۵۱۳۱۹۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

بازسازی فیلم «عروس فرانکشتاین»

بیل کاندون که با ساخت نسخه‌ی سینمایی «دیو و دلبر»( Beauty and the Beast) نشان داد در بازسازی پروژه‌های شناخته شده موفق عمل می‌کند، قرار است این بار بازسازی «عروس فرانکشتاین»( Bride of Frankenstein) را برای یونیورسال بسازد.

وب سایت فیلم نت نیوز: بیل کاندون که با ساخت نسخه‌ی سینمایی «دیو و دلبر»( Beauty and the Beast) نشان داد در بازسازی پروژه‌های شناخته شده موفق عمل می‌کند، قرار است این بار بازسازی «عروس فرانکشتاین»( Bride of Frankenstein) را برای یونیورسال بسازد.
بازسازی  فیلم «عروس فرانکشتاین»

یونیورسال در حال مذاکره با بیل کاندون، کارگردان نسخه‌ی سینمایی دیو و دلبر برای کارگردانی عروس فرانکشتاین است. این فیلم که بازسازی نسخه‌ی سال ۱۹۳۵ به کارگردانی جیمز وال است، قرار است بخشی از دنیای داستانی هیولاها باشد که کمپانی یونیورسال قصد گسترشش را دارد. به لطف موفقیت‌های دنیای سینمایی مارول، حالا روز به روز استودیوهای بیشتری به فکر خلق دنیای سینمایی خودشان افتاده‌اند. تازه‌ترین آن‌ها یونیورسال است که قصد دارد با ایجاد یک دنیای داستانی مرتبط و طی ساخت چند فیلم، برای اولین بار تعدادی از مطرح‌ترین هیولاهای تاریخ سینما را گرد هم بیاورد. این پروژه با ساخت بازسازی مومیایی(Mummy) با بازی تام کروز آغاز شده و یونیورسال قصد دارد با ساخت چند فیلم دیگر، خلق این دنیایی سینمایی هیولایی را رسماً به جریان بیاندازد.

یکی از مطرح‌ترین داستان‌هایی که قرار است به این منظور توسط یونیورسال بازسازی شود، عروس فرانکشتاین است که با فیلمنامه‌ای از نویسنده‌ی پارک ژوراسیک(Jurassic Park) دیوید کوئپ ساخته خواهد شد. در طول چند سال شایعه شده بود که بازیگران گران‌قیمت و تراز اولی چون آنجلینا جولی قرار است در این پروژه حضور داشته باشند، و به نظر می‌رسد یونیورسال قصد دارد تیم سازنده‌ی این فیلم را به زودی تکمیل کند.

بعد از موفقیت چشمگیر نسخه‌ی سینمایی دیو و دلبر که حالا فروشش به یک میلیارد دلار هم رسیده، یونیورسال بیل کاندون، کارگردان این فیلم را برای ساخت بازسازی عروس فرانکشتاین انتخاب کرده است و در حال حاضر مذاکراتی را با او ترتیب داده. طبق شنیده‌ها، خود کاندون هم برای ساخت این فیلم ابراز علاقه کرده است. مخصوصاً که او بارها پیش از این اعلام کرده بود که نسخه‌ی اصلی که جیمز وال در سال ۱۹۳۵ ساخته یکی از محبوب‌ترین فیلم‌هایش است. علاوه بر این، کاندون در سال ۱۹۹۸ فیلمی ساخت با نام خدایان و هیولاها(Gods and Monsters) که در آن این مک‌کلین نقش جیمز وال را ایفا می‌کرد و داستانش دربار‌ه‌ی آخرین‌ روزهای زندگی این کارگردان بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج