۵۱۴۲۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خانزاده: قهرمانی زودهنگام یعنی قدرت پرسپولیس

مدافع سیاه جامگان در رابطه با احتمال ماندگاری در لیگ برتر می گوید ما به هیچ چیزی جز بازی های پیش رو فکر نمی کنیم، بازی به بازی پیش می رویم تا بتوانیم به هدف مان برسیم. ​​​​​​​

ورزش سه: محمدرضا خانزاده پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان کسب امتیاز از این تیم در رابطه با اوضاع فعلی سیاه جامگان به صحبت پرداخت. وی درباره وضعیت این روزهای تیم گفت: خداراشکر این روزها اوضاع خوبی داریم، نظم و انضباط به تیم بازگشته و شرایط خوبی پیدا کردیم، به دلیل حساسیت بازی های پایان فصل و شرایط ویژه ای که داریم مسئولان نیز به تیم نزدیک شده اند، ای کاش زودتر این اتفاق می افتاد و مسئولان به دردهای تیم می رسیدند.

او در رابطه با احتمال ماندن این تیم در لیگ برتر گفت: ما به هیچ چیزی جز بازی های پیش رو فکر نمی کنیم، بازی به بازی پیش می رویم و تلاش مان را به کار می بندیم تا بتوانیم با موفقیت کار را به اتمام برسانیم. خوشبختانه انرژی خوبی در تیم است و سعی مان را می کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه مان برسیم.

مدافع مشهدی ها در رابطه با موفقیت این تیم در خط دفاعی و سخت گل خوردن سیاه جامگان گفت: دلیلی ندارد که ما بخواهیم گل بخوریم، کاملا مشخص است که هر دفاعی تمایل ندارد دروازه خود را باز شده ببیند و بازیکنان تیم ما هم تا پای جان از دروازه تیم شان مراقبت می کنند.

وی در رابطه با همکاری با میثاقیان و بدون شکست بودن سیاه جامگان در حضور این مربی گفت: احتیاجی نیست من راجع به اکبرآقا صحبت کنم، کارنامه او مشخص است و دوران حضورش در سیاه جامگان همه چیز را مشخص می کند، مهمترین درسی که در این مدت از وی گرفتم این بود که او حداقل بیست ساعت از بیست و چهار ساعت شبانه روز را به تیم فکر می کند و این موضوع برای من خیلی جالب است. همین تفکر باعث شده تا انرژی فراوانی به تیم تزریق شود.

مدافع سابق پرسپولیس در رابطه با قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: از هفته اول هم گفتم که این تیم لیاقت قهرمانی دارد، پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد، آنها باید قهرمان می شدند و باید قبول کنیم قهرمانی به پرسپولیس می آید، در بزرگی پرسپولیس همین بس که این تیم توانسته سه هفته زودتر از پایان لیگ به قهرمانی برسد.

خانزاده در پایان گفت: ای کاش پرسپولیس بازیکنان بیشتری جذب می کرد تا در برخی از بازی ها خلأ کمبود بازیکن را حس نمی کرد، در لیگ کاملا مشخص بود این تیم قهرمان می شود اما آنها لیاقت قهرمانی در آسیا را هم دارند، امیدوارم این تیم بتواند قدرتمندتر شود و با دست بازتری در بازی های آسیایی حضور پیدا کند تا بتواند آنجا هم لیاقت خود را به اثبات برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج