جاباما
۵۱۴۹۸۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اپلیکیشن «اسنپ چت» خاص افراد ثروتمند است!

گفته می شود اوان اشپیگل، مدیر عامل اسنپ چت، در سخنانی اظهار کرده که اسنپ چت اپلیکیشنی "فقط خاص افراد پولدار" است.

وب سایت تک شات: گفته می شود اوان اشپیگل، مدیر عامل اسنپ چت، در سخنانی اظهار کرده که اسنپ چت اپلیکیشنی "فقط خاص افراد پولدار" است. این بخشی از اتهاماتی است که آنتونی پامپلیانو در شکایتی که در ماه ژانویه علیه کمپانی مادر این اپلیکیشن ارایه کرد مطرح شده است. به گفته ی پامپلیانو، این سخنان پس از این مطرح شد که وی طرح خود را در خصوص افزایش کاربران در بازارهای بین المللی که هم اکنون به میزان قابل توجهی از رسانه های اجتماعی برای افزایش تعداد کاربران روزانه خود استفاده می کنند، ارایه داد.
اپلیکیشن «اسنپ چت» خاص افراد ثروتمند است!
در آن زمان پامپلیانو می دانست که این شبکه اجتماعی در افزایش تعداد کاربران خود در سایر کشورها موفق نبوده است. سپس اشپیگل در پاسخ به سرپرست سابق تیم افزایش کاربران خود گفت که این اپلیکیشن فقط خاص افراد ثروتمند است و قصد ندارد اسنپ چت را در کشورهای فقیری همچون هندوستان و اسپانیا گسترش دهد.

برای هر شبکه اجتماعی، بالا بودن تعداد کاربران فعال می تواند عامل موفقیتی در جذب تبلیغات باشد. اما به نظر می رسد اسنپ چت تمرکز خود را بر روی بازارهایی که کاربران آن از متوسط درآمد بالاتری برخوردارند قرار داده است. یک مثال تمرکز اسنپ چت بر iOS در مقایسه با اندروید است که از وضعیت مالی بهتر دارندگان محصولات iOS حتی در کشورهای در حال توسعه ریشه می گیرد. بعلاوه، تمرکز اسنپ چت بر روی بازار آمریکا نیز به دلیل متوسط درآمد بالاتر در میان کاربران آمریکایی در مقایسه با کاربران آسیایی است. اما این تمرکز حالا روی زشت خود را نشان داده و اسنپ چت در مقابله با فیسبوک در تلاش است کاربران اندرویدی خود را در بازارهای بین المللی افزایش دهد. اشپیگل وعده داده که عملکرد و تجربه کاربری اپلیکیشن اندرویدی خود را با به کارگیری چند توسعه دهنده پلتفرم اندروید بهبود بخشد.

اما این اظهارات تنها بخشی از چندین اتهامی است که پامپلیانو در شکایت خود علیه کمپانی اسنپ تقدیم دادگاه کرده است. پامپلیانو در شکایت خود ادعا کرده است که اسنپ چت تعداد کاربران خود را به عمد بالاتر نشان می دهد تا مورد توجه تبلیغ کنندگان و سرمایه گذاران خصوصی قرار گیرد. همچنین سرپرست اسبق تیم افزایش کاربران اسنپ چت اظهار می کند که یکی از مدیران ارشد اسنپ از او خواسته یکی از قراردادهایش با فیسبوک را نقض کند و چارت کاملی از ساختار سازمانی فیسبوک با نام مدیران آن را در اختیار وی بگذارد. به گفته ی پامپلیانو، اسنپ چت قصد دارد از این چارت برای جذب افراد از فیسبوک استفاده کند. عدم تبعیت پامپلیانو از این دستور و همچنین عدم همکاری اش در دستکاری تعداد کاربران این اپلیکیشن، به ادعای وی منجر به اخراج او تنها پس از سه هفته همکاری با اسنپ شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج