۵۱۲۹۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ساماندهی ۱۰ هزار معتاد متجاهر

قائم مقام دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:شخص رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر در این موضوع با عزم بسیار موثری کار را دنبال کرده است و امروز خوشبختانه مبارزه با اعتیاد با درگیر کردن بدنه ی جامعه به شرایط قابل قبولی رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: قائم مقام دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:شخص رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر در این موضوع با عزم بسیار موثری کار را دنبال کرده است و امروز خوشبختانه مبارزه با اعتیاد با درگیر کردن بدنه ی جامعه به شرایط قابل قبولی رسیده است.

سردار مویدی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشستی که به ریاست نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و با حضور استاندار تهران و جمعی از معاونان،رییس سازمان بهزیستی،امام جمعه،فرماندار ،نماینده شهرستان در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان ملارد برگزار شد گفت: شاید برای اولین بار است که حاکمیت یک بسیج همگانی را در بحث آسیب های اجتماعی به ویژه در موضوع اعتیاد در خود و هم در بدنه ی جامعه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: رویکرد اجتماعی شدن در کنترل آسیب های اجتماهی بحثی است که از سوی سازمان ملل مورد تاکید قرار گرفت و بر همکاری شهروندان و اجتماعی کردن موضوع مواجهه با آسیب ها تاکید دارد.

مویدی تاکید کرد: شخص رییس محترم جمهوری به عنوان رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر در این موضوع با عزم بسیار موثری کار را دنبال کرده است و امروز خوشبختانه مبارزه با اعتیاد با درگیر کردن بدنه ی جامعه به شرایط قابل قبولی رسیده است.

قائم مقام دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با تقدیر از عملکرد استاندار تهران و معاونت عمرانی استانداری تهران در کنترل و ساماندهی وضعیت باغستان و گورخواب ها گفت: اقدامات فرمانداری و همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها مصداق بارزی از تحقق شعار اقدام و عمل در سال ۹۵ است.

وی با بیان اینکه چهار سال پیش فقط ظرفیت نگهداری و ساماندهی 400 تا 500 نفر معتاد متجاهر را داشتیم تصریح کرد:با حمایت ستاد، توجه استاندار و اعضای شورای هماهنگی استان امروز می‌توانیم 10 هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کنیم.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مویدی در پایان تاکید کرد: توانستیم در راستای منویات مقام معظم رهبری، سیاست های دولت و ستاد مبارزه با مواد مخدر که ریاست آن با آقای رییس جمهور است یک اقدام قابل توجه در کشور انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج