جاباما
۵۱۱۹۷۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

عالیشاه: هواداران می‌دانند چه کسی خائن است

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوادار پرسپولیس می‌داند چه کسی خائن است و تا الان هم اگر جوابی به ترکاشوند نداده‌ام به احترام طاهری، برانکو و هواداران پرسپولیس است.

خبرگزاری فارس: محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که مسئولیت نقل و انتقالات این باشگاه را هم برعهده دارد، امروز در مصاحبه‌ای درباره جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس عنوان کرد که جدایی این دو بازیکن خیانت آنها به پرسپولیس بوده است و آنها باید پاسخگوی این مسئله باشند.

امید عالیشاه درخصوص این صحبت‌ها گفت: واقعاً متأسفم، قطعاً هواداران آنقدر درک و فهم دارند که بدانند چه کسی به پرسپولیس خیانت کرده است. من تا الان به احترام برانکو و هواداران پرسپولیس حرفی نزدم، اما اگر این صحبت‌ها ادامه داشته باشد، آخر فصل یکسری از صحبت‌ها را مطرح می‌کنم تا همه بدانند خائن کیست.

وی ادامه داد: ترکاشوند که این‌گونه صحبت می‌کند بداند که آخر فصل صحبت‌هایی در باره او و کارهایش انجام می‌دهم که شنیدنی و خواندنی است. تا الان هم احترام نگه داشته‌ام که صحبتی نکرده‌ام، اما اگر این مسئله ادامه داشته باشد، آن‌وقت من هم واکنش نشان خواهم داد. اگر او گفته جدایی من و نوراللهی به او مربوط نیست پس لطف کند و درباره موضوعی که به او مربوط نیست صحبت نکند.

عالیشاه خاطرنشان کرد: فقط به احترام طاهری، برانکو و هواداران پرسپولیس تا الان حرف نزدم اما مطمئن باشید اگر این صحبت‌ها ادامه پیدا کند، حرف‌های زیادی از من و برخی بازیکنان که از تیم جدا شده‌اند، خواهید شنید.

این بازیکن در مورد اینکه شرایط خودش چگونه است، گفت: فعلاً فقط به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم اما وضعیتم هنوز مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو آسیا رسوا شدیم بس کنید دیگه حال هواداران را بدتر نکنید

    • بدون نام

      آقای عالیشاه به واسطه پرسپولیس به قولی سری تو سرها در آوردی در راه‌آهن که بازی می کردی اصلا کسی تو را نمی شناخت. مگر کاری که شما با پرسپولیس کردی و در نیم فصل به اختیار خود از دانشگاه انصراف دادی و به رقیب پرسپولیس رفتی اسمش چیست؟ به غیر از واژه خیانت چه واژه دیگری می توان بکار برد. آقا جان ما هواداران همه چیز را می دانیم نیازی نیست که آقای ترکاشوند را تهدید کنی ولی خدا جواب کار تون را داد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج