۵۱۱۳۷۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هفت محور کشور مسدود شد

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در گزارشی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشوراعلام کرد: هفت محور در استان های تهران و البرز، گیلان و اردبیل، گلستان و سمنان، فارس، همدان و کرمان به علت نبود ایمنی، رانش زمین و طغیان رودخانه مسدود یا دارای محدودیت تردد هستند.

خبرگزاری فارس: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در گزارشی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشوراعلام کرد: هفت محور در استان های تهران و البرز، گیلان و اردبیل، گلستان و سمنان، فارس، همدان و کرمان به علت نبود ایمنی، رانش زمین و طغیان رودخانه مسدود یا دارای محدودیت تردد هستند.

بر اساس گزارش های دریافتی محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی، محور شیراز- جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود یا دارای محدودیت در تردد هستند.

همچنین محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی، محور استهبان - نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه مسدود هستند.

پلیس راهور ناجا از بارش باران در استان گیلان (اکثر محورها) و گرد و غبار و کاهش دید در استان لرستان(اکثر محورها) خبر داد.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج