جاباما
۵۱۱۸۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پراهیچ: بازی سختی مقابل فولاد داریم

مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران، گفت: هیچ پولی در این چند وقت به ما داده نشده و خود من مثل یک توریست در ایران زندگی می‌کنم.

خبرگزاری فارس: ایگور پراهیچ در خصوص شرایط این روزهای تیم نفت تهران، گفت: ما متأسفانه اصلاً شرایط خوبی نداریم و همه چیز مثل گذشته است. شرایط ما تغییر نکرده و کماکان همان وضعیتی که در گذشته داریم پابرجاست.

وی درباره اینکه آیا پولی از باشگاه گرفته‌ام یا نه، ادامه داد: هیچ پولی در این مدت به ما داده نشده است و کسی هم در باشگاه نیست که جوابگوی ما باشد. هیچ کسی به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند و نمی‌دانیم باید چه کنیم. خود من مشکلات زیادی دارم الان ویزای من اوکی نیست و مثل یک توریست در ایران هستم.

مدافع تیم نفت تهران در خصوص دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تصریح کرد: با اینکه فولاد در رده یازدهم جدول است و ما در مکان هشتم قرار داریم اما می‌دانیم که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و این طور نیست که از الان بگوییم چون این تیم از ما پایین‌تر است پس امتیاز بازی برای ما است. فولاد تیم خوبی است و ما مطمئناً مقابل این تیم کار بسیار سختی خواهیم داشت. با همه وجود بازی می‌کنیم.

پراهیچ تصریح کرد: مشکلات زیادی داریم اما همه بازیکنان تصمیم گرفتند بدون توجه به این مسائل برای حیثیت و اعتبار خودمان بازی کنیم البته موضوع دیگری هم وجود دارد و آن اینکه همه بازیکنان به خاطر علی دایی و شخصیت او بدون توجه به این مسائل کار می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج