۵۱۲۱۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پس از سال‌ها انتظار بایونتا بالاخره به PC آمد

«بایونتا»، یکی از بهترین بازی‌های سبک «بزن و بکش» یا همان Hack & Slash است. این بازی که توسط خالق مجموعه بازی‌های «دویل می کرای» ساخته شده، در زمان عرضه‌ی خودش توانست اسم استودیوی «پلاتینیوم گیمز» را به عنوان بهترین سازنده‌های سبک اکشن معرفی کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: «بایونتا»، یکی از بهترین بازی‌های سبک «بزن و بکش» یا همان Hack & Slash است. این بازی که توسط خالق مجموعه بازی‌های «دویل می کرای» ساخته شده، در زمان عرضه‌ی خودش توانست اسم استودیوی «پلاتینیوم گیمز» را به عنوان بهترین سازنده‌های سبک اکشن معرفی کند. بایونتا (Bayonetta) در سال ۲۰۰۹ روی دو کنسول ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ عرضه شده بود و از آن زمان، گیمرها تقاضای عرضه‌ی این بازی را روی کامپیوتر داشته‌اند. بایونتا بالاخره دیروز روی کامپیوتر عرضه شد؛ آن هم به بهترین شکل ممکن.

پس از سال‌ها انتظار بایونتا بالاخره به PC آمد

از نظر بسیاری از منتقدان، بایونتا هنوز هم بهترین بازی اکشن بزن و بکش است و حتی استودیوی پلاتینیوم گیمز هم نتوانسته است چیزی روی دست این بازی بسازد. از روند بازی بایونتا گرفته تا گرافیک و کارگردانی صحنه‌های آن، همه چیز در بازی به بهترین شکل ممکن اجرا و پرداخت شده است.

پس از سال‌ها انتظار بایونتا بالاخره به PC آمد

نسخه‌ی کامپیوتر بایونتا یک پورت مستقیم نیست و تنظیمات گرافیکی زیاد و بسیار خوبی دارد. می‌توانید بایونتا را روی کامپیوتر با وضوح تصویر ۴K بازی کنید. بازی هم آن‌قدر خوب بهینه شده است که حتی روی قدیمی‌ترین کارت‌های گرافیک هم با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه به راحتی اجرا می‌شود. برای مثال، با یک کارت گرافیک HD ۷۷۰ رادئون که پنج سال پیش عرضه شده، می‌توانید به راحتی روی وضوح تصویر Full HD بازی را با بیشترین میزان فریم اجرا کنید.
پس از سال‌ها انتظار بایونتا بالاخره به PC آمد

قابلیت‌های گرافیکی مثل Ambient occlusion یا امکان قرار دادن MSAA روی بازی، بایونتا را از هر زمانی زیباتر کرده است. با اینکه نسخه‌ی ایکس‌باکس۳۶۰ بازی هم از قابلیت Anisotropic filtering بهره می‌برد، اما روی کامپیوتر می‌توانید با بالا بردن این قابلیت تا درجه‌ی ۱۶x، بافت‌هایی بسیار با کیفیت ببینید. با استفاده از قابلیت‌های DSR شرکت انویدیا یا VSR شرکت AMD هم می‌توانید تصویر بازی را Super-sample کنید و روی کارت‌های گرافیک جدید، تصویری شگفت‌انگیز از بایونتا بگیرید.
پس از سال‌ها انتظار بایونتا بالاخره به PC آمد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج