۵۱۲۱۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میرزاپور: جادو کرده بودیم پنج گل نمی‌خوردیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: اگر تیم ما جادو کرده بود، در دو بازی اخیر شکست نمی‌خورد.

خبرگزاری فارس: ابراهیم میرزاپور در مورد شکست خانگی مقابل پارس جنوبی گفت: فقط در ده پانزده دقیقه اول بازی تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و پس از آن بر بازی حاکم بودیم، چهار پنج موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادیم و حتی نتوانستیم دروازه خالی را گل کنیم.

وی در مورد شکست سنگین مقابل خونه به خونه و بحث جاد و جمبل در بازی با پارس جنوبی گفت: وقتی هفته گذشته شکست سنگینی خوردیم، برای ما حرف و حدیث درآوردند که تبانی کرده‌ایم که اصلاً این بحث‌ها درست نبود. اکنون هم صحبت از جادو می‌کنند، در حالی که ما اگر جادو کرده بودیم، دو باخت پشت هم نمی‌آوردیم. در همین بازی پارس جنوبی، بازیکنان ما سه توپ را از خط دروازه به بیرون زدند و نتوانستند گل کنند. اگر به عقب‌تر برگردیم در ابتدای فصل، هیچ‌کس از گل‌گهر توقع نداشت که در جمع مدعیان صعود باشد، اما این مجموعه خوب با مدیریت تقی‌زاده و بدخشان رئیس هیأت مدیره یک مجموعه موفق شد. رئیس هیأت مدیره در همه شرایط در کنار تیم است، آن هم در حالی که تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها هزینه کمتری داشته، اما توانسته در جمع مدعیان حضور داشته باشد. در گذشته کسی در سیرجان علاقه زیادی به فوتبال نداشت، اما روز گذشته ورزشگاه پر شده بود و با وجود شکست، مردم فهیم و فوتبال‌دوست تیم ما را تشویق کردند، زیرا دیدند که چندین موقعیت صددرصدی گلزنی را از دست دادیم.

میرزاپور تصریح کرد: برخی هم دوست ندارند که تیم ما موفق شود و نتیجه بگیرند و می‌خواهند اذهان مردم را نسبت به باشگاه گل‌گهر منحرف و خراب کنند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی در مورد اینکه خودش بحث جادو جمبل در فوتبال ایران را شنیده یا نه، گفت: از همان زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم هم این بحث‌ها در فوتبال ما شنیده می‌شد، همیشه می‌گویند که در فوتبال ما جادو و جمبل وجود دارد، اما من نمی‌دانم آیا این مسأله واقعیت دارد یا نه و نمی‌دانم از چه راه‌هایی چنین کارهایی را انجام می‌دهند. در بازی با خونه به خونه هم فردی از مقابل نیمکت ما رد شد و یک بطری آب معدنی را زیر لباسش قایم کرده بود، حتی من به شوخی به او گفتم اگر آب است به ما هم بدهید تا آن را بخوریم. با این حال، ما نباید به خاطر شکست، ارزش‌های فنی تیم خونه به خونه را زیر سؤال ببریم، هر چند این چیزها را دیده بودیم اما حرفی نزدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج