۵۱۲۵۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخر هفته به کدام گالری‌ها سر بزنیم؟

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی آن می‌پردازیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری گردی را در طول هفته برای شما داریم.
آخر هفته به کدام گالری‌ها سر بزنیم؟

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم.

گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:

گالری شيرين 2

احسان ضیایی آثار خود را در این گالری عرضه می کند. علاقه‌‌مندان می توانند تا 30 فروردین برای بازدید به گالری گالری شيرين 2 مراجعه کنند.

نگارخانه والی

بهمن رضایی نامقی آثار خود را در این گالری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند تا 29 فروردین ماه سال جاری برای بازدید به نگارخانه والی مراجعه کنند.

گالری سیحون

افشین باقری، آثار خود را در این گالری عرضه کرده است. علاقه مندان می‌توانند برای بازدید تا 30 فروردین ماه به گالری سیحون مراجعه کنند.

گالری امکان

المیرا ایروانی زاد آثار خود را در این گالری عرضه کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید تا 28 فروردین ماه به گالری امکان مراجعه کنند.

موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه منتخب عکس‌های گنجینه موزه عکسخانه شهر با عنوان «روایت گذشته»، همزمان با فرا رسیدن نوروز در این موزه دایر می‌شود. این نمایشگاه شامل 24 قطعه عکس قدیمی، از عکاسان دوران قاجار و پهلوی است. اسامی عکاسان از این قرار است؛ ناصرالدین شاه، عبدالله میرزا قاجار، ابراهیم‌خان صنیع‌السلطنه، آنتوان سوریوگین، روسی خان، میرزا حسن منشی، محمدرحیم عکاس‌باشی، محمدرحیم عکاسباشی، دوست محمدخان معیرالممالک، خاچاطوریانش، و ماشاالله خان. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید تا 31 فروردین ماه به موزه عکسخانه شهر مراجعه کنند.

نگارخانه لاله

نگارخانه لاله در راستای رونق بخشی به اقتصاد هنر و تقویت بنیان‌های هنری شهر، در چند سال اخیر با اجرای مستمر چندین دوره «نمایشگاه فروش سالانه آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران» ضمن عرضه‌ آثار هنرمندان شاخص با قیمت گذاری های ترغیبی، گام هایی به فراخور برای تقویت بازار هنر معاصر برداشته است.

این رویداد هر سال به طور منظم و در موعد مقرر اجرا شده و در هر دوره نسبت به دوره پیش ارتقای کمی و کیفی داشته و بر تعداد مخاطبان آن افزوده شده است. علاقه‌مندان برای بازدید تا 28 فروردین ماه به نگارخانه لاله مراجعه کنند.

گالری دستان 2

نمایشگاه دونفره آثار دو و سه‌بعدی شقایق عربی و فریدون آو تا 15 اردیبهشت ماه در این گالری برپا است. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دستان 2 مراجعه کنند.

گالری پردیس ملت

دومین جشنواره سراسری دانشجویی نقاشی «ژُکال» جمعه 25 فروردین ماه در گالری پردیس ملت برپا می شود. از ميان 1219 اثر 503 شركت كننده از هنرمندان جوان دانشجو از سراسر دانشگاه های ایران تعداد 114 اثر به مرحله دوم اين جشنواره راه پیدا کرده است. پس از انتخاب نهايی، آثار منتخب برای شركت در نمايشگاه گروهی و رقابت برای آثار برگزيده جشنواره در گالری پرديس ملت به نمايش در می‌آيند.

گالری دلگشا

سارا رحمانیان آثار خود را در این گالری از 25 فروردین تا 5 اردیبهشت ماه عرضه می کند. علاقه‌مندان می توانند به گالری دلگشا برای بازدید مراجعه کنند.

گالری هما

مانی غلامی آثار خود را از 25 فروردین تا 4 اردیبهشت ماه در این گالری عرضه می کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری هما مراجعه کنند.

نگارخانه سهراب

زهره صمدبین آثار خود را از 25 تا 30 فروردین ماه سال جاری در این گالری به نمایش می‌گذارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه سهراب مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج