جاباما
۵۱۳۲۱۰
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

آدیداس با حق کپی‌رایت در ایران

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است روز چهارشنبه (٦ اردیبهشت)، نمایندگان فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس در دوبی پیش‌نویس رسمی عقد قرارداد را منعقد کنند.

روزنامه شهروند: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است روز چهارشنبه (٦ اردیبهشت)، نمایندگان فدراسیون فوتبال و شرکت آدیداس در دوبی پیش‌نویس رسمی عقد قرارداد را منعقد کنند. براین اساس مذاکره نمایندگان فدراسیون و آدیداس از تاریخ ٢٤ آوریل در دوبی آغاز خواهد شد تا توافق بر سر جزییات باقیمانده این قرارداد هم نهایی شود. سپس با حضور مسئول اصلی عقد قراردادهای آدیداس در دوبی،‌ پیش‌نویس قرارداد نهایی با فدراسیون فوتبال در تاریخ ٢٦ آوریل امضا می‌شود. بعد از امضای پیش‌نویس در دوبی،‌ طرفین تاریخ زمان امضای قرارداد اصلی با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان و مدیرعامل شرکت آدیداس در تهران را مشخص خواهند کرد.

قرارداد تا پایان جام‌جهانی قطر

قرارداد فدراسیون با شرکت آدیداس تا پایان جام‌جهانی ٢٠٢٢ قطر خواهد بود. فدراسیون فوتبال هیچ پولی به صورت نقدی از بودجه فدراسیون به آدیداس پرداخت نخواهد کرد اما در بحث پاداش‌ها توافق‌هایی انجام شده است. به‌عنوان مثال، همان روزی که صعود تیم‌ملی ایران به جام‌جهانی روسیه یا قطر قطعی شود،‌ آدیداس باید مبلغی به‌عنوان پاداش به فدراسیون پرداخت کند ولی طرفین توافق کرده‌اند ایران به جای این‌که پولی به آدیداس پرداخت کند، قید دریافت این پاداش‌ها را بزند. به این ترتیب تمام تیم‌های ملی فوتبال ایران در ٥‌سال آینده معضل لباس نخواهند داشت.

قرمز و سفید رنگ‌های پیشنهادی

قرار است درجلسه مدیران فدراسیون با نمایندگان آدیداس در دوبی‌، برای تعداد لباس تیم‌های ملی جهت انجام بازی‌های رسمی،‌ لباس‌های تمرین،‌ لباس‌های هتل، اردو‌ها، سفرها و هرچیزی که برای یک تیم حرفه‌ای لازم است بحث و تبادل‌نظر نهایی انجام شود. رنگ لباس‌های درخواستی از طرف ایران سفید و قرمز است و حتی روی جنس و کیفیت لباس‌ها برای فصول و رشته‌های مختلف هم تصمیم‌گیری می‌شود و درنهایت فدراسیون طرح پیشنهادی‌اش برای تولید لباس‌ها به آدیداس سفارش می‌دهد.

درآمدزایی فدراسیون از فروش لباس به مردم

امیر عابدینی رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های اقتصادی فدراسیون فوتبال بعد از انعقاد قرارداد با شرکت آدیداس گفته است: «پیراهن تیم‌ملی فوتبال ایران مورد توجه مردم قرار دارد. ما درمرحله اول با آدیداس توافق کرده‌ایم که تعداد ١٠٠‌هزار لباس برای فروش در بازار دراختیار ما در بازه‌های زمانی مختلف قرار بدهد و اسپانسر فدراسیون هم توافق کرده است که به فدراسیون کمک کند. درمرحله بعدی فروشگاه‌هایی از طرف فدراسیون و اسپانسر به مردم معرفی خواهد شد که فقط از آن‌جا می‌توانند لباس تیم‌ملی با برند آدیداس را خریداری کنند. هر شرکت یا تولیدکننده‌ داخلی در ایران هم که قانون کپی‌رایت را رعایت نکند و اقدام به تولید لباس‌های فیک برای درآمدزایی داشته باشد،‌ با برخورد حقوقی فدراسیون فوتبال مواجه خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضاف

      کلا همین فقط لباس پس پول چی خیلی مفت داریم براشون تبلیغ مکنید واقعا که بی عرضه اید بروید ببینید تیمهای دیگه غید از لباس چقدر ازشون پول میگیرن یعنی ما اینجا هم باید کلاه سرمون بره چرا .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج