۵۱۲۲۳۰
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

احمدی نژاد جایگاهی در «جمنا» ندارد

دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی (جمنا)گفت: محمود احمدی نژاد جایگاهی در بین جبهه مردمی نیروهای انقلابی ندارد و حائز شرایطی هم نیست که در لیست این جبهه قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا: دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی (جمنا)گفت: محمود احمدی نژاد جایگاهی در بین جبهه مردمی نیروهای انقلابی ندارد و حائز شرایطی هم نیست که در لیست این جبهه قرار گیرد.

ماشاالله طالبی که روزچهارشنبه همزمان با ثبت نام محمود احمدی نژاد برای حضور در چهارمین میزگرد خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان شمالی در حال تبیین مواضع این جبهه بود در پاسخ به این سوال که اگر آقای احمدی نژاد ثبت نام کند موضوع جبهه مردمی چه خواهد بود گفت : از نظر شخصی معتقدم که احمدی نژاد به لحاظ شرایط شخصیتی، دیگر شرایط گذشته را ندارد و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایتی از او نخواهد داشت.

وی افزود: آقای احمدی نژاد در سال آخر دوره مدیریت خود شرایطی را ایجاد کرد که اردوگاه اصولگرایان آن روز و اردوگاه جریان انقلابی امروز به کلی با رویکردهای نامناسب او مخالف است.

طالبی گفت: احمدی نژاد امروز هم همان رویکردهای اواخر دولت خود را دنبال می کند و با همان جریان انحرافی هم راستا حرکت دارد، بنابراین جایی در این جبهه پیدا نمی کند.

دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی افزود: رویکردهای احمدی نژاد تناسبی با رویکردهای جریان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ندارد بنابراین نمی تواند در لیست این جبهه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کسی که احمدی نژاد از او حمایت می کند و برای ثبت نام رفته است نیز نشان داده که حلقه ای که موسوم به حلقه انحرافی بود هنوز هم اثرات خود را دارد و بنابراین او هم جایگاهی برای حمایت ما پیدا نمی کند.

دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی افزود: مواضعی که از احمدی نژاد دیده شده نیز نشان می دهد که او در حال تنظیم برنامه ای است که در مقابل جریان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گیرد.

طالبی تصریح کرد: به نظر می رسد اگر احمدی نژاد موفق نشود در انتخابات از فرد مورد نظر حمایت کند به صورت حمایت تلویحی شاید بیشتر به سمت جریان مقابل جریان جبهه مردمی سوق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: البته تحلیل این را نشان می دهد اما فاصله زمانی زیادی تا پایان تبلیغات مانده است و ممکن است در این زمان شرایط تغییر کند و البته دیدگاههای جبهه مردمی پس از بررسی کلیه جوانب اتخاذ و اعلام می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر احمدی نژاد امد جنگ میشود وما هنوز داریم از عراق شهید میاوریم هروقت شهدا تمام شدند جنگ بعدی را شروع کنیمش

    • بدون نام

      چه بهتر چون اگر شماها حمایتش میکردین پایگاه مردمیشو از دست میداد

    • بدون نام

      اتفاقا احمدی نژاد تک تک شما رو می ارزد ایشان خودش یک تنه همه جناحها رو حریف است

    • مسعود ترک از پاکدشت

      آقای احمدی نژاد رو مردم میخوان سعی نکنید با رسانه یا حرفای خودتون که یه شی نمی ارزه اونو خراب کنید احمدی نژاد هر چقدرم بد باشه باز گازو تو روستا ها برد جاده های خیلی از روستا ها رو آسفالت کرد من و مردم کارگر کشور همه به آقای احمدی نژاد رای میدیم

    • بدون نام

      شماه دیدید که وقتی در ۲۳ بهمن احمدی نژاد به میان مردم امد چه استقبالی از اک شد ععنی همانهای هم که برای راهپیمای امده بودن به احمدی نزاد رای خواهن داد نمیدانم چه فکر میکنید که با احمدی نزاد مخالفت میکنید طبق گدام پشتیبانی مردمی احمدی نزادر را از خوتان نمیدانید اگر ایشان هم کاندید نشه کسی به شما رای نمیده انتخابات مجلی یادتون اگر میخواهید دچار مرگ سیاسی نشوید به احمدی نزاد بپوندید به خدا امروز که ایشان ثبت نام کرده من شور شوقی در در میان مردم میتعضع دیدم که میگفتن حتما در انتخابات شرکت میکنن امروز نه اصلاحطللان مینوانن به مردم را به پای صندوقهای رای بکشانن نه اصول گرایان فقط احمدی نزاد قادر حماساسه خلق کنه بگدارید مردم با شور شوق وخود جوش در انتابات شرکت کنن نه فقط برای مهر انتخابات در شناسنامه امروز برجام هم رنگ‌ باخته ونمینوان از ان برای انتابان ورای مردم استفاده کرد

    • فریبا

      پیش ماها هم جایگاهی نداره...

    • ابوذر

      بعضی ها که نظر میدن واقعا هشت سال خرابی و بدبختی دوره احمدی نژادو ندیدید بی احترامی هم نمیبیند واقعا کور هستین

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      حالا انتخابات داغ شد یک طرف پول دار یک طرف فقرا متوسط احمدی نژاد

    • بدون نام

      احمدی نژاد مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج