۵۱۵۱۰۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

خیرین چند درصد مدارس کشور را می سازند؟

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز عشایر خوزستان گفت: امروز شاهد هستیم که حدود ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته می‌شود؛ امیدواریم روزی برسد که فرزندان ما در بهترین فضا های آموزشی مشغول به تحصیل باشند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز عشایر خوزستان گفت: امروز شاهد هستیم که حدود ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته می‌شود؛ امیدواریم روزی برسد که فرزندان ما در بهترین فضا های آموزشی مشغول به تحصیل باشند.

توکلی در جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز آموزش و پرورش عشایر استان که امروز، دوشنبه ۲۸ اسفندماه در تالار شهید مطهری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که حدود ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته می‌شود.

وی افزود: البته ایرانیان همیشه در این زمینه مطرح بوده‌اند؛ به طوری که پس از هشت سال جنگ تحمیلی کار مدرسه‌سازی را همین خیرین انجام دادند. امیدواریم روزی برسد که فرزندان ما در بهترین فضا های آموزشی مشغول به تحصیل باشند.

همچنین در این مراسم رضا زدوار مدیر مشارکت‌های مردمی سازمان تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان، گفت: متأسفانه امروز یکی از مشکلات جامعه این است که مردم تنها به ظاهر مسائل توجه می‌کنند و همه چیز را در ظاهر می‌بینند. خیرین کسانی هستند که به عمق مطالب توجه بیشتری داشته‌اند.

وی افزود: برای حل مشکلات عشایر باید ابتدا تعادلی را که سال‌هاست در آموزش و پرورش عشایر در مقایسه با شهرهای بزرگ بهم خورده است، برطرف کنیم؛ در بخش فضاهای آموزشی حداقل ۱۱۰ فضای آموزشی در مناطق عشایری ایجاد شده و در نوسازی مدارس اولویت و توجه، فقط و فقط آموزش و پرورش عشایر است.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم از حدود یک‌صد خیر مدرسه‌ساز آموزش و پرورش عشایر خوزستان تجلیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      منهای اون 10درصدی که برای رضای خدا مدرسه سازی میکنند! هستند عده زیادی از مردم که برای فرار مالیاتی مدرسه سازی میکنند! بهرحال درسته مدرسه ای ساخته میشود ولی از اون طرف حق عده ای دیگر از مردم ضایع میشود!

    • بدون نام

      درد و بلای خییرین مدرسه ساز تو سرر.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج