۵۱۵۰۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عبداللهی: استقلال - تراکتور بازی نایب قهرمانی است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی بعد از بازی با گسترش فولاد ما بیشتر از حریف جریمه شدیم این می‌شود که به امثال هادی نوروزی هم رحم نمی‌کنند.

خبرگزاری فارس: نصرالله عبداللهی در خصوص دیدار روز پنج‌شنبه تراکتورسازی مقابل استقلال و روند آماده سازی آبی‌پوشان گفت: شرایط تیم ما بد نیست و من هم فکر می‌کنم این مسابقه بازی نایب قهرمانی است.

وی افزود: ما تمریناتمان را در تهران پیگیری می‌کنیم و انشاالله روز چهارشنبه راهی تبریز خواهیم شد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص شایعات زیادی که پیرامون نرفتن رحمتی به تبریز برای جلوگیری از فحاشی‌ها علیه وی مطرح شده است، گفت: اصلاً اینگونه نیست، اگر قرار باشد هر بازیکنی را در این فوتبال فحش بدهند و سرمربی آن را به یک شهر نبرد، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و این می‌شود یک بدعت.

وی افزود: یعنی به خاطر اینکه علیه یک بازیکن فحاشی شود، سرمربی باید قید او با بزند؟ فکر نمی‌کنید این کار از فصل آینده بدعت می‌شود و همه تیم‌ها از این کارها می‌کنند؟ کمیته انضباطی باید جلوی این اتفاقات را بگیرد و وقتی تیمی که تماشاگرانش فحاشی می‌کنند ۸ میلیون جریمه و ما ۱۰ میلیون جریمه می‌شویم، این اتفاقات هم می‌افتد.

عبداللهی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: در باری پرسپولیس هم این اتفاقات رخ داد و آقایان به مرحوم هادی نوروزی هم رحم نکردند و چطور انتظار دارید که حرمت‌ها حفظ شود؟ به نظرم من هیأت فوتبال و سازمان لیگ باید به این موضوعات رسیدگی کنند و برای بازی روز پنج‌شنبه هم باید تدابیر ویژه اندیشیده شود. وقتی عکس‌العملی نسبت به فحاشی‌ صورت نگیرد، یواش یواش تبدیل به بدعت می‌شود. ما کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم، نیروهای امنیتی و مسئولان برگزاری باری باید با توجیه کردن تماشاگران چنین کارهایی را انجام بدهند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان قرار است در هتل پارس تبریز مستقر شوند و امیر قلعه‌نویی و تراکتورسازی نیز در این هتل مستقر هستند، گفت: قلعه‌نویی در آن هتل ساکن است، ولی ما هر بار رفتیم اتفاقی رخ نداده است، اما در مورد تراکتورسازی باید بگویم ما استعلام گرفتیم و این تیم تبریزی در این هتل مستقر نخواهد شد.

عبداللهی در خصوص اینکه بازیکنان نظیر رابسون جانواریو، کاوه رضایی، جابر انصاری در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود، گفت: تمام بازیکنانی که اسم بردید قراردادی یکساله دارند و آنها خواستار مطالباتشان هستند. قطعاً اگر با آنها تسویه‌حساب شود، در استقلال می‌مانند و شما مطمئن باشید ما آنها را نگه خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً رابسون با یک باشگاه برزیلی قرارداد دارد و آن باشگاه رقمی معادل ۴ میلیارد تومان از استقلال درخواست کرده است، گفت: رابسون بازیکن قرضی نیست و قرارداد او با باشگاه استقلال یکساله است، او هم جزو بازیکنانی است که اگر مطالباتش پرداخت شود، در تیم ما ماندنی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج