۵۱۱۲۶۹
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست

با دستور وزیر کشور ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: با دستور وزیر کشور ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان این انتخابات صرفا در ستاد انتخابات کشور واقع در محل وزارت کشور آنجام می‌شود. ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از امروز تا روز ۲۶ فروردین به مدت ۵ روز ادامه می‌یابد.

بر اساس ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری «داوطلبان ریاست جمهوری یا نمایندگان تام‌الاختیار آن‌ها که کتباً معرفی شده باشند باید ظرف ۵ روز از تاریخ انتشار دستور شروع انتخابات به وزارت کشور مراجعه نموده و پرسشنامه اعلام داوطلبی را پس از دریافت و تکمیل همراه با چهار برگ تصویر کلیه صفحات شناسنامه و دوازده قطعه عکس ۴×۶ از آخرین عکس خود را که در همان سال گرفته باشند به وزارت کشور تسلیم و رسید دریافت دارند.»

براساس ماده ۳۵ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شوندگان بایددارای شرایط زیر باشند:

۱- از رجال مذهبی، سیاسی

۲-ایرانی‌الاصل

۳-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۴-مدیر و مدبر

۵-دارای حسن سابقه و امانت و تقوی

۶- مومن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور

دیروز نیز وزیر کشور به فرمانداران سراسر کشور دستور تشکیل هیات‌های اجرایی را صادر کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجل شورای اسلامی روز ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.
وزیر کشور: همه ضمن رعایت بی‌طرفی و مر قانون در امر برگزاری انتخابات همکار کنند
وزیر کشور گفت: همه وظیفه دارند، ضمن رعایت بی‌ظرفی و مر قانون در امر برگزاری همراه با سلامت و مشارکت بالای انتخابات، همکاری لازم را انجام دهند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز سه شنبه طی سخنانی در آغازین دقایق ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز روز 22 فروردین، خدا توفیق داده ملت عزیز ایران در نعمت استقلال و آزادی و تعیین سرنوشت خود و کشور، در انتخابات بزرگ ریاست جمهوری و شوراها شرکت کنند. به‌خاطر این نعمت الهی، توفیق آن را پیدا کردیم و اگر شبانه روز هم شکر کنیم باز هم جای شکر دارد.

وی ضمن اعلام آغاز روند ثبت نام از داوطلبان افزود: شاهد یک مردم سالاری دیگری از جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و در این راه همه وظیفه دارند، ضمن رعایت بی‌ظرفی و مر قانون در امر برگزاری همراه با سلامت و مشارکت بالای انتخابات، همکاری لازم را انجام دهند.

وزیر کشور ادامه داد: در امر نظارات که ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان و شوراها بر عهده مجلس است، امیدواریم گام های بهتری برداریم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: از نامزدهای محترم که در مسابقه خیرات، خود را در معرض رای مردم قرار می‌دهند و همچنین طرفداران آنها می‌خواهم که در جهت برگزاری انتخابات قانونی، مشارکت داشته باشند و ضمن فعالیت قانونی، یک مرتبه دیگر شکوه و استقلال را به منحصه ظهور برسانیم.

سحرخیزترین نامزد انتخابات دوره دوازدهم

ایران آنلاین: ابوالقاسم خاکی نخستین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری، نگهبان یک کارخانه کاشی سازی در میبد است که امروز ثبت نام کرد.
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
اولین فردی که برای انتخابات به وزارت کشور آمد

اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
مستر هم می خواهد پرزیدنت شود!
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
اولین داوطلب زن در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
حضور پررنگ رسانه‌های داخلی و خارجی در وزارت کشور
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
ادعای یک داوطلب ریاست جمهوری: رئیس جمهور شوم به همه بیکاران 150 میلیون حقوق می دهم
دقایقی پیش فردی با مدرک ششم ابتدایی برای ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد و وعده داد تا به بیکاران به صورت ماهانه 15 میلیون تومان حقوق دهد.
استقبال شهروندان عادی از رییس جمهور شدن
در نخستین ساعات نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۲۵ نفر از جمله یک زن جهت ثبت نام به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند.

نام‌نویسی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ساعت 8 صبح با دستور وزیر کشور آغاز شد که از همان ساعات ابتدایی بیش از ۲۵ نفر از شهروندان عادی برای رییس جمهور شدن به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی مراجعه کردند.

در بین همه آنهایی که در اولین ساعات ثبت نام برای رییس جمهور شدن به وزارت کشور مراجعه کردند، فردی سالمند با تن پوشی منقش به پرچم ایران و همچنین نوشته ای با مضمون نوکر ملت ایران، قرآن در دست بیش از دیگران جلب توجه می کرد.

در اولین ساعت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم یک زن نیز جهت ثبت نام در ستاد انتخابات حضور پیدا کرد.

از جمله نکات جالب دیگر ساعت اول ثبت نام های امروز حضور فردی بود که حتی کفش نیز به پا نداشت و با دمپایی برای ثبت نام جهت رییس جمهور شدن به وزارت کشور مراجعه کرد و علت را بزرگ بودن پای خود بیان و در حالی که می‌گفت نگهبان یک کارخانه کاشی سازی است از قصدش برای شنا با ترامپ رییس جمهور آمریکا در اقیانوس هند برای خبرنگاران حاضر سخن می‌گفت.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از ا مروز به مدت ۵ روز در ستاد انتخابات وزارت کشور برگزار می‌شود.
ميرسليم نامزد حزب موتلفه براي ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت كشور شد
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست

یکی از کاندیداهای ریاست جهوری وعده بالا بردن بهره های بانکی را داد.
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست

اولین ساعات ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری با حواشی جالبی همراه بود.

یکی از حاشیه های جالب ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری، حضور یک مهندس سازه در ستاد انتخابات بود. او که متولد سال 68 است، می گوید: برای همدردی با جونان به ویژه دهه شصتی ها می خواهد رییس جمهور شود.

اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
میرسلیم: نیامده‌ام تا حقوق نجومی بگیرم
خبرگزاری فارس: مصطفی میرسلیم داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران، گفت: راهی که من از 50 سال پیش آغاز نموده ام چیزی جز حق‌طلبی نیست. من امروز برای احقاق حقوق بر جا مانده شما مردم بزرگ ایران آمدم.

وی افزود: حق داشتن شغل مطلوب، حق برخورداری از تأمین اجتماعی به ویژه از نظر بیکاری،‌از کار افتادگی و بی‌سرپرستی و خدمات بهداشتی و درمانی، حق داشتن مسکن متناسب با نیاز، حقوقی که به کمال در قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی قید شده اما متأسفانه در این چند دهه معطل مانده است.

میرسلیم ادامه داد: من آمده‌ام تا منزلت معلمان، کارمندان و هنرمندان محترم شمرده شود و قدر خدمات پزشکان و پرستاران شناخته شود و ثمره کوشش کشاورزان، اصناف و امدادگران و از خودگذشتگی رزمندگان ارج نهاده شود.

وی تصریح کرد: من امروز لباس کار و تلاش به تن کردم تا همانطور که روزی با همراهی و خلاقیت جوانان متخصص این مرز و بوم موتور ملی را پس از طراحی و نمونه‌سازی به تولید انبوه رسانم. چرخ تولید ملی را نیز با کارآفرینی و نوآفرینی از رکود نجات دهم و به حرکت در آورم. من آمده‌ام در پی حق بیش از 3 میلیون جوانی باشم که به دلیل فرصت‌سوزی‌ها دستشان از بازار شغل و خدمت به مردم قهرمان ما کوتاه مانده است.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: ما با کوله‌باری از تجربه خدمت در وزارت کشور، بنیاد امور مهاجران جنگی در نهاد ریاست جمهوری، وزارت ارشاد، ورزش و مجمع تشخیص و در صنعت آمده‌ام. من امروز به پشتوانه طلبگی در پیشگاه شهیدان بهشتی و رجایی و باهنر به میدان آمده‌ام.

میرسلیم تأکید کرد: آمده‌ام تا آموخته‌های خدمتم را در پیشگاه رهبری در مسیر پیشرفت میهن به کار گیرم. آمده‌ام تا تجربه همکاری‌ام را در کنار مرحوم هاشمی رفسنجانی برای اعتلای نام میهنمان به کار بندم.

وی گفت: من از دانشگاه آمده‌ام از تحصیل و تحقیق و تجربه‌اندوزی در رشته مهندسی مکانیک در فرانسه تا تدریس در دانشگاه‌های کشور. من به پشتوانه یک حزب ریشه‌دار 50 ساله به کارزار خدمت آمده‌ام من آمده‌ام تا سهم شما را از سفره با برکت انقلاب بگیرم و به شما برسانم. من امروز نیامده‌ام تا حقوق نجومی بگیرم. من امروز نیامده‌ام سهمی برای خود و اطرافیان مطالبه کنم. من آمده‌ام تا ان‌شاءالله حقوق معطل مانده شما را بگیرم چرا که حق گرفتنی است.
ثبت نام برادران دوقلو در انتخابات ریاست جمهوری
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
قاسم شعله سعدی در انتخابات ثبت نام کرد

نماینده مردم شیراز در دوره سوم، چهارم و ششم مجلس در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
شعار یک کاندیدا برای تشکیل «دولت جوان»
دبیرکل جمعیت جهادگران ایران اسلامی به همراه ۱۵نفر از اعضای جوان شورای مرکزی جمیعت دقایقی پیش وارد ستاد انتخابات کشور شد و به عنوان نامزد جریان سوم برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وهاب عزیزی با شعار دولت جوان و با در دست داشتن بنری با همین عنوان و به رنگ آبی فیروزه ای وارد وزارت کشور شد و گفت که به عنوان نامزد 'جریان سوم' و مستقل از جریانات سیاسی برای تشکیل 'دولت جوان' در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم شرکت می کند. او هدف خود را از حضور در انتخابات ریاست جمهوری تحقق تخصص گرایی و مشارکت خیل عظیم جوانان در توسعه و پیشرفت کشور اعلام کرد. مردم از قبیله گرایی سیاسی خسته شده اند. دولت 'جوان ' تخصص گرایی را جایگزین قبیله گرایی و خویشاوند سالاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: رنگ 'فیروزه ای' نماد دولت جوان انتخاب شده است تا یادآور پاکی و صداقت، عشق و ایمان، « عشق » به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و « عشق » به همه مردم ایران باشد.
امنیت انتخابات خط قرمز کشور است
معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه امنیت انتخابات خط قرمز کشور است، گفت: مردم به اخبار کانال های غیر رسمی اعتماد نکنند.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور در جمع خبرنگاران شرکت در انتخابات را وظیفه همه دانست و گفت: اگر اشخاص، احزاب، جریان یا گروهکی با رفتارشان امنیت انتخابات را برهم بزند مطمئن باشید با قاطعیت تمام قانون برایشان اعمال شده لذا تلاش ما این است تا از هرگونه نا امنی در ایام انتخابات جلوگیری شود.

وی افزود: در فضای مجازی عده ای به نام های مختلف فعالیت می کنند اگر کاندیداها فعالیت های غیر رسمی این گروه ها را اعلام نکنند و تکذیبیه ندهند با آنها برخورد خواهد شد چرا که آنها مسئولیت دارند. در سیستم مشخص شده هر کاندیدایی اگر می خواهد در فضای مجازی فعالیت کند و به تبلیغ بپردازد باید مشخصات دقیق کانال و کدهای مربوطه را برای ما ارسال کند و ادمین های کانال ها باید طبق قانون به ما معرفی شوند در غیر اینصورت فعالیت آنها غیرقانونی است.

ذوالفقاری ادامه داد: مردم به بیانیه و اطلاعیه هایی که از کانال های غیر رسمی منتشر می شود اعتماد نکنند. برای مثال ممکن است در فضای مجازی عده ای اعلام کنند کاندیدایی انصراف داده و یا به نفع دیگری کنار رفته باشد این مسائل تنها در صورتی صحت دارد که از کانال مشخص شده و رسمی منتشر شود.

معاون امنیتی وزیر کشور اظهار داشت: امنیت انتخابات خط قرمز کشور است و همه مسئولان روی اولویت امنیت تاکید دارند لذا هر خطی و جریانی که بخواهد امنیت انتخابات را خدشه دار کند به شدت مقابل آنها می ایستیم و با آنها برخورد می کنیم. از طرفی در فضای مجازی منشور اخلاقی، ملاحظات کشور و امنیت ملی تعین شده و همه موارد آن به فرمانداری های سراسر کشور اعلام شده تا به کاندیداها اعلام شود.

وی در پایان گفت: فضای نقد با فضای تخریب متفاوت است و در قانون نیز برای تخریب کنندگان کشور جرائم مشخص شده و در ستادهای مشخص به تخلفات رسیدگی و برخورد خواهد شد. کاندیداها در چهارچوب قانون و اخلاق رقابت های انتخاباتی را دنبال کنند تا یک انتخابات منطقی و قانونی در کشور داشته باشیم.
آمار اولیه نام نویسی کاندیداهای انتخابات
سخنگوی وزارت کشور از ثبت‌نام ۷۰ داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه خبر داد.

سید سلمان سامانی در این باره اظهار کرد: تاکنون که بیش از ۴ ساعت از آغاز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری می گذرد ۷۰ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند.
بازیگر نقش "آتقی" امروز برای ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد و گفت یکی از برنامه هایم از بین بردن مواد مخدر است!
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
مهدی خزعلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد
مهدی خزعلی فرزند آیت‌الله خزعلی و مدیر انتشارات حیان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
حضور 86 داوطلب در ستاد انتخابات برای انتخابات ریاست جمهوری
علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور از حضور 86 داوطلب در ستاد انتخابات برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خبر داد.

وی افزود: مسن ترین داوطلب 79 سال و جوانترین آنها 21 سال بوده است.
ثبت‌نام دومین زن با شعار «یک بار هم زن‌ها»

دومین داوطلب زن انتخابات ریاست جمهوری هم با حضور در وزارت کشور اقدام به نام‌نویسی در این انتخابات کرد. اعظم جبلی موفق متولد ۶۱ با شعار یک بار هم زن ها ثبت نام کرد.
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست

تعداد ثبت‌نام کنندگان انتخابات ریاست‌جمهور از مرز ۱۰۰ نفر گذشت

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان گفت: تا این لحظه آمار ثبت نام کنندگان از مرز صد نفر گذشته است.

او ادامه داد: تا پایان امروز آمار دقیق ثبت نام کنندگان روز اول ارائه می‌شود.
تعداد داوطلبان زن به ۴ نفر رسید

اکرم آذر بهرام، سومین زنی بود که عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او با بیان اینکه مدرک کارشناسی ارشد مطالعات زنان را دارد، مدعی شد: من بیست سال در مذاکرات هسته‌ای بوده‌ام اما حسن روحانی و محمدجواد ظریف من را حذف کرده و نادیده گرفته‌اند. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید کرد که تنها راه خروج کشور از مشکلات آن است که زنان در راس امور قرار بگیرند. نمونه این مسئله، خانم مرکل است که چهار دوره بدون رقیب رئیس جمهور (صدراعظم) بوده است.-

پس از آذر بهرام، بانویی دیگر وارد ستاد انتخابات کشور شد که متولد ۱۳۷۰ است.
درخواست رئیس ستاد انتخابات از کاندیداها
رئیس ستاد انتخابات کشور از کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواست که بدانند برای چه کاری ثبت‌نام می‌کنند.

دختر ۲۶ ساله ای که کاندید ریاست جمهوری شد

دختر ۲۶ ساله بعد از کاندیداتوری: مدیر دو شرکتم. رجل سیاسی نیستم. برای حل مشکلات اقتصادی و جوانان می‌خواهم رییس جمهور شوم . می‌دانم که می‌توانم اقتصاد کشور را نجات دهم .
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست

لیدر تیم پرطرفدار لیگ برتری هم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد

علیرضا هاشمیان پور جوان 25ساله که لیدر تیم تراکتورسازی است داوطلب ریاست جمهوری شد.

علیرضا هاشمیان پور داوطلب 25ساله ریاست جمهوری گفت: بخاطر بقایی ممکن است کناربکشم . زنان نباید به ورزشگاه ها بروند. معاون اولم احمدی نژاد خواهد بود .مچ ترامپ را زمین می خوابانم .
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
جوان ترین داوطلب در اولین روز ثبت نام انتخابات
وحید فرجی متولد 1378 جوانترین داوطلبی که در اولین روز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست

نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت

نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش پایان یافت.

درب ستاد انتخابات کشور بسته شد و از ورود افراد جدید ممانعت بعمل آید اما کسانی که تا این ساعت به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرده اند روند ثبت نام آنها انجام خواهد شد.

آمار نهایی تعداد ثبت نام کنندگان روز نخست انتخابات ریاست جمهوری تا ساعاتی دیگر از سوی اعضای ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد.
اعلام آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در روز نخست
علی‌ پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: 126 داوطلب در نخستین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کردند که از این میان 6 نفر زن و 120 نفر مرد هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: مسن‌ترین داوطلب 79 ساله و جوان‌ترین داوطلب 18 ساله است که در نخستین روز ثبت‌نام‌ در ستاد انتخابات کشور نام‌نویسی کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدي

      ان شاءالله یک مدیر انقلابی روی کار بياد

    • sam

      خوب سرگرمی مون جور شد

    • بدون نام

      وای خدا مردم از خنده.بعد میگن آزادی نیس.

    • غزاله

      مسخره بازیه انگار

    • بدون نام

      بدون نام 9:24 اینا فقط ثبت نام کردن این که وارد انتخابات میشن یا هنوز مونده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اصلا حرفشو نفهمیدی و جواب دادی.اون داشت اون آدمارو مسخره میکرد

    • Mزهرا

      فک نکنم جز ایران هیچ جای دیگه دنیا سر انتخابات ریاست جمهوری از این دلقک بازیا صورت بگیره. واقعا حیف وقت و سرمایه ایرانی که فقط صرف حواشی و جنگولک بازی میشه.

    • بدون نام

      خود وزارت کشور خودشو دست میندازه ادم به کی بگه

    • بدون نام

      بیاد حالا مکه کی هست

    • بدون نام

      خدایاعاقبت‌ملت‌‌کشورمان‌راختم‌بخیرکن‌‌یعنی‌راست‌باشه‌‌این‌خبرهامن‌خوندم‌‌باورم‌نمیشه‌‌مگرمسخره‌بازیه‌

    • بدون نام

      رای ما فردی اصلح و انقلابی به دست ملت شریف ایران اسلامی

    • بدون نام

      واقعا چهره های عجیب و غریبی در روز اول آمدند.البته فقط آقای میر سلیم جدی بود.بقیه برای تماشای محل ثبت نام بودند

    • بدون نام

      این قدر هم کشککی خوب نیست دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج