جاباما
۵۱۲۰۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اقتباس از رمان‌های استیفن کینگ ادامه دارد

پخش سریال «مه»(The Mist) به زودی از شبکه‌ی SpikeTV آغاز خواهد شد و آنطور که پیداست، سازندگان بسیاری از عناصر کتاب منبع اقتباس را تغییر داده‌اند و ما قرار است شاهد روایت کاملاً جدیدی از این داستان باشیم.

وب سایت فیلم نت نیوز: پخش سریال «مه»(The Mist) به زودی از شبکه‌ی SpikeTV آغاز خواهد شد و آنطور که پیداست، سازندگان بسیاری از عناصر کتاب منبع اقتباس را تغییر داده‌اند و ما قرار است شاهد روایت کاملاً جدیدی از این داستان باشیم.
اقتباس از رمان‌های استیفن کینگ ادامه دارد

در سال ۲۰۰۷ فرانک دارابونت کارگردان فیلم‌هایی چون رهایی از شاوشنک، مسیر سبز فیلم مه را با اقتباس را رمان استیفن کینگ ساخت و با تغییر در پایان‌بندی داستان، تماشاگرانش را غافلگیر کرد. او با این تصمیمش مؤلفه‌ی جدیدی به داستان استیفن کینگ اضافه کرد که شاید باعث شود فیلم مه در گذر زمان دوام بیاورد.

حالا و ده سال بعد از اکران فیلم دارابونت، شبکه‌ی Spike TV سریالی ۱۰ قسمتی بر اساس کتاب مه استیفن کینگ ساخته است. تولید این سریال از سال ۲۰۱۵ آغاز شد، زمانی که کریستین تورپ فیلمنامه‌ی سریال را نوشت و شبکه هم تأیید استیفن کینگ را دریافت کرد. در اقتباسی که تورپ از کتاب کینگ نوشته بود، برخی از عناصر کلیدی داستان دست نخورده باقی ماندند. از جمله شهری کوچک و مه مرموزی که آن را احاطه می‌کند، پروژه‌ی مخفیانه‌ی ارتش و عده‌ی زیادی از مردم که با رفتارهایشان شرایط را بدتر از آنی که هست می‌کنند. اما به نظر می‌رسد دیگر خبری از فروشگاه در این سریال نیست.

تورپ در این باره می‌گوید: «می‌خواستم که به منبع اقتباس وفادار باشم، ولی فکر کردم و دیدم که فرانک دارابونت یک اقتباس عالی از این داستان را که ساخته است. کتاب ۲۰۰ صفحه است و کلش در یک مکان می‌گذرد. ما برای ساخت یک سریال چند قسمتی باید آن را تغییر می‌دادیم. ولی با این حال می‌خواستیم که به بطن داستان وفادار بمانیم.»

حالا شخصیت‌ها گسترش پیدا کرده‌اند. برخی در فروشگاه گرفتار شده‌اند و برخی دیگر هم در کلیسا هستند. تورپ همچنین گفته است که در طول فصل اول، شخصیت‌ها با برخی تر‌س‌ها و نفرت‌ها روزمره و واقعی دست و پنجه نرم می‌کنند.

پخش سریال مه از ۲۲ ژوئن آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج