۵۱۱۵۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیش بازی اتلتیکومادرید - لسترسیتی

لسترسیتی کار سختی مقابل یکی از تیم های مدعی فصول اخیر لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

وبسایت نود: لسترسیتی کار سختی مقابل یکی از تیم های مدعی فصول اخیر لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

در دومین شب از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید فینالیست سال گذشته میزبان لسترسیتی قهرمان فصل قبل فوتبال انگلیس است. بازی رفت دو تیم در شهر مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار می شود. قضاوت این بازی برعهده یوناس اریکسن از سوئد است. تمام داوران مسابقه از کشور سوئد هستند.

پیش بازی اتلتیکومادرید - لسترسیتی

اتلتیکومادرید در این فصل در لالیگا شرایط خیلی خوبی را تجربه نکرده و با اختلاف اندکی نسبت به سویا در رده سوم قرار گرفته است. اما تیم سیمئونه همچنان امیدوار است همچون فصول قبل در لیگ قهرمانان اروپا خوش بدرخشد. آن ها در طی سه فصل گذشته دو بار به فینال رسیده اند که البته هر دو بار هم در بازی نهایی مقابل رقیب همشهری شکست خورده اند. سرمربی آرژانتینی امیدوار است یک بار دیگر تیمش را در نیمه نهایی ببیند.

اتلتیکومادرید در بازی مرحله یک هشتم نهایی خود، لورکوزن آلمان را با اقتدار شکست داد و به این مرحله رسید. آن ها در شش بازی گذشته شان شرایط خیلی خوبی را تجربه کرده اند. تیم سیمئونه در شش بازی اخیر خود (شامل ۵ بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا) ۴ برد کسب کرده اند و فقط دو بار مساوی کرده اند. یکی از این تساوی ها در خانه مقابل لورکوزن بود که تقریباً نتیجه صعود اتلتیکو مشخص شده بود. تساوی دیگر هم روز شنبه در دیدار با رئال مادرید در برنابئو رقم خورد که یاران سیمئونه با گل نجات بخش گریزمن از شکست فرار کردند. اتلتیکو در این ۶ بازی فقط دو گل خورده است.

در آن سمت لسترسیتی قهرمان فصل قبل فوتبال انگلیس، تمرکزش روی بقا در لیگ جزیره است ولی قطعاً مایل است تا این فصل شگفتی ساز لیگ قهرمانان لقب گیرد. روباه ها بعد از جدایی رانیری، جان تازه ای گرفتند و با حضور شکسپیر، ۶ برد پیاپی کسب کردند. ۱۵ گل زده در ۶ برد مهم باعث شد لسترسیتی نه تنها از قعر جدول فوتبال انگلیس فاصله بگیرد بلکه با شکست دادن سویای مدعی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. حالا آن ها در مرحله یک چهارم نهایی بار دیگر با یک تیم اسپانیایی جدال خواهند کرد. البته نوار بردهای لسترسیتی بالاخره روز یکشنبه پاره شد و آن ها در مقابل اورتون با نتیجه ۴-۲ مغلوب شدند. اما همچنان تیم شکسپیر در گلزنی خوب عمل می کند.

پیش بازی اتلتیکومادرید - لسترسیتی

دو تیم تاکنون ۴ بار به مصاف هم رفته اند که آمار اتلتیکو بهتر بوده است. در واقع در دو مرتبه از سه حضور اخیر لسترسیتی در رقابت های اروپایی، این تیم به دست اتلتیکو از گردونه رقابت ها حذف شده است. در این ۴ بازی، اتلتیکو ۳ بار پیروز شده و یک بازی هم مساوی شده است. تیم مادریدی هفت گل زده و لسترسیتی تنها ۲ گل به ثمر رسانده است.

دو تیم در فصل ۱۹۹۷-۱۹۹۸ در جام یوفا به مصاف هم رفتند که اتلتیکو در بازی رفت در خانه ۲-۱ پیروز شد و در انگلیس، ۲-۰ رقیب خود را شکست داد تا در مجموع با برتری ۴-۱ راهی دور بعد شود. در فصل ۱۹۶۱-۱۹۶۲ هم در جام برندگان اروپا دو تیم مقابل همدیگر قرار گرفتند که در انگلیس بازی ۱-۱ مساوی شد و در اسپانیا اتلتیکو با برد ۲-۰ راهی دور بعد شد.

پیش بازی اتلتیکومادرید - لسترسیتی

تیاگو، فرناندز، آنخل مویا و ورسالیکو مصدومین اتلتیکو هستند و شرایط گامیرو و گایتان برای این بازی مشخص نیست. فلیپه لوئیز و گابی که به دلیل محرومیت بازی قبلی را در لیگ قهرمانان از دست دادند مشکلی برای همراهی اتلتیکو ندارند. به نظر نمی رسد تغییرات زیادی در تیم اتلتیکو به نسبت دربی مادرید شاهد باشیم.

در آن سمت، مندی و مورگان دو مصدوم لسترسیتی هستند که مطمئناً غیبت مورگان در قلب خط دفاع لسترسیتی دغدغه اصلی شکسپیر است. هوت، اندیدی، سلیمانی و واردی در صورت گرفتن کارت زرد بازی برگشت را از دست می دهند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی اتلتیکومادرید - لسترسیتی

آمار و اطلاعات مسابقه

اتلتیکو هرگز مقابل تیم های انگلیسی در خانه شکست نخورده است. ۵ پیروزی و ۵ تساوی.

لسترسیتی اگرچه تاکنون دوبار مقابل اتلتیکومادرید در رقابت های اروپایی حذف شده ولی در دور قبل یک تیم اسپانیایی را حذف کرد.

اتلتیکو در ۲۸ بازی از ۳۴ مسابقه خانگی اخیرش در رقابت های اروپایی پیروز شده است.

۲۵ درصد از بازی های لسترسیتی در رقابت های اروپایی مقابل اتلتیکومادرید بوده است! (۴ بازی از ۱۶ مسابقه).

تیم مادریدی برای چهارمین فصل متوالی به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. آن ها فقط دو فصل قبل در این مرحله حذف شدند.

یاران سیمئونه در این فصل از لیگ قهرمانان در هشت مسابقه خود، ۶ برد کسب کرده اند. (بیشترین برد به نسبت تمام تیم ها). یک تساوی و یک باخت.

لسترسیتی در ۴ بازی خارج از خانه اش در این فصل از لیگ قهرمانان، فقط یک بار پیروز شده است.

اتلتیکو تحت نظر سیمئونه در ۲۱ بازی خانگی در لیگ قهرمانان، ۱۶ برد کسب کرده است. ( ۴ تساوی و ۱ باخت). تنها باخت آن ها در سپتامبر ۲۰۱۵ مقابل بنفیکا رقم خورد. تیم سیمئونه در مرحله حذفی در خانه شکست ناپذیر بوده است.

اتلتیکومادرید در ۱۵ بازی از ۱۷ مسابقه اخیرش در ویسنته کالدرون در لیگ قهرمانان، کلین شیت کرده است.

بعد از مالاگا، لسترسیتی دومین تیمی است که توانسته در اولین تجربه اش در لیگ قهرمانان اروپا به یک چهارم نهایی برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج