۵۱۲۹۷۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تماس صوتی تلگرام نیامده فیلتر شد؟!

روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: نقشی در فیلترینگ تماس صوتی تلگرام ندارد و اپراتورها در ارائه خدمات به کاربران مختار هستند.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: نقشی در فیلترینگ تماس صوتی تلگرام ندارد و اپراتورها در ارائه خدمات به کاربران مختار هستند.

قابلیت تماس صوتی تلگرام از اواسط فروردین‌ماه برای برخی کاربران اروپایی برقرار شده و قرار بود پس از چند روز برای کاربرهای دیگر کشورها فعال شود، ظاهرا این خدمات در اختیار کاربران ایرانی نیز قرار گرفت.

همان‌طور که در توییتر پاولدورف موسس تلگرام آمده است: این قابلیت برای کاربران ایرانی فعال شده اما به نظر می‌رسد محدودیت‌هایی از طرف ارائه‌دهندگان اینترنتی برای تماس صوتی تلگرام اعمال شده است.

در این رابطه فرنقی‌زاد - مدیرروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناور ی اطلاعات - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ محدودیت و فیلترینگی برای تماس صوتی تلگرام اعمال نکرده است.

از سوی دیگر روابط عمومی همراه اول به خبرنگار ایسنا اعلام کرد: اصولا بحث فیلترینگ از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ پیگیری میشود و اپراتورها نقشی در این رابطه ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاربرا از اپراتوری که تماس تلگرام رو مسدود کرده دیگه اینترنت نگیرن تا بفهمن

    • بدون نام

      این از ایران خودروشون که میتیغن باهاش ملتو اینم از اوپراتورشون که بازم مردم ایرانو میتیغن ...خودشم با این حقوق پایین که یک دهم حقوق مردم اروپاام نمیشه

    • علی

      اگر این خبر درست باشد،گویای بسیاری ازواقعیات امروز جامعه ما در خصوص بحث ارتباطات و ایجادتنگنا و اخلال برخی در امر اطلاع رسانی می باشدکه به نظرمن درانتخاب گزینه مطلوب مردم درانتخابات ریاست جمهوری ماه آینده نقش اساسی ایفا می کند.

    • علی

      ظاهرا رفع فیلتر شد. نقض آزادی بیان و آزادی رسانه ها اینجا مشخص میشه. وقتی مسئولین نتوانند بدون پاسخگویی و غیر شفاف فیلترینگی انجام دهند ، آن وقت انجام نمیدهند. این در همه زمینه ها صادق است و باعث پیشرفت جامعه در همه زمینه ها میشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج