۵۱۱۹۱۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

معرفی یک شاسی بلند عجیب توسط نیسان

شرکت نیسان در جریان نمایشگاه اتومبیل شیکاگو ماه فوریه تصمیم گرفت نسخه منحصربفردی از شاسی بلند محبوب Rogue را با پسوند Star Wars معرفی کند. نسخه‌ای که تم سری فیلم‌های Star Wars را داشته و ناهموار به نظر می‌رسید.

وب سایت کلیک: شرکت نیسان در جریان نمایشگاه اتومبیل شیکاگو ماه فوریه تصمیم گرفت نسخه منحصربفردی از شاسی بلند محبوب Rogue را با پسوند Star Wars معرفی کند. نسخه‌ای که تم سری فیلم‌های Star Wars را داشته و ناهموار به نظر می‌رسید.
معرفی یک شاسی بلند عجیب توسط نیسان

به گزارش کلیک- در حالی که مدت زمان طولانی از معرفی مدلی با تم Star Wars نمی گذرد، حال ژاپنی‌ها تصمیم گرفتند مدل دیگری را با نام ۳٫۳ معرفی کنند. شاسی بلندی که همانند نام خود همانند جنگجویان ماجراجو به نظر می‌رسد. این خودرو برای نمایشگاه اتومبیل نیویورک طراحی و توسعه پیدا کرده و انتظار می‌رود موردتوجه بیشتر شرکت کنندگان نمایشگاه قرار گیرد. در Rogue Trail Warrior خبری از چرخ‌های لاستیکی نیست و شرکت نیسان آنها را با چرخ‌های زنجیری شکل جایگزین کرده است. چرخ‌هایی که بیشتر در تانک‌ها و وسایل نقلیه زره‌ای به کار گرفته می‌شود و در هر سطحی قابل حرکت است. بنابراین می‌توان با چنین چرخ‌هایی Rogue Trail Warrior را در هر منطقه‌ای به کار گرفت.
معرفی یک شاسی بلند عجیب توسط نیسان

در ابعاد Rogue Trail Warrior طولی ۴۸ اینچی، ارتفاع ۳۰ اینچی و عرضی ۱۵ اینچی دارد. برای افزایش جذابیت نیسان از تم استتار نظامی بهره گرفته و چراغ‌های LED زرد رنگی در کنار پنجره‌های زرد به کار گرفته است تا کاملا آن را همچون نامش تهاجمی و سرسخت نماید. هیچ تغییری در بخش پیشرانه Rogue Trail Warrior توسط نیسان صورت نگرفت این بدان معنا بوده که همچنان پیشرانه ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر ۱۷۰ اسب‌بخاری را در این شاسی بلند ناهموار شاهد هستیم. البته چنین موتوری در نوع خود توان بالایی داشته و نسبت به برخی رقبا قدرت بسیاری از خود می‌تواند به نمایش بگذارد.

نیسان قصد داشته Rogue Trail Warrior را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک به نمایش درآورده تا غرفه خود را در این اتوشو جذاب و منحصربفرد گرداند. در نمایشگاه نیویورک امسال نیسان ۳۷۰Z Heritage Edition را نیز در کنار شاسی بلند جدید مورد اشاره به نمایش درمی‌آورد تا غرفه ای کاملا ناهموار سرسخت در میان دیگر رقبا داشته باشد.

مشخص نیست آیا مدل دیگری توسط این کمپانی معرفی خواهد شد یا خیر. نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷ قرار است در اواسط ماه جاری برگزار شده و به مدت یک هفته در شهر نیویورک جریان خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج