۵۱۳۲۰۵
۵۱۲۸
۵۱۲۸
پ

«بچه رییس» ۲۰۰ میلیون دلاری شد

کارتون موفق «بچه رییس» این هفته اضافه بر تثبیت خود در رده اول جدول پرفروش های آمریکای شمالی در ۴۶ کشور دیگر دنیا هم مجموعاً ۵/۳۷ میلیون دلار پولسازی کرد.

روزنامه بانی فیلم: کارتون موفق «بچه رییس» این هفته اضافه بر تثبیت خود در رده اول جدول پرفروش های آمریکای شمالی در ۴۶ کشور دیگر دنیا هم مجموعاً ۵/۳۷ میلیون دلار پولسازی کرد تا در قاره های اروپا، آمریکای لاتین، آسیای شرقی، شمال آفریقا و اقیانوسیه از بدو اکرانش ۱۱۰ میلیون دلار و با احتساب فروش آمریکای شمالی اش حدود ۲۰۰ میلیون دلار پولسازی کرده باشد. این در حالی است که اکران «بچه رییس» در حدود ۲۰ کشور در دستور کار قرار دارد و نوبت آن هنوز نرسیده است.
«بچه رییس» 200 میلیون دلاری شد

یک ریتم ثابت و مستمر

نسخه جدید «زیبا و هیولا» که برخلاف ورسیون های قبلی نه کارتونی بلکه همراه با بازیگران زنده است، این هفته اضافه بر فروش قابل توجه اش در آمریکا و کانادا در سایر قاره ها و کشورها نیز به ریتم ثابت و مستمر فروش خود ادامه داد و با اینکه هیچ بازار و کشور عمده جدیدی به فهرست کشورهای محل اکرانش اضافه نشد اما مجموع فروش اش را تا نزدیکی یک میلیارد دلار پیش برده است.
اولین کشور عمده بعدی که به روی این فیلم آغوش می گشاید و آن را بر پرده های نقره ای خود می نشاند، ژاپن است و این اتفاق از روز ۲ اردیبهشت شکل می گیرد. «زیبا و هیولا»ی تازه با آمار چشمگیر فروش اش سران والت دیسنی و به واقع تمام استودیوهای بزرگ را خوشبین ساخته است که اگر فیلم های کارتونی موفق پیشین خود را با بازیگران زنده بسازند، نه تنها ضرر نخواهند کرد بلکه می توانند مثل مورد اخیر «زیبا و هیولا» به سودهایی هنگفت هم برسند. این البته رسمی است که تا به حال کمتر اجرا و رعایت شده است.

ارقامی پایین برای یک کار تازه

فیلم «Going in Style» که یک اثر کمدی و ساخته نیولاین و البته بازسازی یک فیلم قدیمی است، در شروع پخش اش در آمریکای شمالی صاحب رتبه چهارم شد و از ۵/۱۲ میلیون دلار سودسازی فراتر نرفت و در اکرانش در سایر قاره ها و کشورها نیز از رقم مجموع ۳/۴ میلیون دلار درآمدسازی عبور نکرد. این اتفاق در حالی افتاد که این فیلم هفته گذشته در ۳۲ کشور در چارچوب قاره های آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و اقیانوسیه به نمایش درآمد و در میان این کشورها روسیه با ۸۰۰ هزار دلار سود آفرینی برای این فیلم پول بیشتری را به دست سازندگان آن رساند.
از سایر بازارهای این فیلم می توان به درآمدسازی ۵۲۰ هزار دلاری اش در امارات و ۳۲۰ هزار دلاری آن در هلند اشاره کرد و همین طور به شروع اکرانی ۲۴۳ هزار دلاری در برزیل اما با اینگونه آمار و اعداد و ارقام هیچ فیلمی به مقصود نمی رسد و به قول هالیوودی ها بلاک باستر نمی شود و این شامل «Going in Style» هم می شود که نه یک کار اوری ژینال بلکه دوباره سازی یک فیلم قدیمی است.
«بچه رییس» 200 میلیون دلاری شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج