جاباما
۵۱۳۵۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تشکر مشحون از وزیر ورزش و جوانان

رئیس فدراسیون بسکتبال به دنبال انعکاس مسابقه نمادین بسکتبال بانوان با حجاب اسلامی در سایت رسمی فدراسیون جهانی، با انتشار نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان تشکر کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، متن نامه محمود مشحون به مسعود سلطانی‌فر به شرح زیر است:

«در پی انعکاس سایت رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال FIBA از مسابقه نمادین بسکتبال بانوان با حجاب اسلامی در حضور معاونین محترم وزارت ورزش و جوانان و نماینده اعزامی فدراسیون جهانی و تشکر ویژه آقای پاتریک بامن دبیرکل فدراسیون جهانی و عضو کمیته جهانی المپیک از این اقدام بی سابقه در تاریخ ورزش بسکتبال ایران، برخود واجب می‌دانم از جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان به جهت تدبیر و درایت در پیشبرد این امر سپاس و قدردانی نموده و این موفقیت را از طرف فدراسیون بسکتبال و کلیه عاشقان این رشته ورزشی به خدمت ایشان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

بدون شک حمایت، رهنمودها، تمهیدات و پیگیری آن مقام محترم در تحقق این اتفاق بی سابقه در ورزش بسکتبال ایران غیر قابل انکار می باشد و امیدوارم همچون گذشته و در ادامه راه نیز فدراسیون بسکتبال را مورد لطف خود قرار داده تا بتواتیم خدمتگزاری شایسته برای مردم عزیز کشورمان باشیم.

شایسته است از حمایت های معنوی جناب آقای دکتر محمدرضا داورزنی معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی در انتقال تجارب مشابه و تلاش بی وقفه و شبانه روزی سرکار خانم دکتر فریبا محمدیان معاون محترم ورزش بانوان و همکاران محترمشان در وزارت ورزش و جوانان در طراحی الگوی جدید از پوشش اسلامی بانوان در میادین بین المللی، پیگیری امور و پشتیبانی ایشان که همواره موجب قوت قلب و ایجاد انگیزه مضاعف برای مسئولین فدراسیون بوده است را با زبانی قاصر سپاسگزارم.

همچنین از جناب دکتر سید عبدالحمید احمدی معاون محترم فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که با حضور خود موجبات دلگرمی این ورزشکاران را فراهم نمودند تشکر و نهایت سپاس خود را از حضور مدیران محترم ستادی وزارت ورزش و جوانان و مدیران محترم عامل باشگاه ها در این رویداد بزرگ که برای بسکتبال بانوان کشورمان سرنوشت ساز بوده است را اعلام میدارم.

امیدوارم با یاری خداوند متعال، حمایت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و دعای خیر مردم، در جلسه نهایی فدراسیون جهانی بسکتبال به جهت تصمیم گیری حضور بانوان بسکتبالیست مسلمان سراسر جهان با حجاب اسلامی در میادین بین المللی شاهد خبر هایی خوش برای ملت عزیز ایران اسلامی باشیم.

با احترام
محمود مشحون»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج