۵۱۵۰۳۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

«برادرکُشی» بر سر اختلافات خانوادگی

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: اختلافات خانوادگی منجر به وقوع یک مورد قتل در این شهرستان شد، اما با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: اختلافات خانوادگی منجر به وقوع یک مورد قتل در این شهرستان شد، اما با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فرزاد اکبری اظهار کرد: برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان، ماموران به محل اعزام شدند و صحنه حادثه را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: طبق اظهارات شاهدان عینی، مرد جوانی پس از رؤیت چند سارق در حیاط منزل، با اسلحه شکاری به سمت آنان تیراندازی می‌کند و در این میان به علت نداشتن، مهارت برادر ۲۵ ساله وی به ضرب گلوله کشته شده و سارقان از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی این موضوع و با حضور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به همراه بازپرس ویژه شعبه قتل و کارشناس سلاح و مهمات و نیز ماموران پاسگاه سمنگان و پلیس آگاهی، طی بررسی به عمل آمده از محل و جسد متوفی مشخص شد که وقوع سرقت صحت نداشته است.

اکبری تصریح کرد: بر همین اساس جهت تکمیل تحقیقات برادر متوفی توسط کارشناشان پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضائی تحت نظر قرار گرفت و در بازرسی به عمل آمده از منزل وی یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز نیز کشف شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از اولیای دم مقتول به صورت جداگانه تحقیق به عمل آمد که مشخص شد در اظهاراتشان تناقض گویی‌های فراوانی وجود دارد و از گفتن حقایق خودداری می‌کنند، از سوی دیگر با اعلام نتیجه پزشکی قانونی، برادر مقتول وقتی با دلایل و مستندات محکمه پسند مواجهه شد چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس پرده از راز این جنایت برداشت و به قتل برادرش به علت اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترنم

      برادرکشی چند وقتی است که گاه و بیگاه در اخبار و روزنامه ها شنیده و دیده میشود!!! اما برادر که تا چند وقت پیش تنها حامی و ستون محکم برادر بوده گویا از بن و پایه دچار لغزش شده و گاه و گذاری میشنویم و جز افسوس و آه و تاسف کاری ازمان برنزی آدم، خدایش بیاموزد و این برادر خدایش ببخشد،

    • بدون نام

      آخه حماقت تا کجا ؟؟؟
      از کی تا حالا کشتن راه حل مشکلات شده؟
      میگم مردها همیشه اختلافات رو اینجوری حل میکردن یا تازگیا پیشرفت کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج