۵۱۲۹۷۳
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

امام جمعه تبریز:

ثبت نام ریاست جمهوری به سخره گرفته شده

امام جمعه تبریز تاکید کرد: ثبت نام ریاست جمهوری از سوی برخی به سخره گرفته شده است.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه تبریز تاکید کرد: ثبت نام ریاست جمهوری از سوی برخی به سخره گرفته شده است.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: افراد فاقد صلاحیتی که با خود برتر بینی و نقض قانون برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند، زحمت شورای نگهبان و مسئولان را دوچندان می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین بیگانگان نیز در این میان سوء استفاده کرده و در رسانه‌های خود شروع به تبلیغات منفی می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام ریاست جمهوری عنوان کرد: ثبت نام چند صد نفر نشان به سخره گرفتن است و مطالعه اصل 115 قانون اساسی برای ثبت نام ضروری بوده و همچنین فرد داوطلب باید از میان رجال مذهبی و سیاسی و مدیر و مدبر باشد.

آیت الله مجتهد شبستری گفت: در قانون اساسی کشور اختیاراتی برای رئیس جمهور از جمله تعهد وکاردانی تعیین شده است و افراد باید به این نکته نیز توجه داشته باشند.

نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: شورای نگهبان بدون توجه به جوسازی داخلی و خارجی و با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف، به طور شایسته‌ای صلاحیت افراد را بررسی خواهد کرد.

وی گفت: در انتخابات شوراها و مجلس نیز مسئولان و هیات‌های نظارت باید دقت لازم را به خرج داده و مردم نیز دست به انتخاب‌های آگاهانه بزنند.

وی با اشاره به تمدید تحریم ها علیه ایران، بیان کرد: اینان از حقوق بشر بی اطلاع بوده و با اصل جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند. چنانچه پس از برجام نیز رفتارشان با ایران تغییر نکرد.

آیت الله مجتهد شبستری با محکوم کردن حمله‌ هوایی آمریکا به سوریه گفت: حمله به سوریه با هدف تقویت صهیونیست‌ها انجام شده است و ادعای حمله شیمیایی از سوی سوریه طبق نظر متخصصان و محاسبات نظامی مردود است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا سعی در تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد جنگ روانی دارد و زیاده خواهی و جنگ جویی‌شان نیز همچنان ادامه‌دار است.

وی با اشاره به ۲۹ فروردین، روز ارتش، اظهار کرد: روز ارتش، روز حماسه آفرینی‌های نیروهای سه گانه ارتش به خصوص نیروی زمینی بوده و در تمامی کشورها ارتش حافظ امنیت است و به خصوص در کشور ما که ارتش، مکتبی به شمار می‌آید.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: نیروهای مسلح ما به عنوان وظیفه‌ شرعی خود از فرمانده کل قوا اطاعت تام می کنند و ارتش در کشور ما در طول هشت سال دفاع مقدس دلیرانه از کشور دفاع کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      ملتی که برای خودش ارزش قایل نشه وهر کاری رو به سخره بگیرد لایق بدترینهاست! ما ایرانی هستیم و همه جا ادعای فرهنگ 2500ساله میکنیم ولی در عمل درست مانند غار نشینها رفتار میکنیم! واقعا شعور هم چیز خوبیه که خیلیها با اومدن در صف ثبت نام برای ریاست جمهوری ثابت کردند که ندارندء! این مسخره بازیها مطمینا در خانواده شان ریشه دوانیده!

    • بدون نام

      راست میگه هرکی از گرد راه رسید با هرمیزان سواد برای رئیس جمهور شدن ثبت نام کرده مگه مسخره بازی

    • بدون نام

      خوب مسخره هست دیگه

    • حیدر

      واقعا همینطوره انتخابات لوث شده برای کشوری که سابقه چندهزارساݪه تمدن داره اینگونه ثبت نام کردن موجب به سخره گرفتن مادرنزد ملل دیگرمی شود

    • بدون نام

      چقدر این خبر نگاران این چند روزه خندیدن

    • امیرخان

      واقعا جای تعصف داره هر خول،چلی برای اینکه معروف بشه واز طریق رسانه های جمعی وملی !!!!!!
      چرا فقط توی کشور ما به این شکله

    • بدون نام

      ادم روش نمیشه تو این انتخابات شرکت کنه واقعا مسخرس

    • حسین خان

      سلام. خب با این ریاست جمهوری همه معلومه هر کی میگه کاری نداره منم میتونم برم ریس جمهور بشم برا فامیلام خوبه خودمم اسم در میارم.

    • بدون نام

      شاید هم اعتراض به ناکارامدی دولتهای قبل بوده کمی تامل کنید رجال سیاسی ثابت کردن مدیر دخل و خرج اطرافیان خود هستند و برای مردم ارزشی قائل نیستند جوانان بیکار معتاد و سربار خانواده شدند پدری که اکنون وقت استراحتش میباشد باید شکم چند لیسانسه و دکترا را سیر کند رجل سیاسی برای من با ان کودک سه ساله فرقی ندارد!

      پاسخ ها

      • سلی

        دقیقا

    • مصطفی

      خب بااین کارها یه عده میگند ریئس جمهوری یه چیز مسخره ای هست

    • آرش

      فرد داوطلب باید از میان رجال مذهبی و سیاسی و مدیر و مدبر باشد؟!!! مدیر و مدبر بودنش رو از کجا باید ثابت بکنه؟ اگر قرار بر این بود پس چرا احمدی نژاد تایید صلاحیت شد؟ مگه قبل از ریاست جمهوری ایشون شهردار نبود؟ کارنامه ایشون مورد ارزیابی قرار نگرفته بود؟ قبل از شهرداری هم که در اردبیل اون هم سوء مدیریت داشت، چرا کسی اون زمان اعتراض نکرد؟ میگن یه روزی تو کانزاس یه بابایی لخت میشه میپره رو یه بوته کاکتوس، ازش میپرسن چرا اینکار رو کردی؟ میگه در اون زمان بهترین تصمیم بود، نکنه تایید احمدی نژاد هم در اون زمان بهترین تصمیم بود؟! که اگربود باید متاسف شد!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج