جاباما
۵۱۴۱۴۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جنگ صعود تارتار و مایلی‌کهن در بوشهر

هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال با دیدار حساس تیم‌های رده‌های دوم و سوم پیگیری می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال فردا (دوشنبه) با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی، تیم‌های رده دومی و سومی پارس جم جنوبی و ملوان‌ بندرانزلی به مصاف یکدیگر می‌روند. در دیگر دیدار مهم این هفته تیم صدرنشین سپیدرود رشت باید میزبان تیم انتهای جدولی ایرانجوان بوشهر باشد.

*فولاد (وحدت) یزد - نساجی قائمشهر ساعت ۱۶:۴۵

در سه هفته پایانی، هر بازی برای تیم فولاد حکم فینال را دارد. با توجه به اخراج چند بازیکن نساجی، این فرصت برای فولاد فراهم شده تا بتواند سه امتیاز بازی حساس این دیدار را بدست بیاورد. این تیم هفته گذشته در حالی که از حریفش پیش بود، در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کرد و به رتبه شانزدهم جدول سقوط کرد. یزدی‌ها برای فرار از سقوط علاوه بر اینکه خودشان باید بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، باید امیدوار به نتیجه نگرفتن دیگر رقبا هم باشند. از طرف دیگر حسین مسگرساروی سرمربی نساجی مازندران اصلاً از شرایط تیمش راضی نیست و به همین دلیل تصمیم به کنار گذاشتن شش نفر از بازیکنان خود گرفت. نساجی در میانه فصل وضعیت خوبی در جدول داشت و هواداران این تیم تا حد زیادی امیدوار بودند تا پس از سال‌ها، تیم محبوب خود را در لیگ برتر ببینند، اما تصمیمات اشتباه مدیران این تیم سبب شد نساجی اکنون هیچ امیدی به لیگ برتری شدن نداشته باشد.

*مس رفسنجان - بادران تهران ساعت ۱۶:۴۵

جدال تیم‌های یازدهم و پنجم جدول رده‌بندی؛ مس دیگر نه امیدی برای صعود دارد و نه دیگر خطر سقوط تهدیدش می‌کند. این تیم در ابتدای فصل جزو تیم‌های قعر نشین بود اما پس از روی کار آمدن کریستوویچ توانست نتایج خوبی بگیرد. مس می‌تواند با امتیازگیری از سه دیدار باقیمانده، چند رتبه در جدول رده‌بندی بالا برود و وضعیت مناسب‌تری کسب کند. بادران نیز با وجود اینکه هنوز روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را دارد، اما ربیعی سرمربی این تیم نیز امید چندانی به لیگ برتری شدن ندارد. نارنجی پوشان تهرانی از ابتدای لیگ دسته اول، چه در زمانی که میثاقیان هدایت این تیم را بر عهده داشت و چه بعد از آنکه ربیعی به این تیم اضافه شد، همواره جزو تیم‌های مدعی و بالانشین جدول بوده‌اند.

* خونه‌به‌خونه بابل - فجر سپاسى شیراز ساعت ۱۶:۴۵

رویارویی دو تیم آماده فجر و خونه‌به‌خونه در حالی که هر دو تیم از سه بازی گذشته خود هفت امتیاز بدست آورده‌اند، می‌تواند جذاب باشد. تیم خونه‌به‌خونه در دو دیدار گذشته خود مقابل دو تیم مدعی مس کرمان و گل‌گهر موفق شده به برتری برسد. شاگردان دست‌نشان همچنان در انتظار نتیجه رأی دیدار مقابل نساجی هستند. در صورت تکرار رأی کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر برنده اعلام شدن تیم بابلی، این تیم می‌تواند تا رتبه پنجم جدول بالا بیایید و باز هم کور سوی امیدی برای لیگ برتر شدن پیدا کند، اما خونه‌به‌خونه برای کسب سه امتیاز این مسابقه، کار آسانی پیش رو ندارد و باید مقابل تیم آماده فجرسپاسی قرار بگیرد.

فجر با هدایت غلامحسین پیروانی هفته گذشته پس از چند هفته بالاخره موفق شد از رده هفدهم جدول جدا شود و یک پله در جدول بالا بیاید. حالا شاگردان پیروانی روحیه مضاعفی گرفته‌اند و قطعا تلاش می‌کنند تا با پیروزی در این بازی و در صورت نتیجه نگرفتن خیبر خرم‌آباد، یک پله دیگر در جدول صعود کند.

*آلومینیوم اراک - گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۶:۴۵

عملکرد موفق مهدی پاشازاده در آلومینیوم باعث شده تا زمزمه‌های تمدید قرارداد این مربی با باشگاه آلومینیوم برای فصل آینده نیز به گوش برسد. آلومینیوم دو دیدار گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و عملکرد مناسبی را از خود به جا گذاشته است. آلومینیوم از جمله تیم‌هایی است که عملکردش در سه هفته پایانی تأثیر فراوانی بر سرنوشت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر و سقوط کننده به لیگ دسته دوم دارد. این تیم پس از این دیدار به ترتیب باید با تیم‌های بادران تهران و فجرسپاسی شیراز مصاف کند.

گل‌گهر در بدترین زمان ممکن دچار افت شد و دو بازی گذشته خود را شکست خورد. شاگردان بگوویچ هفته گذشته در خانه خود مقابل پارس جنوبی یکی از رقبای اصلی‌شان برای صعود شکست خوردند و بازی شش امتیازی را به حریف مستقیمش واگذار کردند. همین باخت باعث شد این تیم به رده چهارم جدول سقوط کند و حالا در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات، باید منتظر شکست تیم‌های بالانشین خود باشد. گل‌گهر علاوه بر این بازی، هفته آینده نیز دیدار حساسی مقابل سپیدرود دارد و شاید در آن مسابقه تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شود. گل‌گهر با ۴۳ گل زده، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد اما در دو هفته گذشته عملکرد مناسبی در این زمینه نداشته و فقط یک گل به ثمر رسانده است.

* راه‌آهن تهران - مس کرمان ساعت ۱۶:۴۵

شکست‌ خورده‌های هفته سی‌و‌یکم به مصاف هم می‌روند. مس کرمان و راه‌آهن هر دو در چند هفته گذشته روند رو به نزولی داشته‌اند تا جایی که تیم مس از کورس صعود به لیگ برتر جا ماند و راه‌آهن نیز در خطر سقوط به لیگ دسته دو قرار گرفته است. راه‌آهنی که در نیم فصل نخست با هدایت پاشازاده توانسته بود نتایج خوبی کسب کند، به دلیل مشکلات مالی سرمربی خود و چند بازیکن تأثیرگذارش را از دست داد. این تیم در نیم‌فصل دوم به دین‌محمدی سپرده شد اما هر چه به پایان لیگ نزدیک می شویم، این تیم هم با مشکلات بیشتری مواجه شد و اکنون جایگاه خود را حتی برای ماندن در لیگ دسته اول هم در خطر می‌بیند. از سوی دیگر تیم مس کرمان نیز در نیم فصل دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست خود را در قامت یک مدعی صعود معرفی کند، اما تحمل سه شکست در چهار هفته اخیر باعث شد تا این تیم کرمانی به رتبه ششم جدول سقوط کند و دیگر امیدی به صعود نداشته باشد.

*سپیدرود رشت - ایرانجوان بوشهر ساعت ۱۶:۴۵

سپیدورد برای صعود به لیگ برتر و ایرانجوان برای فرار از سقوط مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. سپیدرود نزدیک‌تر از همیشه به لیگ برتر است و هوادارانش امیدوار به صعود به لیگ برتر هستند. بازیکنان این تیم در این فصل با وجود تمام مشکلات مالی که داشتند توانستند عملکرد فوق‌العا‌ده‌ای داشته باشند و مدعی اصلی قهرمانی لیگ دسته اول هستند. نظرمحمدی و شاگردانش تلاش می‌کنند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند و یک گام دیگر به صعود نزدیک‌تر شوند. ایرانجوان نیز با پیروزی که هفته گذشته مقابل فولاد یزد به دست آورد، تا حد زیادی شانس بقای خود را در لیگ دسته اول افزایش داد اما باز هم برای فرار از جمع تیم‌های انتهای جدولی نیاز به این سه امتیاز دارد.

* اکسین البرز - نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۶:۴۵

انتظار می‌رفت در نیم فصل دوم و بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی هدایت اکسین را بر عهده گرفت، این تیم بتواند عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل اول از خود نشان دهد و به جمع تیم‌های مدعی اضافه شود اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. یحیی گل‌محمدی و تیمش با 42 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و دیگر هیچ امیدی به ادامه لیگ ندارند. نفت مسجدسلیمان نیز همچنان در منطقه خطر قرار دارد و برای اینکه خیالش از بابت عدم سقوط به لیگ دسته دو راحت شود، نیاز به چهار امتیاز از سه دیدار آینده دارد.

*پارس جنوبی جم بوشهر - ملوان بندر انزلیساعت ۱۷

بی‌شک این بازی، حساس‌ترین دیدار این هفته است. تیم‌های پارس جنوبی و ملوان با 56 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار دارند و نزدیک‌ترین تیم‌های تعقیب کننده سپیدرود صدرنشین هستند. هر کدام از این دو تیم که بتواند سه امتیاز این بازی را بدست بیاورد، گام بلندی را برای صعود به لیگ برتر برداشته است. پارس جنوبی با 12 گل خورده عملکرد فوق‌العاده‌ای در خط دفاع داشته و تارتار امیدوار است در دیدار فردا مقابل ملوان، با تکیه بر همین قدرت دفاعی بتواند دست پر از زمین خارج شود. قوهای سپید انزلی نیز با توجه به اینکه هفته آینده باید به مصاف خونه‌به‌خونه بابل بروند، نیاز فراوانی به سه امتیاز این بازی دارند تا با خیال راحت گام به آن بازی حساس بگذارند.

* استقلال اهواز _ خیبر خرم‌آباد ساعت ۱۷:۱۵

استقلال اهواز سقوط کرده به لیگ دو بدترین عملکرد را در همه خطوط داشته و به نوعی با استحقاق کامل به لیگ پایین‌تر سقوط کرده است. این بازی بهترین فرصت برای تیم خیبر است تا سه امتیاز خارج از خانه حساس اما راحت را بدست بیاورد. آبی‌های اهواز در چند هفته گذشته همواره تیم شکست خورده زمین بوده‌اند و به احتمال زیاد خیبر در دیدار مقابل این تیم کار سختی نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sattar sbs

      امیدوارم تیمهای استانمون گیلان به لیگ برتر صعود کنند انشا..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج