جاباما
۵۱۴۸۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

iPad ۴ قدیمیتان را با iPad Air ۲ تعویض کنید

اگر شما نخستین iPad اپل (اواخر سال ۲۰۱۲ عرضه شد) با آن رابط موجود در همه جا را خریدید و نیاز دارید تا آن را دوباره تعمیر کنید، احتمالا بخواهید یکبار برای همیشه آن را به بینظیرترین شکل ممکن ارتقاء دهید! اخم نکنید.

وب سایت زوم تک: اگر شما نخستین iPad اپل (اواخر سال ۲۰۱۲ عرضه شد) با آن رابط موجود در همه جا را خریدید و نیاز دارید تا آن را دوباره تعمیر کنید، احتمالا بخواهید یکبار برای همیشه آن را به بینظیرترین شکل ممکن ارتقاء دهید! اخم نکنید. اگر شما واجد شرایط جایگزین کردن اپل باشید، اپل شما را با فرستادن یک (iPad Air ۲ (۲۰۱۴ خوشحال خواهد کرد.
iPad 4 قدیمیتان را با iPad Air 2 تعویض کنید

بنا به گزارشات، یادداشت به بیرون درز کرده اپل مبنا بر تعویض دستگاه های کهنه iPad 4 با iPad Air 2 می باشد که در اکتبر سال ۲۰۱۴ منتشر شد. اپل که به مدت دو سال و نیم دستگاه های iPad 4 را تولید کرد، هم اکنون تولید آن ها را متوقف کرده است. و در حال حاضر به نظر می رسد مقداری از سهام خود را صرف ارائه به مشتریان خود کرده است.

تبلت پرچمدار اپل در سال ۲۰۱۴، توسط چیپست A8X اپل به همراه رم داخلی ۲ گیگابایت قدرت یافته است. صفحه نمایش این تبلت ۹.۷-اینچ و دارای رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ می باشد. باتری iPad Air 2 7340 میلی آمپر است. دوربین عقب ۸ مگاپیکسل به همراه دیافراگم f/2.2 و دوربین جلوی آن ۱.۲ مگاپیکسل مختص سلفی و ویدیو چت می باشد.

iPad Air 2 دارای ضخامت ۶.۱ میلی متری می باشد که این اندازه در مقایسه با iPad Air اصلی اپل ۱.۴ میلی متر و نسبت به iPad 4 3.3 میلی متر باریکتر است.

علاوه بر این مشخصات، iPad Air 2 دارای فضای ذخیره سازی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت می باشد. بنابراین، می توانید تصور کنید که یک ارتقاء فوق العاده را برای iPad 4 قدیمیتان در نظر گرفته اید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج