جاباما
۵۱۱۷۷۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اقبال قالیباف بیش از دیگر کاندیداهای جمناست

ساعت شنی انتخابات در حال گذر است اما با وجود فرارسیدن نخستین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری هنوز رابطه نامزدهای جمنا (تشکل اصول گرا با نام کامل: جمعیت مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) با حجت الاسلام رییسی و نیز محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی روشن نیست.

عصر ایران: ساعت شنی انتخابات در حال گذر است اما با وجود فرارسیدن نخستین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری هنوز رابطه نامزدهای جمنا (تشکل اصول گرا با نام کامل: جمعیت مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) با حجت الاسلام رییسی و نیز محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی روشن نیست.

این سه چهره تلویحا و یا صراحتا اعلام کرده اند کاندیدای مستقل هستند یا اگر بیایند مستقل هستند اما برخی از چهره های جمنا کماکان بر حضور آن ها در جمنا تاکید دارند.

محمدعلی پورمختار در گفت و گو با عصرایران در این باره می گوید: جمنا بخشی از فعالان سیاسی، گروه ها، جبهه های انقلابی و جریان های سیاسی را تفکر انقلابی در کنار هم قرار داد و این اقدام از اساس خوب بود اما در مجموع جمنا عملکرد قوی نداشت.

نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در این باره تصریح کرد: در شرایط امروز کشور فردی را نیاز داریم که با روحیات انقلابی از توانمندی و کارآمدی بالایی برخوردار بوده و به بیان روشن تر یک مدیر جهادی باشد.

وی درباره کاندیداتوری محمدباقر قالیباف و ارتباط وی با جمنا نیز گفت: آقای قالیباف عنوان نکرد کاندیدای ریاست جمهوری نمی شود بلکه در بیانیه ای تاکید داشت از کسی درخواست نکرده او را تایید یا انتخاب کند و در واقع منظور او جمنا بود.

پورمختار در ارزیابی از کاندیدهای خارج شده از جمنا نیز تصریح کرد: جمنا تصمیم خود را در زمینه کاندیداهای ریاست جمهوری گرفته و باید تا تایید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان صبر کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تصمیم گیری نهایی در این زمینه کدام کاندیدا تا مرحله نهایی انتخابات در عرصه حضور داشته باشد باید به نظرسنجی ها و رویکرد مردم توجه داشت.

عضو فراکسیون ولایت مجلس تاکید کرد: استقبال مردم از قالیباف بیشتر از دیگر کاندیداهای جمناست و ترتیبی که از جمنا خارج شد ملاک نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله ایشون اقبال زیادی دارند مثل دو دوره قبل که مردود شدند امسال هم برای باخت اقبالشون زیاده

    • رضا

      ایشان زمان شهردار بودن چه گلی به سر مردم زدن که
      رییس جمهور بشن

    • بدون نام

      بله ایشون برای باخت اقبالشون خیلی زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج