۵۱۱۸۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امتیاز فوق العاده شیائومی می ۶ در انتوتو

کمپانی شیائومی این روزها در حال آماده سازی مقدمات مراسم رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به می ۶ است که گفته می شود در ۳۰ فروردین ماه معرفی خواهد شد.

وب سایت تک شات: کمپانی شیائومی این روزها در حال آماده سازی مقدمات مراسم رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به می ۶ است که گفته می شود در ۳۰ فروردین ماه معرفی خواهد شد.

امتیاز فوق العاده شیائومی می 6 در انتوتو

اگرچه تا به امروز، منابع متعدد خبری بخش قابل توجهی از مشخصات این گوشی را افشا کرده اند اما ساعاتی پیش، این گوشی در بنچمارک انتوتو رویت شد و توانست در این بنچمارک امتیاز ۱۷۰ هزار را به دست آورد.

همانطور که می دانید می ۶ در کنار گلکسی اس ۸ سامسونگ، به عنوان یکی از اولین گوشی های مجهز به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ روانه بازار خواهد شد و از آن جایی که قدرت و کارایی این چیپست در تست های مختلف به اثبات رسیده است، بسیاری از کاربران منتظر عرضه این محصول به بازار هستند.

با این حال، بر اساس آن چه که در این بنچمارک آمده است می ۶ شیائومی توانست با مشخصاتی همچون تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰p، دوربین اصلی ۱۲ و سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ این امتیاز را به دست آورد.
امتیاز فوق العاده شیائومی می 6 در انتوتو

اما در این بین، برخی از منابع خبری نیز ادعا کرده اند که این گوشی تنها در مدل فوق ارائه نخواهد شد و قطعاً شیائومی برای رقابت با پرچمداران موجود در بازار، مدل های دیگری از این گوشی را با رم و حافظه داخلی بیشتر معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد.

گفته می شود که مدل قوی‌تر این گوشی از حافظه رم ۶ و فضای داخلی ۲۵۶ گیگابابتی برخوردار خواهد بود که البته هنوز این خبرها و یا بهتر بگوییم شایعات، واکنشی را از سوی مسئولین شیائومی به دنبال نداشته، بنابراین باید منتظر ماند و دید که در روز مراسم شیائومی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج