جاباما
۵۱۱۴۰۴
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: آقای طارمی! از درخشان بزرگتری؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ باید به مانند رامین رضاییان، مهاجم تیمش را هم کنار بگذارد.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ باید به مانند رامین رضاییان، مهاجم تیمش را هم کنار بگذارد.

مرتضی فنونی‌زاده درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل الریان قطر اظهار داشت: تا دقیقه ۳۰، بازیکنان ما در جای دیگری بازی می‌کردند. الریان در این زمان صاحب دو، سه موقعیت شد و بازیکنان هم اصلا تمرکز نداشتند. از این دقایق به بعد، پرسپولیس واقعی را دیدیم و صاحب پنالتی شدیم که متأسفانه از دست رفت.

وی با اشاره به پنالتی چیپ طارمی که از دست رفت، افزود: پیمان یوسفی گزارشگر بازی حرف درستی زد. ما از زدن ضربات چیب ضربه خورده‌ایم که نمونه‌اش پنالتی چیپی یحیی گل‌محمدی در جام ملت‌های ۲۰۰۴ بود. تیم باید با ۴ گل از حریف جلو باشد تا بازیکن بخواهد چیپ بزند. اگر پنالتی گل می‌شد، پرسپولیس بازی را می‌برد. با برتری الهلال برابر الوحده، کار برابر نماینده عربستان سخت و شرایط بغرنج شد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: الریان با دفاعی جمعی قصد استفاده از ضد حملات را داشت که موفق عمل کرد. شانس آوردیم حریف از موقعیت‌هایش استفاده نکرد، چرا که از دقیقه ۸۵ تا ۹۳ باید ۳ گل می‌خوردیم. برانکو باید بین دو نیمه به بازیکنان توضیح می‌داد که برای حمله همه جلو نروند. یک‌ بار محمدحسن انصاری‌فرد انتقاد کرد و گفت عیار دفاع پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود. آن زمان به حرف‌های او خرده گرفتند، اما به عینه دیدیم که چنین اتفاقی افتاد. سیدجلال به تنهایی در خط دفاع کاری نمی‌تواند بکند. محمد انصاری بازیکن خوبی است، اما در قلب خط دفاعی این کاره نیست.

فنونی‌زاده ادامه داد: برانکو در زمینه بخشش رامین رضاییان زیر بار نرفت. با وجود اینکه علی پروین وساطت کرد، برانکو حاضر به بخشش رامین نشد. زمانی که پروین به باشگاه پرسپولیس آمد، خودم آنجا حضور داشتم و به او گفتم مسئله رامین چه شد که او پاسخ داد حل می‌شود. پس از چند دقیقه متوجه شدم که رضاییان باید از پرسپولیس جدا شود. برانکو گفته بود مقابل علی پروین خبردار می‌ایستد، اما حاضر نشد به خاطر او رضاییان را ببخشد.حرف‌های سرمربی پرسپولیس بیشتر برای رسانه‌هاست. پروین نه تنها برای پرسپولیسی‌ها، بلکه برای بازیکنان استقلال که مرتکب اشتباه می‌شوند، واسطه می‌شود. رضاییان، مارادونا نیست که بخواهم از او حمایت کنم، اما برانکو خارجی است و ضرر استفاده نکردن از رضاییان را هواداری می‌بیند که در سرما و گرما از تیمش حمایت می‌کند. در بازی با الریان حضور رامین می‌توانست خیلی به پرسپولیس کمک کند.

وی در خصوص رفتار طارمی در واکنش به انتقادات هواداران پرسپولیس که علامت «هیس» را نشان داد، گفت: طارمی در بازی با پیکان هم این کار را با محمدصادق بارانی انجام داد. کمیته انضباطی و فنی باشگاه فقط پول مفت می‌گیرند و واکنشی به رفتار طارمی نشان نمی‌دهند. به نظرم، باشگاه باید طارمی را صدا کرده و از او بخواهد که چرا چنین حرکتی انجام داد است. بارانی نباید آن رفتار را انجام می‌داد، اما باید به او هم حق داد. در همین بازی‌های پیشکسوتان وقتی کسی از من رد شود، او را می‌زنم، چون هنوز تعصب قدیم را دارم. بارانی هم به خاطر اینکه طارمی این کار را با او انجام داد، عصبانی شد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتقاد از رفتار طارمی خاطرنشان کرد: هوادار حق دارد ناراحت باشد و اگر مهاجم پرسپولیس چنین کاری کرده است، حرکتش زننده بوده و باشگاه باید از او توضیح بخواهد. آقای طارمی، شما از حمید درخشان و فرشاد پیوس بزرگ‌تری؟ پیوس با وجود اینکه گل‌های زیادی می‌زد، در یک بازی دو سه موقعیت گل نمی‌کرد، صدای تماشاگران در می‌آمد. پیوس هیچ واکنشی نشان نمی‌داد و معتقد بود مردم او را «پیوس» کرده‌اند. هوادار همان‌طور که بازیکنی را بالا می‌آورد، شبانه هم او را می‌کوبد. طارمی هم باید بدون اینکه واکنشی نشان می‌داد، به سمت رختکن می‌رفت. پرسپولیس که قهرمان شده، لطف کرده و با طارمی برخورد کنند. مگر برانکو رضاییان را اخراج نکرد؟ طارمی هم باید اخراج شود و او را کنار بگذارند.

فنونی‌زاده افزود: مگر پرسپولیس تیم محلی است که موقع زدن ضربات کاشته و پنالتی ۱۰ نفر سر زدن ضربه با هم چانه می‌زنند؟ وقتی کرنر می‌شود مشخص است که سمت چپ و راست را محسن مسلمان و سروش رفیعی می‌زنند، اما برای ضربات کاشته و پنالتی ۱۰ نفر با هم به سمت توپ می‌روند، طوری شده که ذخیره‌ها هم دوست دارند سمت توپ بروند. کادر فنی مگر پول مفت می‌گیرد؟ آنها باید از قبل مشخص کنند چه کسی ضربات را بزند.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم برانکو کاربلد است یا نه، اما بازیکنان برای نتایج تیم زحمت می‌کشند. اگر پرسپولیس از گروه خودش بالا نیاید، این بازیکنان و هواداران هستند که ضربه می‌خورند. برانکو پولش را گرفته و می‌رود و ضررش برای پرسپولیس است. برانکو منتظر است تیم ۴ بر صفر جلو بیفتد تا از بازیکنان جوان استفاده کند. ما نیمکت بدی نداریم و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. نتایج پرسپولیس را ببینید، بیشتر بازی‌ها یک بر صفر تمام شده و بدتر از تیم ملی کی‌روش شده است! مگر سروش رفیعی بد بازی می‌کرد که دقیقه ۸۵ تعویض شد؟ باور کنید وقتی سروش تعویض شد، سرمربی الریان پیش خودش گفته که عجب تعویضی انجام دادند. حرف بزنیم می‌گویند از روی غرض ورزی حرف زده است، اما چرا نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب نکردند؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتقاد از جذب بازیکنان اوکراینی گفت: چون تیم نتیجه گرفته و قهرمان شده است، هوادار صدایش در نمی‌آید، وگرنه چند میلیارد تومان به اوکراینی‌هایی دادند که نباید جذب می‌شدند. این‌ها را ترکاشوند معاون باشگاه آورد، برانکو هم پسندید و طاهری هم امضاء کرد. پرسپولیس باید راحت از گروه خودش در آسیا صعود می‌کرد، اما وضعیت بد شده است. با این حال امیدوارم باز هم با حمایت هواداران پرسپولیس صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      یکی اینو از برق بکشه

    • بدون نام

      پنالتی رو نباید بردن به طارمی بزنه
      از هر 20 تا موقعیت یکی رو گل میکنه
      خیلی ضعیفه

    • بدون نام

      .......برانکو با اخراج رامین خودش هم داره اخراج میکنه بی تعصب

    • بدون نام

      آقای فنونی زاده شما که فوتبالیست بودی مگر قرار نیست تیم باخت بیاورد یا مساوی کند در ثانی رضاییان بی انظباطی کرده و باید تنبیه شود .آقای پیشکسوت تماشاگر چه حقی دارد که به بازیکن توهین کند . آقای فنونی زاده پرسپولیس کی در آسیا نتیجه گرفته که الان شما شاکی طارمی و برانکو هستی. آقای پیشکسوت ما هواداران می دانیم درد شما چیست شما دستتان از تیم کوتاه شده حالا زورتان گرفته. شما چند صباحی در پرسپولیس بازی کرده اید و حالا مدعی هستید بس کنید بگذارید تیم جان بگیرد

    • 6تایی هاااا

      نباید طارمی بره بیرون یادتون نره که همین قهرمانی تولیگ برتر و از مهدی دارین. انقد بی چشم و رو نباشید طارمی خیلی برا پرسپولیس زحمت کشیده. بی لیاقتا

    • خاسر

      درودبرشما که حرف حق ومنطقی رازدیداماکو گوش شنوا.

    • حمید

      استاد فنونی زاده، تمام حرف های شما درست است، اما ذکر یک موضوع حیاتی اینکه، اکنون در تیم های بزرگ جهان، حضور روان شناس و یا جامعه شناس در کنار تیم ها الزامی شده، چرا باید طارمی هنوز کودک مانده باشد که یا پنالتی بزند و یا قهر کند و برود وسط زمین بنشیند. یک سرمربی مثل برانکو فقط برای رامین یکدنده نباشد و برای طارمی هم از خود شهامت نشان دهد. برای پیشرفت در زمینه های مختلف اجتماعی، ریاضت، شهامت. وصداقت. لازم است که در برانکو وجود ندارد. پرسپولیس. از جام باشگاهای آسیا قطعا حذف می شود و مسبب آن فقط شخص برانکو است که شهامت لازم را. نداشت.

    • بهرام

      چندکلام ازمامان عروس،،،، حالاکه تیم رودوره،،،نمی خوادکاسه ازاش داغتربشی،،تاحالاخودت گل خراب نکردی

    • بدون نام

      اقای فنونی زاده یادت باشه همین مهدی طارمی توی پنجاه درصد گلای امسال پرسپولیس تاثیر داشته تو خیلی از بازیا باعث برد شده پس حواستو جمع کن بفهم چی داری میگی

    • بدون نام

      آفرین به فنونی زاده. تموم حرفاش درسته. یرانکو اگه میخواد اقتدارشو ثابت کنه باید با اون مدل موی مسخره مسلمان برخورد کنه که دیروز هیچ کار خاصی نکرد باید به طارمی اجازه زدن ضربه پنالتی رو نمیداد. چون همه میدونن پنالتی زن نیست. نه حالا که کار خراب شده بگه دیگه اجازه پنالتی زدن بهش نمیدم.

    • بدون نام

      طارمی نندازین بیرون اجازه ندین سوژه خنده بره

    • سحر

      بحاطر یه پنالتی که با بهترین بازیکن تیم این رفتارو نمیکنن استاد فنونی زاده درسته طارمی اشتباه کرد ولی برای هر کسی پیش میاد امبدوارم بتونیم جبران کنیم اگر هم نشد دیگه کاری نمیشه کرد

    • بدون نام

      خیلی نمک نشناسید

    • بدون نام

      فقط همینو میدونم که تو ده سال گذشته این فصل و فصل قبل پرسپولیس داره بهترین بازیا رو انجام میده،فکر میکنم اگه برانکو دوتا بازیکن خارجی تاپ داشت این بحث ها اصلا پیش نمیومد،طارمی هم باید بخشوند هرچند تو انجام وظیفش کوتاهی کرد تو ضربه پنالتی.

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخختخخختخخخخخخخخخخخ طارمی خخخخخخخخخخخخخخ محسن مسلمان باید بره تیم بانوان بازی کنه خخخخخخخخ آقای فنونی آفرین حرفها نسبتآ خوبی زدی

    • eli

      آقای فنونی زاده عزیز، تا الان کجا بودی؟ بعضیا هم منتظرن تا این وسط از آب گل آلود به نفع خودشون ماهی بگیرن، تو روزهای خوب پرسپولیس دریغ از یک مصاحبه از طرف این پیشکسوتان ولی نیاد روزی که تیم نتیجه نگیره همه میشن دلسوز تیم و شروع میکنن به کوبیدن برانکو
      فقط میخوان مخالفت کنن ، میگه رضائیان که بی انضباطی کرده نباید اخراج میشد چون نیاز داریم بهش ولی طارمی که بی انضباطی نکرده باید اخراج بشه. فقط میخوان مخالفت کنن خودشون هم نمیدونن چی دارن میگن. من جای مدیرعامل تیم بودم یک پولی ماهیانه به اینا میدادم که فقط حرف نزنن

    • امید ساری

      سلام .تادیروز داشتن از این لنگی تعریف میکردن .حالا چی شد

    • بدون نام

      طارمی رو بندارید بیرون دیگه کسی رو ندارید
      یادتون رفته که تو دو تا بازی تیم ملی فقط با طارمی بردید اونم مقابل دو تا تیم بزرگ آقای فنونی زاده شما خدا رو شکر کن که طارمی نره همین الان ۴ تا درخواست از چهار تیم بزرگ یونان داره برای تابستون

    • مهدي

      بعضيا چقدر قدرنشناس هستن.
      طرف يه اشتباه كرده همه دارن بهش توهين ميكنن.
      موقعيت خراب ميكنه فدا سرش ،اين همه خوش حالمون كرد فراموش شد فورا...
      ذات ما ايراني ها همينه ،همه قدر نشناسيم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج