۵۱۱۱۵۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پیتر نویمن:

حملات تروریستی بیشتری در انتظار اروپاست

یک کارشناس برجسته مسائل ترور در غرب با تاکید بر اینکه داعش تلاش بیشتری برای فعال کردن طرفداران خود در غرب خواهد کرد گفت اروپا باید خود را برای حملات تروریستی بیشتر آماده کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه آلمانی "دی ولت"، "پیتر نویمن"، از کارشناسان ترور و مسائل سیاسی و استاد مطالعات امنیت در کینگ کالج لندن و رئیس مرکز بین المللی مطالعات افراط گرایی (ICSR) تاکید کرد که انتظار حملات تروریستی بیشتری در اروپا را دارد.

به اعتقاد وی تروریسم داعش بیشتر و بیشتر سعی خواهد کرد طرفداران خود در غرب را فعال کند. سازمان ها و شهروندان آلمانی باید یک ارزیابی واقع بینانه ای را درباره خطر ترور داشته باشند.

این کارشناس ترور غربی که در گفتگو با "زد دی اف" آلمان سخن می گفت تاکید کرد که اروپا باید برای حملات تروریستی بیشتر آماده باشد. من اعتقاد دارم که داعش بیشتر و بیشتر سعی خواهد کرد طرفداران خود در غرب را فعال کند.

وی در عین حال گفت اما این بدین مفهوم نیست که ما باید دیوانه وار رفتار کنیم. مانند روزهایی که هیچ اتفاقی نمی افتد ما نباید هیچ ترسی داشته باشیم که به خیابان ها برویم. اما انسان ها در اروپا باید یک ارزیابی واقع بینانه ای از خطر ترور داشته باشند. سازمان های امنیتی باید دقیقا مانند شش ماه گذشته فعال باشند.

نویمن در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که سازمان های امنیتی البته به خوبی برای خطر ترور آماده شده اند، اما همچنان اقدامات بیشتری می تواند انجام گیرد. راه حل این وضعیت تنها این نیست که ظرفیت ها را افزایش دهیم بلکه همچنین باید شرایطی را فراهم آوریم که این اندازه پرونده های مربوط به عناصر خطر روی میزهای سازمان های امنیتی فرود نیاید. بنابراین ما نیاز به یک رویکرد قاطعانه، سیستماتیک و مشخص و هماهنگ برای پیشگیری داریم.

بر اثر حمله راننده یک کامیون به عابران پیاده در استکهلم که روز جمعه اتفاق افتاد چهار نفر کشته شدند که داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت. این حمله تروریستی در استکهلم بعد از حملات تروریستی لندن و سنت پترزبورگ سومین حمله تروریستی در اروپا طی سه هفته گذشته بود.

حمله تروریستی در استکهلم با کامیون یادآوری کننده حملات با کامیون در برلین و شهر نیس فرانسه در سال گذشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بجهنم گورپدرامریکاواروپا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج