۵۱۵۰۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معمای حضور رحمتی در تبریز

توهین هایی که در تبریز به دروازه بان تیم فوتبال استقلال شد این احتمال را مطرح کرده که وی برای بازی با تراکتور به این شهر نرود.

خبرگزاری مهر: پس از دیدار استقلال با ماشین سازی تبریز که در آن دیدار، پیش از شروع بازی فحاشی بی ربط و عجیبی علیه مهدی رحمتی شروع شد و تا بعد از بازی هم بی توجه به نتیجه بازی ادامه داشت موضوع رحمتی و قلعه نویی و تبریز اندکی پیچیده تر از قبل شد.

در واقع برخی تهمت هایی زدند مبنی بر اینکه چون امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی با هم درگیر بوده اند برخی لیدرها در تبریز خودشان را وسط این ماجرا انداخته اند و در حالی که مسئولان ماشین سازی هم آنها را نمی شناختند بیش از ۹۰ دقیقه به رحمتی فحاشی کردند.

بعد از این ماجرا حتی شایعه شد که استقلال رحمتی را به تبریز نمی برد چون این دروازه بان هنوز مقابل تراکتورسازی قرار نگرفته عصبی و ناراحت است و در آن بازی ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد که به سود استقلال نباشد. با این حال برخی بزرگ تر ها در کادر فنی استقلال با این ایده مخالفت کردند و گفتند قرار نیست کسی از روی سکو استقلال را با بیست میلیون هوادار کوچ کند و ترکیبش را مشخص کند.

پرونده رفتن و یا نرفتن رحمتی به تبریز هنوز باز است. در واقع استقلال هنوز تصمیم قطعی در این رابطه نگرفته چرا که اگر آن هواداران ناشناس دوباره این ماجرا را ادامه بدهند هم برای تراکتورسازی و قلعه نویی بد است و هم برای استقلال و رحمتی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج