۵۱۳۸۴۵
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

سیسمونی مارک دار، زوج جوان را به دادگاه کشاند

سیسمونی مارک دار برای نوزاد باعث شد زوج جوان تصمیم به طلاق بگیرند.

خبرگزاری میزان: سیسمونی مارک دار برای نوزاد باعث شد زوج جوان تصمیم به طلاق بگیرند.
زن جوان همراه شوهرش هفته گذشته به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. این زن درخصوص علت درخواست طلاق خود به قاضی شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: آقای قاضی شوهرم از همان ابتدا می‌دانست که من چقدر عاشق اجناس مارک‌دار هستم و هرچه داشته باشم باید مارک دار باشد.

روز خواستگاری یکی از شرط هایم همین بود و به مهرداد گفتم هرچیزی که می‌خریم باید مارک دار باشد و جنس عالی داشته باشد. از لباس و پوشاک گرفته تا وسایل خانه و زندگیمان. مهرداد هم قبول کرد و ما زندگیمان را شروع کردیم. از وقتی ازدواج کردیم سر این موضوع چند باری بحثمان شد و مهرداد اجازه نمی‌داد جنس مارک دار بخرم. یکی دو بار هم حرفش را گوش کردم و از خواسته ام گذشتم.

او ادامه داد: اما حالا که قرار است تا چند ماه دیگر فرزندمان به دنیا بیاید، سر خریدن سیسمونی بچه با هم درگیر شدیم. مهرداد اجازه نمی‌دهد وسایل فرزندم را از اجناس مارک دار بخرم و مرتب غر می‌زند، بهانه می‌گیرد و می‌خواهد کاری کند تا ارزان‌ترین جنس را بخرم، در صورتی‌که من نمی‌توانم این موضوع را تحمل کنم. تا این‌که چند روز پیش در یک مغازه سیسمونی با هم سر این موضوع درگیر شدیم و مهرداد جلوی همه مرا کتک زد. از آن شب تا الان به خانه نرفتم و تصمیم به جدایی گرفتیم.

مرد جوان نیز به قاضی گفت: من دیگر نمی‌توانم در کنار این زن خودخواه زندگی کنم. او همیشه و همه جا می‌خواهد گران‌ترین اجناس را بخرد و بیشترین پول را خرج کند. به نظرم همسرم بیماری روانی دارد و فقط با پول خرج کردن می‌تواند احساس رضایت داشته باشد. باور کنید وقتی او را کتک زدم آنقدر عصبانی شده بودم که نمی‌دانستم باید چکار کنم. برای همین زنم را کتک زدم. زندگی در کنار این زن برایم غیر قابل تحمل شده وگرنه من مردی نیستم که بخواهم همسرم را کتک بزنم. توقعات بیجا و زیاده خواهی‌هایش باعث شد این کار را انجام دهم.

وقتی صحبت‌های این زوج تمام شد، قاضی دلیل آنها برای طلاق را کافی ندانست. برای همین با آنها صحبت کرد و سعی کرد هردوی آنها را به آرامش دعوت کند. در نهایت این زوج با صحبت‌های قاضی برای مدتی از جدایی منصرف شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      جلل الخالق...

    • بدون نام

      تنها راه این زن این که مارک طلاق توی پبشانیش حک بشه تا عبرت دیگران باشه زن خودخواه ،بیچاره مردها یکی باید برای پول درمان سگ زنش برا قتل کنه اینم برا مارک دار بره دزدی.....

    • بدون نام

      برو بمیر!!!!

    • ترنم به

      من از کار قسمت گله مندم!!! که برای چی سرنوشت دو شخص متضاد را به هم گره داده است!!! و حالا هر دو کاملاً ناراضی و نادم هستند!!! آیا تکلیف اون طفل به دنیا نیامده چیست؟؟؟ و کی جواب گوی این حقیقت تلخ است!!!

    • ملیسا

      به جای مارک ی ارث توپ رو بزار کنار مارک چی دو صباح دیگه خونه میخواد مرده هم به نظر من از زن خیلی کمتر بوده که دست رو زن بلند کرده اونم حامله

    • پیرمرد

      طلاقش بده بره خونه باباش اونقدر اونجا مارک دار بگیره . اخه اینم شد مشکل . مردم درگیر چک قسط اینا هستن اینا درگیر چی هستن

    • بدون نام

      این زنو هر چه سریعتر به بیمارستان روانی باید انتقال داد

    • بدون نام

      جامعه بیمار وتازه بدوران رسیده ! وقتی پول جای ارزشهای انسانی واخلاقی رابگیره خریدلوازم مارک دار باعث میشه احساس با ارزش بودن بکنند ودر صورت عدم تامین این حس دچار افسردگی می شوند .نمونه اش در جامعه در تمام سطوح مالی کاملا مشهوده .

    • کاربر

      اینجور آدما رو باید تو خیابون تا میخوره بزننش تا بفهمه دست رو زن بلند نکنن

    • ندا

      خب باهاش شرط کرده بود! میخاس قبول نکنه که حالا پشیمون بشه هم زندگی اون زن و هم بچه بی گناهی رو خراب کنه.. مردا کاری رو که نمیتونن بکنن ادعاشو دارن آخرشم میمونن توش

    • بدون نام

      جاهلیت مدرن

    • بی دل

      واقعاً من متاسفم برای دختران جوانی که امروزه روز در تفکر خود پسران این دوره را مرد می پندارند و آنان را تکیه گاه خود می دانند، چراکه جوانان پسر در این زمونه فقط قصد ارضای شهوانی خود و پس از آن خواسته یا ناخواسته، بطور طبیعی دارای فرزند میشن!!! با اینکه در اداره و قانع کردن همسر خود عاجز و درمانده اند فقط عذر می خوام مثل حیوان کتک و کتک کاری را بر زنان حامله روا میدارند، اینان فقط بطور طبیعی ممکن است زن بیچاره را آبستن کنند و هیچ راهکاری ندارند که هیچ، از روز اول هزاران وعده و وعید دروغین هم چاشنی کار کرده که در آخر مثل خر توی گل وا میمانند، اگر توانایی تعهدات خود را نداشنی برای چی به دختر بیچاره که همه خواسته های خودرا گفته بود، پذیرفتی!!! بدا بحال دختران این زمانه، اگر بجای آنان باشم تا آخر عمرم بلی را به هیچ احدی نمیگم و خیلی آسوده و راحت زندگی حتی فقیرانه خود را ادامه میدم،

    • بدون نام

      بجای جنس مارک دار برو اخلاق و رفتارت رادرست کن بدبخت روانی معمولا این چنین زنها عقده ای هستند ،دختر تو خونه پدرش همبرگر گیرش نمیادبخوره شوهرمیکنه ازشوهرش تقاضای گوشت شکارمیکنه، خدایا یه کمی ازعقل مردها را به این زنها بده آمین

    • بدون نام

      کار این زن درسته یا نه به خودش مربوطه ولی این خانم از اول خواستشو رک و راست گفته و شرط کرده بود اون آقا هم قبول کرده پس دلیلی برای مخالفت و کتک کاری نمیمونه میتوست خوب فکر کنه بعد با اون خانم ازواج کنه .
      البته یه زمان حرف مرد حرف بود و قولش قول .
      الان دیگه از این نوع مردها کم پیدا میشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج