۵۱۱۱۷۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

کشف ۴ لاشه قوچ در منزل شکارچی متخلف

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دامغان از دستگیری یک شکارچی غیر قانونی در این شهرستان خبر داد و گفت: از منزل این فرد چهار لاشه قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، فرامرز اسفندیاری از دستگیری یکی از شکارچی های دامغان خبر داد و ابراز داشت: براساس یک کار اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر شکار غیر مجاز توسط یکی از متخلفان در منطقه شکار ممنوع طالو و شیربند دامغان، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، طی هماهنگی با دادستان و اخذ دستور قضایی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی طی یک عملیات غافلگیرانه از منزل فرد متخلف بازرسی و گوشت و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه این متخلف لاشه چهار رأس قوچ و کل وحشی، یک عدد کارد، پوتین نظامی و کوله پشتی آغشته به خون شکار به همراه دیگر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دامغان خاطر نشان کرد: یک شکارچی واقعی در این فصل به شکار نمی رود و تخلف نمی کند و با مجوز قانونی به امر شکار می پردازد و وقت آن رسیده است که بین شکارچی و شکارکش ها تفاوت قایل شویم.

اسفندیاری بیان داشت: این شکارکش که دارای سابقه تخلف در محیط زیست است و به استناد بند الف مواد ۱۰ و ۱۱و۱۲ قانون شکار و صید به جرم شکار غیر مجاز چهار رأس قوچ و کل وحشی به مراجع قضایی شهرستان معرفی و برابر مصوبه شماره ۳۸۰ شورای عالی حفاظت محیط زیست که بهای هر رأس قوچ و کل وحشی را مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تعیین کرده، به پرداخت مبلغ ۴۰۰میلیون ریال بابت خسارات وارده در حق سازمان حفاظت محیط زیست محکوم می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدالعنتت کنه بی شرف ،آشغال عوضی ، هیچ شکارچی زندگی عاقبت بخیری نداشته وگناه این حیوانات بی گناه گریبان گیر خودت و خانواده ات خواهد شد ،شک نکن تقاص بدی خواهی داد،منتظرش باش

    • بدون نام

      باید ترتیبشو داد

    • بدون نام

      اینهمه گوشت تو قصابیها حالا باید برای گوشت نخورده باید کیلویی ۳۰۰هزار بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج