۵۱۴۱۹۶
۲ نظر
۵۰۲۰
۲ نظر
۵۰۲۰
پ

به به چه فصل خوبی!

کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

کنسرت های بهاره آن قدر متنوع و جذاب هستند که با هر سلیقه ای می توانید به تماشای آن ها بنشینید و لذت ببرید.

هفته نامه همشهری جوان - محمدرضا جعفری: کنسرت های بهاره آن قدر متنوع و جذاب هستند که با هر سلیقه ای می توانید به تماشای آن ها بنشینید و لذت ببرید.

در این بهار دل انگیز که بلبل مشغول به غزل خوانی و قمری در حال ترانه گفتن است، بهترین وقت است که به جای لم دادن روی مبل و چرت زدن، دور هم جمع شویم و یک حرکت فرهنگی کنیم. کتاب خواندن که خیلی سخت است، سینما که همیشه هست، تئاتر هم که زیادی روشنفکری است، فقط کنسرت دیدن است که می تواند تمام اعضای خانواده یا دوستان را کنار هم جمع کند و همه خوشحال و راضی باشند.
احتمالا می دانید که انتشار آلبوم در ایران نفع مالی چندانی برای خوانندگان ندارد و خیلی ها فقط آلبوم می دهند که در کنسرت هایشان حرف نویی برای گفتن داشته باشند، البته این روزها تب تک آهنگ دادن هم بالاست ولی باکلاس ها ترجیح می دهند همچنان آلبوم جدید منتشر کنند تا از تبلیغات کنسرت آلبوم جدید بهره مند شوند. خوشبختانه تنوع کنسرت های پیش رو هم آن قدر زیاد هست که هر کسی بتواند براساس علایق و سلایقش به تماشای هنرنمایی موزیسین و خواننده محبوبش بنشیند. ما هم برای این که کارتان را راحت کنیم، کنسرت ها را دسته بندی کردیم تا با فراغ بال بیشتری انتخاب کنید.

عاشقانه ها

دلمون گرفت این هم قفس

حمید حامی

31 فروردین/ ساعت 21/ 55 تا 90 هزار تومان/ تالار ابریشم فومن

۲۴ و ۲۵ اردیهبشت/ ساعت ۲۱:۳۰/ ۵۰ تا ۱۳۰ تومان/ تالار وحدت تهران
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

حامی از آن دست خواننده های باسابقه ای است که سال هاست مخاطبان سینه چاکش را حفظ کرده ولی چندان موفق به جذب مخاطب جدید نشده است. هنوز هم که هنوز است با پخش آهنگ فیلم «سام و نرگس» خیلی ها بغض می کنند. برای همین خیلی از کسانی که دلشان برای بغض کردن در کنسرت تنگ شده، منتظر هستند زمان کنسرت جدید حامی فرا برسد و در حوالی استیج یک دل سیر گریه کنند.
دال بند

۱۲ و ۱۳ اردیبهشت/ ساعت ۲۱: ۳۰/ ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان/ تالار وحدت
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

«دال بند» یکی از متاخرترین گروه های است که پا به میدان گذاشته و در این مدت کم هم حسابی جایش را در دل مردم باز کرده است. سال پیش، همین موقع ها بود که اولین آلبوم این گروه به نام «گذر از اردیبهشت» منتشر شد که حال و هوای لطیف آلبوم به شدت به حس و حال این روزها نزدیک است. «دال بند»ی ها شهریور پارسال در تالار وحدت روی سن رفتند و حالا قرار است دوباره این حال خوب را تکرار کنند.
علی زند وکیلی

۲۷ فروردین/ ساعت ۲۱:۳۰/ ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان/ سالن ارشاد گنبد کاووس

28 فروردین/ ساعت 19 و 21:30/ 50 تا 100 هزار تومان/ سالن میزبان بابلسر
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

علی زند وکیلی یکی از خواننده های جوانی است که مسیر شهرتش را آهسته طی کرد ولی با وام گرفتن از هنر پیشکوست های موسیقی خیلی زود خودش را ثابت کرد و شد پای ثابت سالن های کنسرت سراسر کشور. زند وکیلی اواخر سال پیش آلبوم «رویای بی تکرار» را منتشر کرد و خودش را از فضای نوستالژیک آلبوم قبلی اش جدا کرد. کارهای علی زند که بیشتر اشعار و ترانه هایش عاشقانه هستند، خوراک کسانی است که می خواهند کاری کلاسیک و استاندارد گوش دهند و در عین حال نیم ساعت معطل تکنوازی تنبور نشوند.
رستاک حلاج

هشتم اردیبهشت/ ساعت 21:30/ 40 تا 130 هزار تومان/ مرکز همایش های برج میلاد
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

«رستاک» به تازگی مجوز کنسرت گرفته و سال گذشته برای اولین بار روی استیج رفت و پس از سال ها حضور زیرزمینی با مخاطبانش رو در رو شد و آهنگ های عاشقانه و خسته اش را همخوانی کرد. این اتفاق خیلی ها را خوشحال کرد و انتظار می رفت که روند این کنسرت ها ادامه دار باشد ولی فرصت برای حضور مجدد رستاک تا به اردیبهشت امسال مهیا نشد.
پرانرژی ها

بمبی بمبی بمب عشق

امید حاجیلی

28 فروردین/ ساعت 20 و 22:30/ 40 تا 90 هزار تومان/ سالن هلال احمر کرمان
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

چند سالی است که لقب پرشر و شورترین خواننده پاپ کشور را به خودش اختصاص داده و کنسرت هایش مخصوص تخلیه انرژی است. پس اگر نمی دانید انرژی تان را کجا بریزید، حتما حتما به کنسرت های امید حاجیلی، سری بزنید و مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید. این نوازنده ترومپت و استاد دانشگاه که روزهای پایانی سال 95 در سالن میلاد روی صحنه بود، حالا قرار است به مرکز کشور سفر کند و برای مردم کویر بخواند.

فرزاد فرزین

یک اردیبهشت/ ساعت ۱۹:۳۰/ ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان/ نمایشگاه بین المللی
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

فرزاد فرزین که همه آلبوم هایش با حرف «ش» شروع می شود، یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ است مخصوصا بین خانم ها. فرزین همیشه برای کنسرت هایش سنگ تمام می گذارد و هر بار تلاش می کند چیز جدیدی به مخاطبانش ارائه دهد. اولین اجرای ۳d mapping و شبیه سازی کنسرت در سال ۱۴۰۰ بخشی از خلاقیت های فرزین روی صحنه است. پس مطمئن باشید که در این کنسرت ها خوابتان نمی برد و هر بار با یک اتفاق جدید رو به رو می شوید.

محمد علیزاده

30 فروردین/ ساعت 18:30 و 20:30/ 65 تا 110 هزار تومان/ سالن خلیج فارس شهریار

۹ و ۱۰ اردیبهشت/ ساعت ۱۹ و ۲۲:۱۵/ ۴۵ تا ۱۳۰ هزار تومان/ سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

سال گذشته رکورد بیشترین تعداد کنسرت را در کشور به نام خودش ثبت کرد و در بیشتر شهرهای کشور روی صحنه رفت. ویژگی مهم محمد علیزاده این است که روی استیج ادا در نمی آورد و به صورت دلی با مخاطبانش ارتباط می گیرد، حتی ممکن است به کیفیت خوانندگی اش لطمه بزند ولی همین بی تکلف بودن باعث محبوبیت بیشترش می شود. پارسال علیزاده با خواندن تیتراژ «برادر» برای سریالی به همین نام تندیس مردمی بهترین خواننده تیتراژ را از برنامه «سه ستاره» گرفت.

حامد همایون

7 و 8 اردیبهشت/ 50 تا 90 هزار تومان/ تالار چیچک تبریز

۱۲ اردیبهشت/ ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان/ سالن نهم دی گرگان
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

این شیرازی تازه ترین خواننده پرمخاطب این روزهای موسیقی پاپ کشور است. حامد همایون در یک سال گذشته با حمایت محسن رجب پور حسابی گل کرد و خیلی زود جای خودش را بین مردم پیدا کرد. حامد محمودزاده با اسم هنری همایون، اولین کنسرتش را در جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار کرد و بعد هم سوار بر اسب مراد شد و در سراسر کشور کنسرت برگزار کرد.

محسن رجب پور، مدیر شرکت «ترانه شرقی» اعلام کرده که امسال حامد همایون به همراه گروه ارکستر «ترانه وار» راهی اروپا و حتی آمریکا و کانادا می شوند تا ایرانی های خارج از کشور هم بتوانند از شرکت در کنسرت همایون لذت ببرند. اما همایون فعلا در ایران است و همچنان در شهرهای مختلف کنسرت برگزار می کند.

محسن یگانه

۲۷ و ۲۸ فروردین/ ساعت ۱۹ و ۲۲/ ۳۵ تا ۱۰۰ هزار تومان/ آمفی تئاتر ذوب آهن شاهرود

31 فروردین و یک اردیبهشت/ ساعت 19:30 و 22/ 50 تا 80 هزار تومان/ سالن بانک صادرات خرم آباد

ششم و هفتم اردیبهشت/ ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱: ۳۰/ ۴۰ تا ۱۴۰ هزار تومان/ مرکز همایش های برج میلاد تهران
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

مشکلی که برای حنجره محسن یگانه پیش آمد و باعث شد بعضی از کنسرت های نوروزی اش را کنسل کند، خیلی ها را نگران کرد اما یگانه با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد که مشکل خاصی ندارد و به تجویز پزشک چند اجرایش را لغو کرده و به زودی باز هم روی صحنه بر می گردد، خواننده خوش چهره و پرمخاطب پاپ که دو سال پیش آلبوم «نگاه من» را منتشر کرد، خیلی زود به قولش وفا کرده و قرار است روزهای پایانی فروردین ماه به روی صحنه برگردد.

محسن یگانه که بیشتر ترانه های آلبوم هایش را خودش می گوید، بعد از این همه سال رگ خواب مخاطب دستش آمده و خوب می داند کنسرت هایش را چطور خیلی زود به مرحله سولدآت برساند. یگانه 27 و 28 فروردین در شاهرود روی صحنه می رود. 31 فروردین و یکم اردیبهشت در خرم آباد است و بعد برای اجرای پرشورش در سالن اصلی برج میلاد حاضر می شود؛ اجرایی که از همین حالا تمام بلیت هایش به فروش رسیده و برج میلاد چهار سانس در قرق محسن یگانه و مخاطب هایش است.

برای سنتی دوست ها پشنهادهای ویژه ای داریم

دوباره آم به سخن

کیهان کلهر

۳۰ فروردین/ ساعت ۲۰/ ۴۰ تا ۹۰ هزار تومان/ مجمع خاتم الانبیا رشت
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

تنها ایرانی ای که توانسته به همراه یک گروه موسیقی جایزه گرمی را از آن خود کند، سال پیش تور کنسرت های رایگانش را به راه انداخت و در خیلی از شهرهای کشور با کمترین دستمزد روی صحنه رفت. کیهان کلهر که با کمانچه اش روی صحنه بیداد می کند، بارها اعلام کرده که موسیقی برای مردم است و تمام تلاشش را می کند که گروه معروف «راه ابریشم» که جایزه گرمی گرفته، برای برگزاری کنسرت به ایران بیاورد ولی هنوز شرایط مهیا نیست و فعلا خود استاد برای اجرای «پردگیان باغ سکوت» در سراسر کشور روی صحنه می رود.

قرار است این اجرا که تا به حال در 56 شهر روی صحنه رفته است، باز هم ادامه داشته باشد و مردم شهرهای رشت، کاشان، شیراز، اصفهان و یزد هم از جادوی کلهر لذت ببرند. کلهر در ادامه با گروه موسیقی بروکلین راید در سانتا باربارای کالیفرنیا به اجرای برنامه خواهدپرداخت و بعدتر هم برنامه های متعددی را با «علیرضا قربانی» در آمریکا و کانادا روی صحنه خواهدبرد.

شهرام و حافظ ناظری

۲۹ و ۳۰ فروردین/ ساعت ۲۰:" ۳۰/ ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان/ تالار وحدت تهران
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

سالار عقیلی یکی از پرکارترین خوانندگان سنتی کشور است که علاوه بر انتشار تک آهنگ، آلبوم و تیتراژخوانی هایش در اجرای کنسرت هم کم نمی گذارد. عقیلی در داخل و خارج از کشور مدام روی صحنه است و در بیشتر موارد هم با سالنی مملو از جمعیت رو به رو می شود.

اگر هم کلاسیک باز هستید این گروه مختص شماست

از عروسی فیگارو تا دریاچه قو

شهرداد روحانی

ارکستر سمفونیک تهران 24 و 25 اردیبهشت/ ساعت 21:30/ 45 تا 100 هزار تومان/ تالار وحدت تهران

رسیتال پیانو/ ۱۴ اردیبهشت/ ۱۸:۳۰/ ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان/ سلماس هراتی ساری
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «شهرداد روحانی» روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین با اجرای اورتور «عروسی فیگارو» از ولفگانگ آمادئوس موتزارت، سوییت «دریاچه قو» اثر پیتر ایلیچ چایکوفسکی و «شهرزاد» ساخته ریمسکی کرسکاکف روی صحنه حاضر شد. در ضمن شهرداد روحانی ۱۴ اردیبهشت هم به ساری می رود تا مخاطبان موسیقی کلاسیک را در شمال کشور حسابی کیفور کند.

کُر فلوت تهران

31 فروردین و یکم اردیبهشت/ ساعت 21/ 50 و 50 هزار تومان/ تالار رودکی تهران
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

کر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری سعید تقدسی دو سالی است که شروع به فعالیت کرده و در این مدت توانسته مخاطب مخصوص خودش را پیدا کند و علاقه مندان به کنسرت تخصصی را تا حدی راضی نگه دارد. کر فلوت تهران شامل چهار ساز از خانواده فلوت است: پیکولو، فلوت آلتو و فلوت باس.

گروه مهبد

18 اردیبهشت/ ساعت 21:30/ 40 تا 90 هزار تومان/ تالار وحدت تهران
کنسرت های بهاره؛ داغ و متنوع و جذاب

گروه مهبد پارسال کنسرتی در شهر قم برگزار کردند که با حاشیه های زیادی مواجه شد. با این که اعضای گروه به حساسیت ها آشنا بودند و اشعار انقلابی و عرفانی را اجرا کردند و لی باز هم مورد انتقاد قرار گرفتند و کار به استعفای مدیر کل ارشاد استان قم کشید. این گروه موسیقی حالا قرار است در تالار وحدت تهران روی صحنه بروند و قطعات کلاسیکی را با اشعاری از مولانا روی صحنه اجرا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شوالیه آواز ایران تبریز برنامه داره نه تهران

    • هستی

      البته :
      کنسرت آقای فرزین 1 اردیبهشت در قزوین هست نه
      میلاد نمایشگاه تهران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج