۵۱۲۹۹۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

امام جمعه اردبیل:

افزایش تعداد نامزدها نشان از دموکراسی بالا نیست

امام جمعه اردبیل گفت: افزایش نامزدها در انتخابات نشان بالا بودن دموکراسی نیست بلکه سبب استهزاء کشور و ملت ما در دنیا است.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه اردبیل گفت: افزایش نامزدها در انتخابات نشان بالا بودن دموکراسی نیست بلکه سبب استهزاء کشور و ملت ما در دنیا است.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتقاد شدید از قانون نامزدی ریاست جمهوری بیان کرد: بالابودن نامزدها نشان بالا بودن دموکراسی نیست بلکه سبب استهزاء کشور و ملت ما در دنیاست و اگر ملت در محکمه‌ای بر علیه مجلس شکایت کند، قطعا مجلس محکوم است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: به راحتی می‌توان از اعتبار اوصافی مثل مدیر، مدبر و رجل سیاسی بودن، شرایطی استخراج کرد که فاقدین شرایط لازم، نتوانند ثبت‌نام کنند.

آیت‌الله عاملی در ادامه حمله آمریکا به سوریه را بدون مجوز شورای امنیت را اهانت به تمام دولتهای عضو در سازمان ملل دانست و گفت: در چنین وضعیتی، احتمال بروز هرگونه فاجعه در دنیا وجود دارد، آنها در حمله به عراق نیز از شورای امنیت اجازه نگرفتند و اجازه گرفتن از سازمان ملل را به بازی موش و گربه تشبیه کردند و گفتند " آمریکا حوصله بازی موش و گربه را ندارد ".

وی در خصوص تناقض‌گوییهای ترامپ گفت: وی قبلا گفته بود سوریه مشکل ما نیست و حالا با جدیت وارد جنگ سوریه شده است، وی قبلا گفته بود داعش شیطانی‌ترین گروه روی زمین است و حالا با نیت دفاع از داعش به سوریه حمله کرده است .

امام جمعه اردبیل به عدد موشک شلیک شده اشاره کرد وافزود: رادارهای روسی خیلی کمتر از آن را نشان می‌دهند و این نشان روحیه تجاری ترامپ است چون آمریکا هزینه دخالت نظامی در سوریه را از عربستان می‌گیرد، آمریکا در ازای عددی که اعلام کرده 100 میلیون دلار از سعودیها گرفته ولی کمتر از آن را شلیک کرده تا تصرف مجانی در دلارهای سعودی داشته باشد و این ذلت بزرگ هم برای دولت آل سعود، هم برای ملت عربستان و هم برای مفتی‌های درباری است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به تمدید تحریمهای ایران توسط اتحادیه اروپا که چند روز بعد از وضع تحریمهای جدید توسط آمریکا صورت گرفت، گفت: اروپاییها با آمریکاییها در نقطه تحریم ایران و نقض برجام، مشترک و متحد هستند؛ آنها به تعهدات خود در برجام عمل نمی‌کنند و در حالی که تعهد دو طرفه است بنابراین آنچه منعقد شده از اسم تعهد خارج شده و به باجگیری تبدیل شده است.

وی بیان کرد: آمریکا برای ایجاد رعب در شرکتهایی که می‌خواهند به زیرساخت های اقتصادی ایران کمک کنند، آنها را با مبالغ بسیار سنگین به اتهام نقض تحریم جریمه می‌کند و در حال حاضر یک رعب وحشتناک در دنیا در مراکز سرمایه‌گذاری نسبت به ایران حاکم شده و نفع اقتصادی برجام نسبت به ایران را به حداقل رسانده است .

عاملی اضافه کرد: نقطه صریح برجام این است که آمریکا به بهانه‌های غیرهسته‌ای نمی‌تواند تحریمهای جدید علیه ایران وضع کند و لذا از جهت حقوقی آمریکا ناقض قطعی بوده و قطعا محکوم است .

وی بدترین اقدام آمریکا در نقض برجام را تحریم و جریمه بانکهای بین‌المللی دانست و بیان کرد: این بدترین تأثیر را در رشد و گشایش اقتصادی ایران، گذاشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "تمدید تحریمها بی‌تردید نقض برجام بوده و باید واکنش نشان داد"، تصریح کرد: هم مجلس و هم دولت باید در این خصوص اقدام لازم را انجام دهند.

آیت‌الله عاملی مراجعه به راهکارهای مقام معظم رهبری به عنوان اصول اقتصاد مقاومتی را اصلی‌ترین چاره کار دانست و گفت: در عید امسال مقام معظم رهبری فرمودند "واردات هرگونه کالا که امکان تولید در داخل دارد، حرام شرعی است" ما از دولت می‌خواهیم با عمل به این فتوا سریعاً مقدمات قانونی اعمال آن را فراهم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سرایط سنی باشه.زیر سی سال ممنوع باشه خوبه. والا ایراد دیگه نداره

    • بدون نام

      کاملا حرف درستیه یکی جلوی این بی بندوباری بگیره

    • حسین خانی

      سلام این نشان دهنده بدبختی ملت ایرانه که هرادمی میاد ثبت نام طرف بلد نیست حرف بزنه اومده ثبت نام یکی میاد ادعا پیامبری میکنه یعنی اینقدر ما بدبخت شدیم درسته ریس جمهور ماهم کاری نکرد حداقل حرف زدن بلده واقعا کشوری با این سرمایه این همه نخبه کسانی که همچون رجایی وباهنر هستن چرا نمیان کاری برا ملت بکنن چرا اصلا مطرح نمیشوند این همه بدبختی ما همه از خود ماست چرا اجازه بدهند جوانی که بلد نیست حرف بزنه میگه همه طرف در خطریم اجازه داره بیاد حتی برا ثبت نام یعنی اینا نشانه بدبختی ما نیس کشورای دیگه خنده ما نمکنند

    • بدون نام

      هدف فقط پائین آوردن رأی آقای روحانی است...که اگردرانتخابات پیروزشدباآرإکمتری نصبت به قبل باشد،تابتوانندبیشتربه فشاربیآورند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج