۵۱۳۷۶۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: از فردا دیگر تمرین نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طی صحبت‌هایی که در رختکن با بازیکنانم داشتم قرار شد دیگر از فردا تمرین نکنیم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طی صحبت‌هایی که در رختکن با بازیکنانم داشتم قرار شد دیگر از فردا تمرین نکنیم.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پس از بازی با سایپا اظهار کرد: به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم که با وجود سختی این چنین به عشق مردم خوزستان بازی می‌کنند. آن‌ها بدون چشم‌داشت و هیچ گونه حمایت از سوی بانک ملی، در مسابقه‌ها حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: در این بازی تیم سایپا برای تک امتیاز آمده بود و عقب ایستاده بود ولی ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه آن‌ها ایجاد کردیم. در این دیدار ۴-۵ مهره تاثیرگذارم را نداشتم ولی جوانانم نمره قبولی گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه با بیان اینکه از فردا دیگر تمرین نمی‌کنیم اظهار کرد: طی صحبت‌هایی که در رختکن داشتیم باید بگویم ما دیگر از فردا تمرین نمی‌کنیم. ما تاکنون چندین با آقای یوسفی نماینده مردم اهواز تماس گرفتم و حتی به او پیامک دادم ولی جوابگو نبوده است. همچنین آقای الباجی و آقای ساری نیز به همین صورت جوابگوی ما نبودند و باید بگویم از فردا نمایندگان مجلس، مدیران گروه ملی و بانک ملی و همین طور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جمع شوند و بازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن ما قراردادش ۱۴ اردیبهشت ماه تمام می‌شود و چطور می‌خواهد طلب خود را از باشگاه دریافت کند. ما امروز تا پیش از بازی با سایپا جوراب نداشتیم و این مسئله تا کجا و تا کی؟ لیوان هم که باشد دیگر لبریز می‌شود.

پورموسوی بیان کرد: بازیکنانم از من خواستند که دیگر از آن‌ها خواهش نکنم که به تمرین‌ها برگردند، مگر اینکه مشکلات حل شود. به هر حال ما تا زمانی که پول بازیکنان را ندهند تمرین نمی‌کنیم و باید بگویم در بحث محرومیت طیبی هیچ کس از ما دفاع نکرد ولی ما شانه خالی نمی‌کنیم. با این برد می‌توانستیم به کسب سهمیه امیدوار شویم که به تک امتیاز رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: اگر مشکلات حل نشود، از فردا تیمی به اسم استقلال خوزستان هم نیست. بازیکنانم در رختکن به این جمع‌بندی رسیده‌اند که دیگر تمرین نکنند و من هم دیگر از بازیکنانم نمی‌خواهم که به تمرین برگردند.

وی بیان کرد: تمام تلاش‌مان را کردیم که مردم خوزستان را شاد کنیم ولی شرمنده آن‌ها هستیم و باید بگویم اگر مشکلات حل شود، در آسیا جبران می‌کنیم.

پورموسوی گفت: بازیکنان ما عمل جراحی می‌کنند و خودشان هم هزینه آن را پرداخت می‌کنند. این زشت است و تیم‌داری نیست و محلات است.

پورموسوی در پایان با انتقاد نسبت به اینکه سازمان لیگ تاکنون پاداش قهرمانی این تیم را پرداخت نکرده است، گفت: سازمان لیگ به ما گفته که دادن پاداش حرام است و چرا تا به ما رسید این گونه شد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به اصطلاح نماینده ایران تواسیاس به دادشون برسین سهمیه باشگاهها داره کم میش وکمتر

    • فرشید

      این آقا در تمام فصل تیمی که سال قبل قهرمان شد و فوتبال رو به جلو و شادابی رو ارائه میداد رو به نیمه دوم جدول جاخوش کردن و نتایجی دور از انتظار که همانا باختهای پی درپی و بازی شانسی و کسل کننده هدایت کرده و برای اینکه جواب این مصیبت هارو نده فقط و فقط حرف از پول گرفتن میزنه
      آقای پورموسوی مگه اسلحه پشت گردن ت گذاشتن که قبول مسئولیت کنی!!!؟؟؟
      چطور اکثریت مردم با کار شبانه روزی و حقوق میانگین800هزار تا1/5میلیون تومان دارن امرار معاش میکنن و خرج خونواده میدن،اما شما با روزی نهایتا"2ساعت تمرین و چن ده ها ملیون پیش پرداخت نمیتونی زندگی کنی!!!!!!!؟؟؟!!!!


      آقای پورموسوی بجای حاشیه بچسب به متن و جوابگو باش که چرا تیم قهرمان لیگ برتر ایران رو با هدایت ضعیفت به این روز انداختی!!!!!؟؟؟؟
      برای کدوم نتایج درخشان ت باید بهت پاداش بدن؟؟
      کار مربی فقط و فقط فنی ه و یاددادن تاکتیک و تکنیک به بازیکن نه اینکه به نماینده مجلس،شورای شهر،فرماندار و.....پیامک بزنه و طلب پول کنه.
      اگر تفکیک و وظیفه هر شغلو میدونستی، تیمت الان این وضعیتو نداشت.
      دوصد گفته چون نیم کردار نیست و شهامت داشته باش و برو
      نه اینکه از در بیرون شی و از پنجره باز داخل شی

      و
      ختم کلام اینکه مدیریت این باشگاه مربی استخدام کرده یا باج خواه و شرخر؟؟؟؟ باید ""مربی کاردان""داشت،کسی که باخت تیمشو قبول کنه و دنبال کاستن نقطه ضعف تیم ش باشه
      نه اینکه دنبال بهانه و از زمین و زمان نالیدن و خودش مبری از هر ضعفی

    • بدون نام

      احسنت..از اول هم باید همین کارو میکردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج