۵۱۴۹۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش بینی آینده؛

بیابان ها و مریخ مسکونی می شوند!

یکی از موسسان شرکت اپل پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری مطرح کرده است بر اساس این پیش بینی ها زندگی شهری در بیابانها امکانپذیر می شود.

خبرگزاری مهر: یکی از موسسان شرکت اپل پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری مطرح کرده است بر اساس این پیش بینی ها زندگی شهری در بیابانها امکانپذیر می شود.

بیابان ها و مریخ مسکونی می شوند!
به نقل از سی نت، وی که در نشستی به نام Comic-Con در سیلیکون ولی با عنوان " آینده بشریت؟ ما در سال ۲۰۷۵ در کجا خواهیم بود؟ " شرکت کرده بود، اظهار داشت: اپل برای مدتی طولانی و مانند آی بی ام در صحنه خواهد بود. به نقدینگی اپل نگاه کنید. این شرکت می تواند در هر چیزی سرمایه گذاری کند. مسخره است که انتظار داشته باشیم آنها در سال ۲۰۷۵ در صحنه نباشند. اوضاع در مورد گوگل و فیس بوک هم به همین منوال است.

وزنیاک همچنین پیش بینی کرد که در دهه های آینده شهرهای جدیدی در بیابان ها شکل بگیرند و با توجه به پیشرفت فناوری خانه سازی در بیابان ها کار دشواری نخواهد بود. همچنین شاتل های پرسرعت می توانند افراد را به سرعت از نقطه ای به نقطه دیگر ببرند و پوشیدنی های هوشمند حرکت در گرمای طاقت فرسای بیابان ها را تسهیل می کنند.

وزنیاک از تاثیرگذاری فزاینده هوش مصنوعی هم خبر داد و پیش بینی کرد افراد قادر به تعامل با دیوارهای هوشمند و دیگر سطوح برای خرید، برقراری ارتباط و انجام تفریح و سرگرمی خواهند بود.

وزنیاک افزود که سیاره مریخ هم به مستعمره ای برای ساکنان کره زمین مبدل می شود و تا سال ۲۰۷۵ مسافرت به این سیاره قرمزرنگ هم رونق می گیرد. سکونت عده ای از ساکنان زمین بر روی مریخ و فعال شدن برخی صنایع سنگین در این سیاره از جمله دیگر پیش بینی های وی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج