جاباما
۵۱۴۸۹۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی گفت: مقرر شده ۲ مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان در دو استان تهران و البرز راه اندازی شوند.

خبرگزاری میزان: رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی گفت: مقرر شده ۲ مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان در دو استان تهران و البرز راه اندازی شوند.

مجید رضا زاده گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دو مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان در دو استان تهران و البرز راه اندازی خواهند شد.

وی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته، این دو مرکز در اردیبهشت ماه کار خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تهیه دستورالعمل لازم به منظور راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان اظهارکرد: دستور العمل راه اندازی و فعالیت این مراکز در سازمان بهزیستی کشور تهیه شده و در این رابطه با مشکل مواجه نیستیم.

رضازاده ادامه داد: دو مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان و نوجوانان متخص افراد زیر ۱۸ سال خواهند بود و در این مراکز به طور تخصصی به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه می شود.

وی در خصوص ظرفیت در نظر گرفته شده برای مراکز ترک اعتیاد کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه تعیین شده که به دو مرکز ابلاغ شده است، ظرفیت این مراکز نیز برابر سایر مراکز ترک اعتیاد فعال در سراسر کشور خواهد بود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از شناسایی کودکان و نوجوانان معتاد فاقد خانواده خبرداد و تصریح کرد: پس از حضور کودکان و نوجوانان معتاد در مراکز ویژه ترک اعتیاد، وضعیت خانواده آنها نیز رصد شده و در صورتی که این افراد فاقد خانواده باشند، برای نگهداری به مراکز سازمان بهزیستی کشور ارجاع داده می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بجای اینکه مرکزترک اعتیادبزنیدبفکرپیشگیری واموزش کودکان ونوجوانان بپردازیدواقع خیلی زشته برای ماایرانیان باتمدن چرابایداینجوری تصمیم بگیرید

    • بدون نام

      سلام یک نفر پیدانشد بگه من کاندید شدن برای اینکه اعتیتد را ریشه کن کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج