۵۱۳۷۸۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دستور روحانی به برای کمک رسانی به سیل زدگان

رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بر بکارگیری همه امکانات برای ساماندهی هرچه سریعتر امداد رسانی به سیل‌زدگان تاکید کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل و همچنین وزیر نیرو که به نمایندگی از ایشان در راس هیاتی در منطقه حضور یافته است، در جریان آخرین وضعیت امداد و رسیدگی به سیل زدگان این سه استان و خسارات ها قرار گرفت.

روحانی در این گفتگوها دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات دستگاهها و نهادها جهت امداد رسانی به سیل زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و مصدومان صادر کرد.

رییس جمهور تاکید کرد که تمام امکانات این استان ها و در صورت لزوم استانهای همجوار باید در مسیر ساماندهی هر چه سریعتر وضعیت و کمک به آسیب دیدگان و مصدومان حادثه سیل بکار گرفته شود.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز در این تماس های تلفنی، گزارشی را از وضعیت سیل زدگان استانهای خود و اقدامات انجام گرفته ارائه دادند.

رییس جمهور پیش از این نیز هیاتی را به سرپرستی مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو مامور کرد که با حضور و سرکشی در ‏استان های آذربایجان غربی و شرقی و همچنین اردبیل، به روند امدادرسانی به سیل زدگان رسیدگی و اقدامات انجام شده را گزارش دهند.‏

معاونان وزارتخانه های کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر از اعضای ‏هیات اعزامی به سرپرستی وزیر نیرو هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتا

      جان عزیزت ولمان کن از وقتی ک پاتو گداشتی تو عرصه این دولت یا اتش سوزیه یا سیل سراسر ایران یا اتش سوزی نیروگاها بود یا بدبختی و دیگ فقرو بیکاری و ولش ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج