۵۱۲۷۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهادر مولایی از هفته آینده دست به وزنه می‌شود

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران پس از رضایت پزشک معالجش از هفته آینده می تواند دوباره تمرینات خود را آغاز کند و برای مسابقات سال آینده آماده شود.

خبرگزاری ایسنا: وزنه‌بردار فوق سنگین ایران پس از رضایت پزشک معالجش از هفته آینده می تواند دوباره تمرینات خود را آغاز کند و برای مسابقات سال آینده آماده شود.

بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین ایران پس از اینکه از تیم ملی برای حضور در المپیک ریو خط خورد، دچار سانحه رانندگی شد و چندین ماه خانه نشین بود. اکنون پزشک معالجش با انجام آخرین معاینات اعلام کرده که این وزنه بردار می‌تواند تمرینات خود را مجددا آغاز کند.

مولایی درباره بازگشت مجدد به تمرینات وزنه‌برداری بیان کرد: پس از اینکه پزشک من را معاینه کرد، گفت مشکلی وجود ندارد و می توانم تمرینات را شروع کنم و یک سال دیگر برای معاینه مجدد مراجعه کنم. از این رو من نیز هفته آینده تمرینات بدنسازی و وزنه خود را به صورت سبک در بابلسر آغاز می‌کنم.

او ادامه داد: دلم برای وزنه برداری تنگ شده و سال آینده نیز رویدادهای مهمی چون بازی های آسیایی و قهرمانی جهان را داریم از این رو انگیزه ام برای بازگشت بالا است. امیدوارم که بتوانم دو سالی که عقب افتادم را جبران کنم.

مولایی در پاسخ به این پرسش که با توجه تعدد وزنه برداران خوب در فوق سنگین فکر می کند بتواند به رکورد های خوبی برای کسب مقام برسد، تصریح کرد: رقابت در فوق سنگین همیشه سخت بوده است. اکنون هم نفراتی مانند تالاخادزه، میناسیان، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در فوق سنگین حضور دارند بنابراین این اتفاق انگیزه ای می شود برای اینکه بهتر تمرین کنم و افزایش رکورد داشته باشم. در کل وضعیت بدنی‌ام خوب است، سن زیادی هم ندارم و انگیزه ام بالا است بنابراین مشکل خاصی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج