیگران جستجو میکند خدایا انسان ضعیف . به همه رحم کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج