جاباما
۵۱۲۷۸۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

واعظی: تورم تک رقمی، در ایران آرزو بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تورم تک رقمی در کشور ما آرزو بود و امروز رشد اقتصادی به حدود ۸ درصد رسیده و تراز تجاری مثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تورم تک رقمی در کشور ما آرزو بود و امروز رشد اقتصادی به حدود ۸ درصد رسیده و تراز تجاری مثبت شده است.

محمود واعظی عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بردسیر که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استان در این شهرستان برگزار شد، افزود: از سال ۹۵ شکوفایی اقتصادی در حال جوانه زدن شده و مولفه های اقتصادی بروز پیدا کرده است.

وی گفت: علائمی وجود دارد که در سال های 96 و 97 بتوانیم بسیاری از دغدغه های مردم مانند معیشت و بیکاری را حل کنیم و دولت از ابتدای کار نگاهش به فقرا و مناطق محروم کشور بوده است.

وی بیان کرد:رئیس جمهوری از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید اعلام کرد دولتی می خواهیم که به دنبال توسعه و رفاه باشد و دنبال خط و جناح بازی نباشد و خوشحالیم که این پایلوت در استان کرمان به وجود آمده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دولت دکتر روحانی، جناحی و گروهی نیست تا یک حزب آن را به وجود آورده باشد بلکه اقبال مردم در سال 92 آن را بر سر کار آورد و دولت بر سر قرار خود با مردم باقی مانده و مشی آن اعتدال است.

وی با اشاره به مشکلات گذشته و اختلاف با برخی کشورهای دنیا گفت: دولت سعی کرد مشکلات را به کمک مردم حل کند و صادقانه به مردم وفادار بماند.

واعظی خاطرنشان کرد: این دولت در سه سال و نیم گذشته از سوی برخی رسانه ها و گروه ها تحت فشار قرار گرفت در حالی که از نقد سازنده استقبال می کند و آغوشمان برای استقاده از انتقادات باز است اما بین انتقاد و تخریب، تفاوت است و آن چیزی که نباید به آن وارد شد، تخریب یکدیگر است.

وی افزود: دولت همواره سعی کرده همدلی به وجود بیاورد و در جهت منویات مقام معظم رهبری قدم بردارد و در داخل و خارج بین قوای سه گانه نزدیکی و وحدت باشد زیرا دولت نمی تواند بدون همراهی با دیگر نهادها کشور را اداره کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این دولت، دولت تعامل است اظهار کرد: نتیجه این است که به جای اختلاف، ثبات و آرامش در کشور حاکم شده است و سرمایه گذار می داند اگر سرمایه اش را به کشور بیاورد با بخشنامه قوانین تغییر نمی کند.

وی با اشاره به ناامنی در کشورهای منطقه گفت: خوشبختانه کشور ما در امنیت قرار دارد و با کشورهای دیگر دنیا مشکلی ندارد در حالی که در سال های قبل کشور ما را بخشی از مشکل در منطقه می دانستند ولی امروز کشور ما در منطقه بخشی از راه حل شده که از قدرت مردم و دولت است.

واعظی اضافه کرد: این دولت توانست منشور حقوق شهروندی را احیا و ابلاغ کند و افتخار می کند آن را ابتدا از خود شروع کرد و همه افراد از نقاط مختلف کشور و قومیت ها حقوق شهروندی دارند.

وی گفت: صمیمیت و همدلی که در استان کرمان وجود دارد باید به عنوان یک الگو در کشور باشد و این سرمایه حفظ شود.

وی افزود: استان کرمان با همکاری استاندار، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بین 31 استان کشور رتبه اول اقتصاد مقاومتی را کسب کرده که باید از استاندار کرمان تشکر کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به مردم شهرستان بردسیر بیان کرد: این وزارتخانه در زمینه ایجاد و بهبود زیرساخت ها فعالیت کرده و در سه سال و نیم گذشته شبکه انتقال شهرستان بردسیر ۲ برابر شده است.

وی گفت: همچنین پهنای باند اینترنت شهرستان بردسیر سه برابر شده و قبل از دولت یازدهم هیچ روستایی در این شهرستان اینترنت نداشت که تاکنون به 37 روستا اینترنت داده ایم و مقدمات ارائه خدمات اینترنت به 53 روستا در یک هفته آینده فراهم می شود.

واعظی اظهار کرد: بنا داریم اینترنت در ۹۰ روستای شهرستان بردسیر قبل از اتمام کار دولت یازدهم بهره برداری شود.

وی افزود: 290 میلیارد ریال در بحث زیرساخت های ارتباطاتی شهرستان بردسیر سرمایه گذاری شده است و تصمیم داریم 70 میلیارد ریال دیگر هم سرمایه گذاری کنیم و مبلغ 40 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در رابطه با راه اندازی پست بانک روستاهای شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سیل اخیر در شهرستان بردسیر گفت: خوشبختانه مقدمات کار بازسازی توسط استاندار تهیه شده است و باید با اولویت در دستور کار دولت قرار گیرد.
نشست شورای اداری شهرستان بردسیر در 60 کیلومتری کرمان در ادامه سفر یک روزه وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

واعظی و ربیعی همچنین امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان کرمان شرکت کردند.

17 تفاهم نامه طرح تکاپو در حوزه ICT نیز با حضور وزرای ارتباطات و تعاون در کرمان امضا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زرشک ... !
      متاسفم‌ برای شما که جواب حق الناس هارو چطور میخواهید بدهید .

    • بدون نام

      خدا راشکر به ارزومون رسیدیم ازمردمم بپرسید شاید تورم زیر هشت درصد شده

    • مرتضی

      تورم 40درصدی میگن 8درصد رسیده چقدر دروغ

    • بدون نام

      اگر دولت پول چاپ نکند تورم خود به خود میاد پایین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج