۵۱۲۴۲۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

رونمایی از موتورسیکلت بی ام و با سیستم xDrive

به جرات می‌توان موتورسیکلت بی ام و آر ۱۲۰۰ جی اس هیبریدی (BMW R۱۲۰۰ GS) را پادشاه موتورسیکلت‌های این برند آلمانی دانست و هیچ موتور دیگری حتی توان نزدیک شدن به آن را نخواهد داشت.

وب سایت گجت نیوز: شرکت آلمانی BMW از یک موتورسیکلت جدید و فوق‌العاده رونمایی کرد. این وسیله نقلیه نوآورانه به اصول کلی این برند آلمانی وفادار بوده و از طراحی بسیار جالبی برخوردار است. موتورسیکلت بی ام و آر ۱۲۰۰ جی اس هیبریدی ، نخستین موتورسیکلت هیبریدی و دارای سیستم xDrive بی ام و بوده و از تکنولوژی‌های جدید و رو به جلویی در این صنعت بهره‌ برده است.
رونمایی از موتورسیکلت بی ام و با سیستم xDrive

به جرات می‌توان موتورسیکلت بی ام و آر 1200 جی اس هیبریدی (BMW R1200 GS) را پادشاه موتورسیکلت‌های این برند آلمانی دانست و هیچ موتور دیگری حتی توان نزدیک شدن به آن را نخواهد داشت. از سوی دیگر، این موتورسیکلت به نوعی خالق سگمنت خود بوده و هر موتور دیگری که در این کلاس عرضه می‌شود، با محصول بی ام و سنجیده می‌شود؛ محصولی که تکنولوژی‌های توسعه‌یافته بخش خودروی بی ام و در آن به کار رفته است.

رونمایی از موتورسیکلت بی ام و با سیستم xDrive

پیش از این، قابلیت‌ها و انطاف‌پذیری سیستم xDrive بی ام و در خودروهای سواری و شاسی بلند این برند به کار گرفته شده بود. این سیستم اکنون برای نخستین بار در موتورسیکلت ادونچر BMW استفاده شده و نکته جالب توجه، امکان خاموش کردن آن است. برای این کار، یک دکمه بر روی فرمان موتورسیکلت قرار گرفته که به سادگی توسط آن می‌توان سیستم xDrive را خاموش یا روشن کرد.

رونمایی از موتورسیکلت بی ام و با سیستم xDrive

پیشرانه مورد استفاده در موتورسیکلت بی ام و آر ۱۲۰۰ جی اس هیبریدی

موتورسیکلت بی ام و آر ۱۲۰۰ جی اس هیبریدی از یک پیشرانه توئین باکسر با قدرت ۱۲۵ اسب بخار بهره می‌برد که برای سفرهای طولانی بسیار مناسب است. شرکت بی ام و برای به دست آوردن هدف دو چرخ محرک، موتورسیکلت هیبریدی خود را با قدرت قابل توجهی عرضه کرده است. قدرت اضافه شده توسط هیبرید این موتورسیکلت، ۴۵ اسب بخار بوده که مجموع قدرت خروجی آن را به ۱۷۰ اسب بخار می‌رساند. از نظر وزن نیز محصول جدید BMW اضافه وزنی نسبت به مدل‌های مرسوم یک چرخ محرک ندارد.

رونمایی از موتورسیکلت بی ام و با سیستم xDrive

موتورسیکلت بی ام و آر ۱۲۰۰ جی اس هیبریدی همراه با سیستم xDrive در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد؛ البته به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی و اعلام قیمت این موتورسیکلت فوق‌العاده خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج