۵۱۵۱۳
۵۲ نظر
۵۲۹۹
۵۲ نظر
۵۲۹۹
پ

افشای بیماری سرطان آنجلینا جولی

جولی بعد از انجام آزمایشاتی متوجه شد که ژنی دارد که او را در معرض ابتلا به سرطان سینه و سرطان تخمدان قرار می دهد، به همین دلیل عمل دوگانه پستان برداری روی او انجام شد.

افشای بیماری سرطان آنجلینا جولی
برترین ها: آنجلینا جولی بعد از انجام آزمایشاتی متوجه شد ژنی دارد که او را در معرض ابتلا به سرطان سینه و سرطان تخمدان قرار می دهد، به همین دلیل عمل دوگانه پستان برداری روی او انجام شد.

به گزارش برترین ها، این بازیگر ۳۷ ساله برنده اسکار و سفیر حسن نیت سازمان ملل می نویسد: «مادرم ده سال با سرطان مبارزه کرد و در ۵۶ سالگی مرد. او آنقدر دوام آورد تا بتواند اولین نوه اش را ببیند و در آغوش بگیرد...

ما اغلب در خانه در مورد "مامانِ مامان" حرف می زنیم و من تلاش می کنم بیماری ای که او را از ما گرفت برای بچه هایم توضیح دهم. آنها می پرسند آیا من هم به این بیماری مبتلا می شوم یا خیر. همیشه به آنها می گویم که نگران نباشند، ولی حقیقت این است که من ژن "معیوبی" به نام BRCA۱ دارم که خطر ابتلا به سرطان سینه و سرطان تخمدان را به شدت افزایش می دهد.»

جولی اعتراف می کند که احتمالات به نفع او نبودند: «دکترهایم تخمین زدند که من ۸۷ درصد ریسک ابتلا به سرطان سینه و ۵۰ درصد ریسک ابتلا به سرطان تخمدان دارم. البته این میزان ریسک برای هر خانمی متفاوت است. می دانستم که باید با این واقعیت روبرو شوم، پس تصمیم گرفتم پیشگیری کنم و تا آنجا که می توانم ریسک را کاهش دهم. تصمیم گرفتم تا عمل دوگانه پستان برداری پیشگیرانه انجام دهم. با سینه شروع کردم، چون ریسک سرطان سینه بیشتر از ریسک سرطان تخمدان بود و جراحی آن پیچیده تر بود.»

افشای بیماری سرطان آنجلینا جولی

در ۲۷ آوریل، او دوره سه ماهه رویه های پزشکی مربوط به پستان برداری را کامل کرد. او می گوید: «در این مدت توانستم این موضوع را پنهان نگه دارم و به کارم ادامه دهم.»

به گزارش برترین ها، او حالا اینها را می نویسد: «امیدوارم که زنان دیگر بتوانند از تجربه من استفاده کنند. سرطان هنوز هم چیزی است که ترس در دل مردم می اندازد و حس ناتوانی عمیقی در آنها ایجاد می کند. ولی امروزه با آزمایش خون می توان زود متوجه شد که آیا کسی استعداد سرطان سینه و سرطان تخمدان را دارد یا خیر و در صورت وجود، فوراً اقدام کرد.»

جولی در مورد جراحی ها، دلایل او برای گفتن این موضوع به مردم و حمایت عاشقانه ای که از سوی برد پیت دریافت کرد می گوید:

«من خواستم این قضیه را بنویسم و به همه خانم ها بگویم که تصمیم به عمل جراحی پستان برداری آسان نبود. ولی تصمیمی بود که از گرفتن آن خوشحالم. احتمال ابتلا به سرطان سینه در من از ۸۷ درصد به ۵ درصد کاهش یافت. حالا می توانم با خیال راحت به بچه هایم بگویم که نترسند، چون قرار نیست من از سرطان سینه بمیرم.»

او می گوید از اینکه فرزندانش، مدوکس، پکس، شیلو، زاهارا، ناکس و ویوین "چیزی نمی بینند که آنها را ناراحت کند" دلگرم است. "شاید آنها جای زخم های کوچکم را ببینند، ولی فقط همین است. من مثل همیشه مامان آنها هستم، همان مامان قبل. و آنها می دانند که دوستشان دارم و هر کاری می کنم تا در حد توانم پیششان باشم. به عبارت شخصی تر، حس نمی کنم که چیزی از زنان دیگر کم داشته باشم. احساس قدرت می کنم از اینکه انتخاب بزرگی انجام دادم که به هیچ وجه از زنانگی من نمی کاهد."

البته جولی می گوید بخشی از این حس قدرت بخاطر حمایت شانه به شانه پیت از او بوده است.

«من خیلی خوش شانسم که کسی مثل برد را دارم که این قدر دوست داشتنی و حامی من است. بنابراین به همه کسانی که همسر یا نامزدی دارند که دچار این مشکل است می گویم بدانید که شما بخش مهمی از این فاز هستید. برد در هر دقیقه از مدت جراحی و زمانی که در مرکز سرطان سینه پینک لوتوس بودم، پیشم بود. حتی گاهی اوقات با هم می خندیدیم. می دانستیم که این تنها کار درست برای خانواده ماست و ما را به هم نزدیکتر می کند و همینطور هم شد.»

او ادامه می دهد: «امیدوارم هر خانمی که این مطلب را می خواند بداند که گزینه ها و انتخاب هایی وجود دارد. من همه خانم ها را، بخصوص آنهایی که سابقه خانوادگی ابتلا به سرطان سینه یا تخمدان دارند، تشویق می کنم که تحقیق کنند و اطلاعات کسب کنند و از کارشناسان پزشکی کمک بگیرند و در مورد این جنبه زندگی، انتخاب های فکرشده و آگاهانه ای داشته باشند.

من نخواستم این موضوع را از مردم پنهان کنم چون زنان بسیاری هستند که نمی دانند تحت سایه سرطان زندگی می کنند. امیدوارم که آنها هم بتوانند ژن های خود را آزمایش کنند و اگر ریسک آنها هم بالاست، بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.»

او اینطور نتیجه گیری می کند: «زندگی چالش های زیادی دارد. چالش هایی که نباید ما را بترسانند آنهایی هستند که می توانیم به آنها رسیدگی کنیم و کنترل آنها را بدست بگیریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • DbD

      همه مون میدونیم یه روزیی به یه بهونه ایی میمیریم که منتظر عذاب اعمالمون هستیم اما غفلت میکنیم
      مثل من یا جولی که پر از گناه هستیم
      یه روزم مرگ میاد سراغ من که هنوز توبه نکردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از كجا ميدوني جولي پرازگناهه . خيلي كارهاي ثواب داره ايشون . لطفا در مورد ديگران راحت نظر ندهيد. خدا خودش بهتر ميدونه كي گناه كاره كي نه

      • بدون نام

        شما گناه اولت اینه که در مورد دیگران نظر میدی و گناهکار می خونیشون! بعدشم اینکه زودتر توبه کن به جا نظر دادن!

      • بدون نام

        انجلینا از خیلی از ماها که فقط ادعا داریم بی گناه تره.این درست نیست که درباره دیگران راحت نظر میدین.

      • بدون نام

        خوب چرا همین الان توبه نمیکنی؟!
        توبه کن خدا حتما میبخشه.

      • بدون نام

        بیخود خودتو با اون جمع نزن

      • zari

        پس زودتر توبه كن
        :))))))

      • بدون نام

        دوست عزیز اگه یاد بگیری دیگران را قضاوت نکنی نصف گناهات پاک میشه تو از کجا می دونی آنجلینا جولی پر از گناهه؟تو در چه جایگاهی نشستی که بهشت و جهنم رو تقسیم می کنی..دوست من این کار درست نیست

      • DbD

        شماهایی که نظر دادید آیا بنظرتون تن فروشی گناه نیست؟
        منکه نگفتم خدا اونو میبره مستقیم جهنم ,خدا بخشندهست
        من فقط گناه هایی که ازش دیدم میگم حالا شاید هزاران خوبی داشته باشه ,اینو بدونید که تهمت نزدم چیزی که دیدم میگم
        اگه شماها تن فروشی گناه نمیدونید که یه بحث جداست ,حرفهای منه بنده قبول ندارید به قرآن رجوع کنید

      • navaei

        ايشون يك هنر پيشه غربي هستن و بر اساس عرف و فرهنگ خودشون بازيگري كردند ، تو فرهنگ غربيها اينوع بازي ها خوب نيست اما تن فروشي هم نيست ، پس لطفا روي اعمال ديگران قضاوت نا بجا نكنيد.من به عنون يك مسلمان اين نوع برهنگي و بازيگري رو بشدت تقبيح ميكنم اما نيازي به قضاوت ما وشما نيست ، حواسمون باشه حرفي نزنيم كه مجبور باشيم اون دنيا به كساني بدهكار باشيم كه كارهاي موجهي انجام ندادن !!! اين خانم كارهاي زياده خوبي انجام داده و در فيلمهاي اخيرش هم ديگه اون اعمال زشت نيست ... پس مراقب باشيم تا بجاي خدا مردم رو قضاوت نكنيم !!!

      • mehrdad

        باسلام خدمت مسئولین سایت (برترینها)می خواستم ازشما بپرسم که شما از کجا اطلاعات گرفتید که آنجیلینا جولی خدای نکرده مبتلا به سرطان است هرکی این حرف هارا گفته اشتباه کرده چون من وخانواده ام حدود سه هفته پیش با خانواده ی آنجیلینا جولی مصاحبه کردیم هیچ مشکلی نبود اگر مشکلی بود با ما در میان می گذاشتند چون من وخانواده ام باخانواده ایشان یک رابطه خیلی خیلی نزدیکی داریم پس لطفا این خبر را از روی سایت بردارید چون واقعیت ندارد.

    • بدون نام

      واستکتومی نه! مستکتومی!

      پاسخ ها

      • بحیرا

        ماستکتومی درسته.

    • رویا

      همین حالا دو نفر از فامیلامون سرطان سینه دارند متاسفانه اینجا خیلی زیاد قربانی میگیره

    • بدون نام

      موهام سیخ شد!!!!
      چقد خوبه که میگه این چیزارو...
      سرطان سینه چیزیه که اگه زود جلوشو بگیری یا پیشگیری کنی خیلی خوبه... ولی خیلی از خانوما این کارو نمی کنن...
      بعد از 30 سالگی حداقل سالی یک بار باید رفت ماموگرافی...!

      پاسخ ها

      • نهال

        البته حق با شماست . اما بعد از سی سالگی باید تحت نظر بود و سونوگرافی انجام داد . مامو گرافی برای افراد بالای 40 سال توصیه می شه.

    • رضا بی نفس

      این خبر هم تکذیب می شود!!!!!

      پاسخ ها

      • سميه

        نه عزيزم از صبح ياهو خودشو كشت با اين خبر...

    • شرپا

      واقعي يا غير واقعي بودن اين پيام مهم نيست مهم بزرگي آنجليناست كه من واقعاً به خاطر اين بزرگيش دوستش دارم

      پاسخ ها

      • مهديه

        منم دوسش دارم چون يه انسانه واقعيه

      • هادی

        انسان باشحصیتی هستش منم دوستش دارم

      • .....

        انسانهای واقعی کسان دیگه ای هستن... . شما می دونید ک اون چ گناهایی کرده...پس بیخود حرف نزنید ک خدا میدونه و نمیدونه...کسی ک اصرار برگناه میکنه کسی ک همه ب عنوان ی آدم دیگه میشناسنش...قرار نیست هرکس بچه ب سرپرستی میگیره یا ب فقیرا کمک میکنه خوب هم باشه میبینید ک همجنس گرائی و....و..و کارشه درسته هرکس می تونه توبه کنه اما بهتره اونی ک انسان هستو با این مقایسه نکنید...

      • بدون نام

        همجنس گرایی!؟ نظر...جان نظرت اند جوک بود. آنجلینا انسان بودنش رو با همین کاری که الان کرده که کمتر زنی حاضره انجام بده و آگاهی دادن به زنها برای جلوگیری از سرطان نشون داده.هیچکس کامل نیست.تو هم نیستی. پس ایراد دیگران رو نشون نده لطفا.هر وقت به 3 تا بچه ی بی سرپرست که هموطنت هم نیستند پناه دادی و براشون مادری کردی بیا حرف بزن.

      • یکی

        چی میگین شماها/؟ آخه از کجا میدونین کی چه گناهایی کرده....به خدا از صدتا مسلمون بی عمل بهتره

    • نازی

      خدا همه افرادی رو که خیر خواه و نوعدوست هستند حفظ کنه و سالم نگه داره.......اما این خبر که در تمام دنیا پخش شده چه ربطی داره به سرطان داشتن جولی؟؟ها مجله جان؟ایشون بخاطر ارث از مادرش مستعد بوده وجلوگیری کرده...کاش برای مخاطب جذب کردن با کلمات اینقدر بازی نکنی....عزیز تر خواهی موند..باور کن

    • مریم سراوانی

      خوشکل نیست عسکشو وردارین پلیز

      پاسخ ها

      • نیما

        ببخشید عکس خوب از شما نداشتن که جای آنجلینا بذارن :))) دیگه به خوشگلیه خودتون ببخشید :)))

    • ناشناس س س

      من کاری ندارم که آدم خوبی ه یا گناهکاره .تشخیص گناهش با من نیست با خالق ه ولی واقعا هنرپیشه قابلی ست و تو کارش حرف نداره.بهتره ما درباره گناه کسی اظهار نظر نکنیم چون تو حیطه ما نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ++++++++++++++++++

    • بدون نام

      کسی که حس مادرانه توش اینقدر زیاده یه فرشته اس.

    • Nurse

      درکشورماخانمهاگذشته ازترس ابتلابه انواع سرطانها بایدبیشترازآن بترسندکه اولازیردست کادرپزشکی ناشی ونیزتحت درمان باداروهای بیهوشی وپنی سیلین چینی که مرگ راازسرطان جلوترمی اندازدقرارنگیرند

      پاسخ ها

      • سميه

        و همچنين ترس از اينكه توي دندون پزشكي به جاي بي حسي دندون بهت بيهوشي نزنن و ناكارت كنن.....

    • هادی

      امیدوارم حالش هرچه زودتر خوب بشه انسان خوبی هست تو کارهای که انجام داده نشون میده

    • استار

      آخي چقدر خانواده و همسرش برد رو دوست داره، چه خوشبختن!
      آفرين به آقا و خانم اسميت...

    • zohreh

      دمش گرم عجب شهامتی.خدا نگهش داره برای براد و بچه های خوشگلش

    • رضا48

      بچه ها,من جوگير شدم,دارم ميرم ماستکتومى!
      از شوخى گذشته,معاينه دوره اى پس از سى سالگى,معاينه مداوم شخصى و حساس بودن به هر توده و تغيير رنگ و بافت پوست (مثل پوست پرتقالى و فرورفتگى )به همراه دانستن سابقه فاميلى و جراحى پيشگيرانه,مى تواند از شيوع آن که اکنون,يک به هشت است,بکاهد.

    • جنیفر انیستون

      چوب خدا صدا نداره وقتی جفت پا بپری وسط زندگی یک زن و شوهر بالاخره یه روز چوبش رو هم میخوری

    • zzz

      چی میگین واسه خودتون
      بحث سر سرطانه یا معصومیت از دست رفته؟؟;');')

    • مریم سراوانی

      خوشکل نیست عسکشو وردارین پلیز

    • شهره

      چقدر بيكاريد به خدا. به خاطر يه غريبه چقدر به هم مي پ1ريد!

      پاسخ ها

      • مریم سراوانی

        انجی جون دوست جونمه قریبه نیست

    • مونا

      دروغه...شایعه ای بیش نیست

    • مهشید

      شایعه نیست.بیشتر برنامه های تلویزیونیه معتبر خارجی خبرشو اعلام کردن.

    • آرزو

      خدمت طرفداراش هنوزازدواج رسمی نکرده .به هرحال زن باشهامتی

    • سامی

      واقعا زن بسیار پر غروری است و به خود اجاره نداد نا امید شود

    • اکرم

      بی خیال بهتر از ایناش مردن اینکه تحفا ایی نیست واسه نمردن چه دست و پایی میزنه هنوز از بودن پیش مردها جلو چشم هزار ببینده سیر نشده اون بچه اش که فیلماشو می بینن چه پوست کلفتن همه میمیریم هر کی به فکر خودش باشه بهتر جولی هم همین طور

    • مانی

      خدا رو شکر که خانم آنجلینا جولی شفا پیدا کرد، ایشون و همسرشون الگوی خوبی برای مردمان دنیا هستند، بیاد داشته باشیم چند سال قبل آنجلینا در فیلمی به نفع ایران بازی کرد بنام salt، امیدوارم اسمشو درست گفته باشم و به غیر از کلی کارهای خوبی که انجام داده اند همین که فرزندانی را به سرپرستی خویش گرفته اند و آنان را هم ردیف دیگر فرزندانش که خود آنان را متولد کرده هست میداند و به همه آنان یکسان عشق ميورزد، از گفتن کارهای نیک و پسندیده آنجلینا و همسرش عاجزم، چون بسیار زیاد است، خوش به سعادتشان، بازیگری هم جزو کارشان هست، اصلا کلا دید اونا به سینمای هالیوود با شرقی ها متفاوته، زنده باد این زوج هنرمند و خانواده اش.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ما چقدر تفسیر گر داریم اینجا

    • ناشناس

      خدایا ماچقدر بدبختیم ۴تا زن که یا پیر شدن یا انقدر دماغ گنده و زشتن که کسی بهشون نگاه نمیکنه یا شوهری دارن که محدودشون میکنه یا ازون مردهایی هستن که ننه هاشون کلفت بودن فکر کردن زن باید مثله خواهر مادرشون همیشه پایه تشت رخشویی باشه اگه نیس پس خرابه آدم خرابم جاش تو جهنمه،نشستن اینجا هی نظر میدن.یکی نیس بگه اصلا معلوم نیس که از حسادت ترکیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدها بدبخت هستند ، ضمن اینکه کسی پیر شده باشد یا
        بینی اش بزرگ باشد دلیل بر زشتی اش نیست چه بسا کسانی هستند که جوان و با بینی کوچکتر هستند اما
        زیبایی کمتری از پیری که بینی بزرگ دارد ، دارند . فقط کسانی که مسخ شده باشند ، زشت هستند .
        ضمن اینکه محدودیت های درست شوهر اشکالی ندارد خانه داری هنر است و دلیل بر کلفت بودن شخص نیست
        به ایراد کوته فکری شما و امثال شماست اینکه کسی خوبان توهین کند از بد بودن خودش است و اینطور نیست که هر خانه داری هم خوب باشد و یا اینکه هر کسی که بیرون کار میکند بد باشد بستگی به عمل شان دارد و اینکه کسانی که واجد شرایط باشند حتما بخواست خدای بزرگ به جهنم خواهند رفت و حقیقی .
        است . ان شاءا... تعالی
        چقدر احمق یا ابله هستند کسانی که طرز فکری دارند که واجد این شرایط است .

    • بدون نام

      هر چه واقع میشود بخواست خدای متعال خیرست و خدای بزرگ میداند که همه چطور فوت خواهند شد .
      و کنترل چیزهایی در محدوده ای شاید در اختیار ما باشد در اصل همه چیز دست خدای بزرگ است .

    • بدون نام

      هر چه واقع میشود بخواست خدای متعال خیرست و خدای بزرگ میداند که همه چطور فوت خواهند شد .
      و کنترل چیزهایی در محدوده ای شاید در اختیار ما باشد در اصل همه چیز دست خدای بزرگ است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج