۵۱۲۲۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حماس، محمود عباس را متهم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (چهارشنبه) در پی کاهش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه، محمود عباس رئیس این تشیکلات را به تلاش برای جدا کردن نوار غزه از کرانه باختری متهم کرد.

خبرگزاری ایرنا: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (چهارشنبه) در پی کاهش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه، محمود عباس رئیس این تشیکلات را به تلاش برای جدا کردن نوار غزه از کرانه باختری متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت: تمامی گروه ها و جریان های فلسطینی باید متحد شوند و به محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین اجازه ندهند که طرح جدایی غزه از کرانه باختری را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم که عباس همچنان به اقدامات تلافی جویانه خود علیه مردم نوار غزه ادامه دهد، افزود: میزان بی مبالاتی دولت وفاق ملی فلسطین به ریاست «رامی حمد الله» از بدو تشکیل آن نسبت به غزه کاملا روشن است و امروز نیز اقدامات جناحی این دولت علیه غزه افزایش یافته است.

قاسم ادامه داد: دولت حمد الله می کوشد تا با وارد کردن تهمت هایی به حماس و متهم کردن آن، بر اقدام جدیدش که همان کاهش حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان در غزه است، سرپوش بگذارد.

بر اساس این گزارش، کارمندان تشکیلات خودگردان در نوار غزه اعلام کردند که دولت وفاق ملی 30 درصد از حقوق آنها را از ماه مارس (اسفند/فروردین) کاهش داده است.

با وجود تشکیل دولت وفاق ملی در تیرماه ۲۰۱۴ در فلسطین، نوار غزه همچنان تحت اداره جنبش حماس قرار دارد.

این در حالی است که رامی حمد الله روز گذشته اعلام کرد که در صورت تامین بودجه و پذیرش طرح محمود عباس از سوی جنبش حماس، حقوق کارمندان غزه را پرداخت خواهد کرد.

کمیته فتح همچنین مخالفت خود را با تمامی اقداماتی که اخیرا جنبش حماس اتخاذ کرده اعلام نمود و از این جنبش خواست که برای رسیدن به وحدت و پایان شکاف و جدایی بین فلسطینی ها از تصمیمات خود صرف نظر کند.

چند روز گذشته دهها هزار نفر از کارمندان تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه در اعتراض به تصمیم دولت رامی حمدالله نخست وزیر دولت توافق ملی فلسطین برای کاهش 30 درصدی حقوق کارمندان در میدان السرایا در شهر غزه تظاهرات کردند.

جنبش حماس در ابتدای ماه گذشته با بیان این که دولت وفاق فلسطین به انجام مسئولیت هایش در قبال نوار غزه بی تفاوت است، کمیته ای اداری برای اداره امور نوار غزه تشکیل داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج