۵۱۱۴۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار: احتمال وزش باد شدید در تهران

مدرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: طی امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید در جنوب تهران، جنوب سمنان، قم، مرکزی و شمال اصفهان و در روز چهارشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی پیش بینی می شود.

خبرگزاری ایسنا: مدرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: طی امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید در جنوب تهران، جنوب سمنان، قم، مرکزی و شمال اصفهان و در روز چهارشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی پیش بینی می شود.
احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار، با اشاره به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی افزود: با گذر امواج تراز میانی از روی کشور امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق جنوب غرب، بخش‌هایی از جنوب، نواحی مرکزی و دامنه‌های البرز شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه این وضعیت در غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر به ویژه در استانهای غربی و مرکزی تداوم داشته و از بعد از ظهر این روز با حرکت این سامانه به سمت شرق، بارش ها در شمال شرق و دامنه های البرز شرقی متمرکز می شود، ادامه داد: طی امروز و فردا وزش باد نسبتا شدید در جنوب تهران، جنوب سمنان، قم، مرکزی و شمال اصفهان و در روز چهارشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی پیش بینی می شود که می تواند منجر به پدیده گرد و خاک در این نواحی شود.

وظیفه با بیان اینکه سامانه فوق در روز پنجشنبه سبب بارش‌های پراکنده در شمال شرق شده و به تدریج از کشور خارج می شود اظهار کرد: از اواخر این روز سامانه بارشی دیگری از سمت مرزهای غربی وارد کشور خواهد شد. از ظهر پنجشنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، پدیده گرد و غبار در نوار غربی کشور پیش‌بینی می‌شود. طی روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی به ویژه سواحل خزر و وزش باد شدید در گیلان و اردبیل رخ خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج