۵۱۳۸۳۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۱/۲۷

فال روزانه 1396/01/27

فال روزانه یک شنبه 27 فروردین 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۷ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما در انجام کارهایی که در ارتباط با ادارات دولتی و مسائل قضایی هستند بسیار موفق خواهید بود. اگر مسئله قانونی حل نشده ای مدت ها شما را به خود درگیر کرده بوده است امسال بالاخره این موضوع حل خواهد شد. دوستی های تازه ای که آغاز خواهید کرد شما را با اشخاص مهمی مرتبط خواهند کرد که به بهبود وضعیت اقتصادی شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. زندگیتان تحت تأثیر شخصی از جنس مخالف در جهت کاملا تازه و جالبی قرار خواهد گرفت. سعی کنید تا جای ممکن خودتان را از افراد غریبه ای که می خواهند خودشان را با شما خیلی صمیمی نشان دهند دور نگه دارید و به هر بهانه ای که ممکن است از پول قرض دادن و کمک مالی به دیگران خودداری کنید، زیرا به احتمال زیاد این پول ها تا مدت های طولانی و درست در زمانی که بیشترین نیاز را به آنها دارید به شما باز نخواهند گشت. دوستانتان شاید به شما کمک های زیادی بکنند، اما تقاضاهایی که از شما دارند از کمکشان خیلی بیشتر خواهند بود. شاید خودتان متوجه نشوید، اما در نیمه دوم سال دعای خیر پدر و مادرتان در گشایش مشکلاتی که دارید به شما کمک قابل توجهی خواهند کرد.
فال روزانه 1396/01/27
امروز این احتمال وجود دارد که فکرتان را در مورد چیزی که تا پیش از این برایان خیلی مهم بوده است عوض کنید. شاید شغلتان را در ذهن خود زیر سوال ببرید، یا به فکر پیدا کردن عشقی تازه برای خودتان بیفتید، اما هیچ کدام از این فکرهایی که امروز به سرتان می زنند را زیاد جدی نگیرید. امروز روز خیلی خوبی برای گرفتن چنین تصمیمات مهمی نیست و ذهن شما هم ثبات و تمرکز لازم را ندارد. انتظار نداشته باشید که تا پایان امروز بتوانید تصمیم نهاییتان را در این مورد بگیرید، این موضوع تنها با گذشت زمان حل خواهد شد و باید کمی به خودتان وقت بدهید و صبور باشید. فعلا سعی کنید چه در زندگی شخصی و چه حرفه ای وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

فال روزانه 1396/01/27
امروز هوا پر از عشق است، اما افسوس که بر سر همه می بارد به غیر از شما! اما نگذارید این موضوع شما را ناراحت کند، عشق شتری است که در خانه همه می خوابد، فقط باید منتظر بمانید تا وقت آن برای شما هم فرا برسد. درست است که امروز برای شما از لحاظ روابط عاشقانه طوری که انتظارش را دارید نخواهد بود، اما می تواند فرصت خیلی خوبی برای نوشتن اشعار و داستان های عاشقانه و یا کشیدن نقش رخ دلدارتان باشد! البته اگر قصد کار کردن داشته باشید در محل کارتان آنقدر کار در انتظارتان هست که وقتی برای فکر کردن به عشق و عاشقی برایتان باقی نگذارد، پس سرتان را با کارهایتان گرم کنید.

فال روزانه 1396/01/27

کارهایی که دیروز نتوانسته بودید به اتمام برسانید و امروز مجبور به تکمیل آنها هستید باعث خواهند شد وقت زیادی از شما گرفته شود و در برنامه ای که برای امروز خود داشته اید تأخیرهای زیادی ایجاد شوند، اما در نهایت بخش قابل توجهی از آنها انجام خواهد شد. امروز خلاقیت شما در حال حاضر در اوج خود قرار دارد، پس از آن بیشترین استفاده ممکن را ببرید. امروز می تواند روزی فوق العاده برای نوشتن و یا نقاشی کردن باشد. درست است که شما این توانایی ها و استعدادهای خود را فقط در حد آماتور فرض می کنید، اما نتیجه کارتان امروز حتی خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد. منتقد سخت گیر درونتان را نادیده بگیرید و از کاری که انجام می دهید لذت ببرید.
فال روزانه 1396/01/27
امروز خلاقیت شما در سطح بالایی قرار دارد و اگر برای مدتی در فکر رفتن به کلاس نقاشی و یا نویسندگی بوده اید اکنون فرصت فوق العاده ای برای این کار خواهد بود. فقط باید مواظب باشید ایده آل گرایی افراطی شما مانع بروز ایده های خلاقانه تان نشود. قطعا شما یک شبه استاد نخواهید شد و طبیعی است که در ابتدای راه نواقص و کاستی هایی در کارتان باشد. فعلا نباید نگران محصول نهایی کارتان باشید، آنچه اهمیت دارد این است که از کاری که دارید انجام می دهید لذت ببرید. اگر از کارتان لذت ببرید حتما احساستان در کارتان نیز منعکس خواهد شد و نتیجه بهتری خواهید گرفت. اگر چند نفر تازه کار با انتقادات خود سعی در کور کردن ذوقتان داشتند حرف هایشان را نادیده بگیرید.

فال روزانه 1396/01/27
از قدیم گفته اند آشپز که دو تا شد، آش یا شور می شود و یا بی نمک، چه برسد به این که آشپزها حتی سر دکوراسیون آشپزخانه هم با هم اختلاف داشته باشند! امروز هم در محل کارتان دقیقا چنین حالتی پیش آمده و اختلاف نظر بین شما و همکارانتان بالا گرفته و هر کدام می خواهید کار را به روش خودتان انجام دهید. این موضوع به محل کار ختم نمی شود و در خانه و روابط شخصیتان نیز با اختلاف نظرهای فراوان روبرو خواهید بود و هرکس می خواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند. دست از لجبازی بردارید و بگذارید هرکسی کاری را انجام دهد که در آن مهارت دارد. شما که نمی خواهید رابطه هایی که خیلی خوب پیش می رفته اند را به خاطر این چیزها دچار مشکل کنید؟

فال روزانه 1396/01/27
اعتماد به نفس شما این روزها در پایین ترین حالت خود قرار دارد و همین موضوع باعث شده است نسبت به همیشه آسیب پذیر تر باشید و احساس عدم امنیت کنید. بحثی که به تازگی بین شما و شخصی که دوست دارید در گرفته است شما را نسبت به آینده این رابطه نگران کرده است و دارید با خودتان فکر می کنید که آیا اصلا ادامه دادن صحیح است یا خیر. با کمال احترام، باید بگوییم که شما دارید بیش از اندازه حساسیت به خرج می دهید. به احتمال خیلی زیاد طرف مقابلتان نیز درست به اندازه شما از وضعیتی که پیش آمده ناراحت است، پس سعی کنید کمی با هم کنار بیایید. در غیر این صورت بخاطر دغدغه فکری عملکردتان در محیط کار نیز با افت شدیدی روبرو خواهد شد.

فال روزانه 1396/01/27
شما به خاطر این که فکر می کنید توانایی لازم برای رسیدن به هدفی که در زندگی حرفه ایتان برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است را ندارید امروز دچار حالتی عصبی و حتی کمی پرخاشگر شده اید. تنها کاری که لازم است برای حل این مشکل انجام دهید این است که یک بار دیگر میزان پیشرفتی که داشته اید را مورد بررسی قرار دهید. به احتمال خیلی زیاد شما در سنجش میزان پیشرفت خود دچار اشتباه شده اید و دارید موفقیت های حرفه ای خود را دست کم می گیرید. این نکته مهم را به خودتان یادآوری کنید که رسیدن به اهدافتان از مقدار وقتی که برای رسیدن به آنها صرف می کنید خیلی مهمتر است و نباید کم حوصله باشید.
فال روزانه 1396/01/27
شما گاهی رفتاری بیش از حد منفعلانه از خودتان نشان می دهید و اجازه می دهید دیگران هر رفتاری که دلشان می خواهد با شما داشته باشند. این که شما فردی خودخواه و از خودراضی نیستید قابل تحسین است، اما حتی در این مورد هم باید حد و اندازه نگه دارید و زیاده روی در این مورد باعث می شود ارزشتان را در چشم دیگران از دست بدهید. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که احساس کردید نیاز دارید در برابر دیگران ایستاده و از حقوق خودتان دفاع کنید حتی یک لحظه هم درنگ نکنید. اجازه ندهید زحماتی که کشیده اید نادیده گرفته شوند و یا کاری که شما انجام داده اید به اسم یک نفر دیگر تمام شود. برای خودتان، وقتتان و زحماتتان ارزش قائل شوید.
فال روزانه 1396/01/27
یکی از آشنایان شما امروز دارد شایعاتی بی اساس و غیر اخلاقی را منتشر می کند، سعی کنید هر چه به گوشتان می رسد را بدون فکر کردن و اطمینان یافتن از صحت آن نپذیرید. پیش از این که در مورد کسی قضاوت و نتیجه گیری کنید به تمام واقعیات پی ببرید. امروز کار کردن با تجهیزات فنی و الکترونیکی چتدان ساده نخواهد بود و ممکن است با مشکلات غیر نتظره ای روبرو شوید که سرعت عملکرد شما را به صورت قابل توجهی پایین خواهند آورد. به جای این که عصبانی شده و کنترل رفتارتان را از دست بدهید، یک نفس عمیق کشیده و سعی کنید مشکل را حل نکنید. در بدترین حالت ممکن فردا کارهایتان را تکمیل خواهید کرد؛ به خودتان سخت نگیرید.
فال روزانه 1396/01/27
امروز یکی از دوست های قدیمی خانوادگی و یا شاید دوست دوران بچگیتان را خواهید دید و ناگهان این دوستی به چیزی فراتر از یک دوستی صمیمانه تبدیل می شود و از زاویه تازه ای به این شخص نگاه خواهید کرد. در واقع شما از قدیم هم احساس خاصی نسبت به او داشته اید، اما امروز بالاخره به علاقه خود پی خواهید برد. البته بهتر است حداقل امروز دندان روی جگر گذاشته و چیزی در مورد احساستان به طرف مقابل نگویید. کمی دست نگه دارید و به همه جنبه های این رابطه احتمالی فکر کنید. اگر این احتمال وجود دارد که بعدا نظرتان عوض شود بهتر است کلا سکوت اختیار کنید و به احساسات کسی لطمه وارد نکنید.
فال روزانه 1396/01/27
امروز شایدکمی آشفته و عصبی باشید. قراری که با عشقتان داشته اید و با اشتیاق هم منتظر آن بوده اید ممکن است به تعویق افتاده و یا کلا کنسل شود. این موضوع رابرای خودتان بزرگ نکنید، این مشکلات در تمام روابط پیش می آیند و هیچکس را نباید در این مورد مقصر دانست. اگر نسبت به طرف مقابلتان دچار شک و تردید شده اید در واقع این احساس ریشه در چیز دیگری دارد و شما در واقع اتفاق امروز را بهانه کرده اید. اجازه ندهید عصبانیت کنترل رفتارتان را در دست بگیرد و دست از قضاوت نابجا بردارید و چند روزی به خودتان فرصت دهید تا اعصابتان آرام شود. امروز به اندازه کافی کارهای مهم برای انجام دادن دارید که تمام روز سرگرم نگاهتان دارند.
فال روزانه 1396/01/27

امروز به خاطر دلخوری از شخصی که دوستش دارید زیاد حال و حوصله ندارید و حتی کمی افسرده هستید. شاید احساس کنید که او دیگر شما را دوست ندارد و حمایتتان نمی کند و یا فکر کنید بالاخره دارید چهره واقعی اش را به شما نشان می دهد! شاید حتی به فکر این بیفتید که خیلی سریع او را رها کرده و شخص دیگری را جایگزین او کنید! اما این در واقع احمقانه ترین فکری است که در چنین حالتی ممکن است به ذهنتان خطور کند. اگر نمی توانید احساسات منفی خود را کنترل کنید سعی کنید چند روزی از هم فاصله بگیرید و با ترکیبی از احساس و منطق به رابطه خود فکر کنید، در نهایت خواهید توانست درست ترین تصمیم ممکن را در مورد آن بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج