جاباما
۵۱۲۴۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۱۰ میلیارد پوند هزینه تبلیغات آنلاین در انگلیس

تبلیغات اینترنتی در انگلیس از مرز ۱۰ میلیارد پوند در سال گذشت. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از گوگل و یوتیوب برای انتشار ویدئوهای تبلیغاتی بهره برده‌اند و شاهد رشد متوسط ۱۷ درصدی در این حوزه در انگلیس بوده‌ایم.

خبرآنلاین: تبلیغات اینترنتی در انگلیس از مرز ۱۰ میلیارد پوند در سال گذشت. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از گوگل و یوتیوب برای انتشار ویدئوهای تبلیغاتی بهره برده‌اند و شاهد رشد متوسط ۱۷ درصدی در این حوزه در انگلیس بوده‌ایم.

روند افزایشی در مقایسه با سال ۲۰۰۷ ادامه داشته و دراین‌بین ویدئوهای تبلیغاتی روی موبایل با رشد ۵۱ درصدی به رقم ۳.۹ میلیارد پوند رسیده است که نشان می‌دهد کاربران انگلیسی علاقه زیادی به موبایل پیداکرده و بالطبع، شرکت‌های تبلیغاتی از موبایل برای توسعه فعالیت‌های تجاری بهره خوبی برده‌اند.

«جیمز چندلر» رئیس بخش تبلیغات اینترنتی انگلیس/IAB می‌گوید کاربران برای تماشای کلیپ، برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی به‌سوی ابزاری مانند موبایل حمله برده‌اند و کمپانی‌های تبلیغاتی نیز با درک این نکته سعی کرده‌اند بودجه بیشتری برای ویدئوهای آنلاین روی موبایل تعریف کنند و به همین خاطر سه چهارم از هزینه ۳.۹ میلیارد پوندی تبلیغات موبایلی هدف مند بوده است و روی آن برنامه‌ریزی مدت‌دار شده است.

«دن بون یان» مدیر ارشد در موسسه PwC که در تهیه این گزارش با IAB همکاری داشته می‌گوید شرکت‌های تبلیغاتی دنبال یافتن راه حل‌های جدید هستند تا برندهای بیشتری را وارد عرصه ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین کنند.

در حال حاضر به دلایل زیادی بسیاری از تبلیغ‌کنندگان انتشار ویدئوهای تبلیغاتی روی یوتیوب را متوقف کرده‌اند و این در حالی است که هر دقیقه بیش از ۴۰۰ ساعت ویدئو روی یوتیوب آپلود می‌شود. جالب اینجاست که در سیاست جدید یوتیوب، ویدئوهای تبلیغاتی روی فیلم‌هایی با کمتر از ۱۰ هزار بیننده پخش نمی‌شود و این موضوع باعث شده است تا تبلیغ‌کنندگان اینترنتی دست‌به‌عصا راه بروند.
10 میلیارد پوند هزینه تبلیغات آنلاین در انگلیس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج