جاباما
۵۱۳۳۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نمایشگرهای ۸K برای نابودی کره ای‌ها در راه اند!

فاکسکان اعلام کرده است که یک کارخانه تولید نمایشگرهای ۸K را به زودی راه اندازی می کند. این کارخانه با سرمایه ای بالغ بر ۹ میلیارد دلار راه اندازی می شود.

مجله سخت افزار: "فاکسکان" برندی چینی در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و نمایشگر است که در سال ۲۰۱۶ بخش تولید نمایشگر کمپانی ژاپنی "شارپ" را به طو کامل خریداری کرد. فاکسکان همواره در درگیر برخی از انتقادهای بزرگ خصوصا در زمینه انسانی بوده اما به دنبال پوشاندن آنها به عناوین مختلف است. Foxconn به تازگی اعلام کرده است که برای پیشی گرفتن از غول های کره جنوبی و پایان دادن به سلطه آنها در زمینه تولید پنل های تصویری، دست به کار شده است.
نمایشگرهای 8K برای نابودی کره ای‌ها در راه اند!
هنگامی که پنل های LCD جایگزین CRT های قدیمی شدند، ژاپن جایگاه خود را به کره جنوبی داد. ال جی و سامسونگ هم اینک بزرگترین تولید کنندگان پنل در جهان هستند و رتبه های نخست در زمینه های مانیتور و تلویزیون در سالهای گذشته به Samsung اختصاص یافته است. شارپ نیز شرکتی است که نخستین پنل های تلویزیونی 8K را معرفی کرد و اینک قدرت Foxconn با یک اقدام بزرگ، بسیار بیش از پیش خواهد شد.

فاکسکان اعلام کرده است که یک کارخانه تولید نمایشگرهای 8K را به زودی راه اندازی می کند. این کارخانه با سرمایه ای بالغ بر 9 میلیارد دلار راه اندازی می شود. فاکسکان معتقد است که در برخی از کشورها مانند ژاپن، نمایشگرها به سوی دقت 8K در حال حرکت هستند، به عنوان مثال ژاپن بازی های المپیک سال 2020 را با دقت 8K پخش خواهد کرد. این کارخانه بر اساس استاندارد 10.5 G ساخته می شود و خطوط تولید آن از تکنیک VA پیروی خواهند کرد. مهمترین رقیب چینی فاکسکان در این زمینه کارخانه TCL در استاندارد 11G است که در سال 2019 تکمیل می شود.
نمایشگرهای 8K برای نابودی کره ای‌ها در راه اند!
فاکسکان اعلام کرده است که این کارخانه در گوانگژو، چین واقع شده است و تولید انبوه آن از سال ۲۰۱۹ آغاز می گردد. آقای Terry Gou مدیر عامل شرکت فاکسکان گفت: ارزش معاملات پنل های ۸K تا سال ۲۰۲۰ به ۵.۱۵ تریلیون دلار خواهد رسید. همچنین ایشان اضافه کرده است که قدم دوم فاکسکان، تولید نمایشگرهای OLED جهت استفاده در گوشی های موبایل، گجت، ساعت های هوشمند و... است. موسسه IHS اعلام کرده است که فروش پنل توسط شرکت های چینی در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۱۷ بیش از پیشبینی ها بوده و این امکان وجود دارد که کره جنوبی درگیر یک رقابت مشکل ساز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج