۵۱۲۷۴۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

ربیعی: دولت در زندگی خصوصی مردم دخالت نکرد

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: این دولت سعی کرد کارهای خوبی را انجام دهد و در کنار آن نیز یک سری کارها را انحام ندهد؛ بطوریکه دولت هیچ دخالتی در زندگی خصوصی مردم نکرد و چهارچوب ها را حفظ کرده است.

خبرگزاری ایسنا: "علی ربیعی " عصر امروز (۲۴ فروردین) در شورای اداری شهرستان بردسیر، گفت: در سه سال آینده بیکاری در این منطقه بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۷۴۰ میلیارد پروژه داریم، افزود: زیرساخت‌های خوبی برای این شهرستان تعریف شده است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب که ما دنبال این هستیم که نشاط را توسعه دهیم و هدف از توسعه نیز افزایش نشاط مردم است، افزود: قطعا اگر بتوانیم طی یک برنامه ریزی زیرساخت‌هایی که آماده شده است را به برخی از مشاغل وصل کنیم، قطعا چهره شهر و مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

وی توسعه استان کرمان را دارای چهار ویژگی دانست و بیان کرد: خوشبختانه جریان توسعه در استان کرمان با برنامه ریزی‌ها و روش‌های سایر نقاط کشور متفاوت بوده است. سبقه‌ی تمدنی نخستین ویژگی برنامه‌های توسعه‌ای استان کرمان است. به طور مثال در شهرستان قلعه گنج، محور توسعه را محوری قرار داده است که در دوره‌های گذشته توسعه با آن روش توسعه داشته است؛ مثلا اگر در کشاورزی و تجارت دوره موفقی داشته است الان نیز همان رویه را محور قرار می‌دهد.

ربیعی محوریت قرار دادن بخش خصوصی توسط استاندار را از دیگر مزیت‌های استان کرمان برای موفقیت در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در استان کرمان وضعیت درمانی قابل قبولی داشته‌ایم و رشد تخت‌ها و بالا رفتن ارزش دفترچه‌ها از حسن این وضعیت به شمار می‌رود.

وی همچنین گفت: برای بحث بیمه بازنشستگی روستاییان نیز در سال ۹۶ دکتر روحانی قول‌هایی داده‌اند و یکی از طرح‌های آینده خواهد بود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: ما در دولت سعی کردیم در سه جهت حرکت کنیم؛ سه جهتی که مکمل یکدیگر هستند. اول سیاست خارجی بود تا بتوانیم آرامش را به کشور باز گردانیم.

ربیعی تورم را دشمن زندگی فقرا و مردم جامعه دانست و اضافه کرد: در این راستا سعی کردیم که بهره‌ها را پایین بیاوریم و سرمایه‌گذاری‌های جدید را ایجاد کردیم که در این رویه همه گفتند دولت رشد نمی‌کند و امسال بیش از هفت درصد رشد داشتیم. البته اثرات این رشد در سال‌های آینده در زندگی مردم محروم دیده خواهد شد.

وی بیان کرد: این دولت سعی کرد کارهای خوبی را انجام دهد و در کنار آن نیز یک سری کارها را انجام ندهد، به طوریکه دولت هیچ دخالتی در زندگی خصوصی مردم نکرد و چهارچوب‌ها را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه ما دوست نداریم و نداشتیم که برای ما خارجی‌ها تعیین تکلیف کنند، خاطر نشان کرد: خداوند را ناظر و شاهد می‌گیریم که تمام تلاش خود را برای کم کردن مشکلات مردم به خصوص محرومان به کار گرفته و می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، ربیعی از تعدادی از خانواده‌های معلول در بردسیر دیدار کرد و با آن‌ها به گفتگو نشست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حد اقل حقوق کارگران در حد صدقه بیش نیست

    • بدون نام

      اینقدز توی ای مملکت شعار داده شده ولی در عمل انجام نشده مردم دیگر اعتمادشان به دولت کم شده زندگی خصوصی مردم به اقتصاد گره خورده کا ای روزها اصلا خوب نیست کاش دیت بال مردم باز بود وشما در زندگی خصوصی مردم دخالت میکردید من دوست دارم وص مالیم خوب باشه وسر کوچمون دروببن بذارن کنترلم کنن

    • بدون نام

      دروغ میگن اینا الان میدنن مردم روزی چند بار میرن دست به اب تا این حد اطلا ع دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج